Helemaal mee eens. Vroeger was het risico een stuk groter dan tegenwoordig, maar ook toen heb ik het zelf nooit meegemaakt. Ik wandel bijna 40 jaar. Heb alle huidige belgische RLD's bezocht, de meeste nederlandse en een paar duitse. En vroeger ook nog wat privé adressen en clubs.Zakkenrollers hebben aan een fractie van een seconde genoeg om je portemonnee te jatten natuurlijk , punt is alleen dat je dan het hele ding kwijt bent want tijd om hem open te maken , leeg te graaien en dan weer terug stoppen zonder dat je het merkt hebben ze weer niet
Die luikjes van Wippie , ja het zou kunnen bij smoezelige privéadresjes maar bij een geregistreerde kamerverhuurder zie ik dat zo gauw niet gebeuren , als je er politiewerk va maakt en er komt een onderzoek dan komt dat toch vrij snel aan het licht en kan zo'n bedrijf de deuren sluiten , ik denk niet dat zo iemand dat risico zal nemen
Vroeger misschien toen was dat wereldje toch meer wild west dan nu
Bij thaise massage waar je eerst even gaat douchen of gelegenheden waar je achteraf kan douchen zijn eigenlijk de enige gelegenheden waar ik aan kan denken dat ik zo ver van mijn portemonnee gescheiden ben dat iemand van kwade wil er wat uit kan halen
Helemaal leegtrekken lijkt overigens niet zo handig , dat valt wel erg op
Als ze er een paar tientjes uithalen denk je in eerste instantie niet aan diefstal maar gewoon dat je zelf verkeerd geteld hebt misschien
Het risico is inderdaad het grootst daar waar je je kleding uit het oog verliest bv tijdens het douchen. Maar ook dan voel je vaak al aan, bv omdat ze wel heel graag willen dat je gaat douchen.
Ik heb altijd ruim voldoende geld bij zodat ik een tweede bezoek kan brengen, kan verlengen en uiteraard om wat te eten en te drinken tussendoor of na afloop.
Ik weet niet hoe goed en streng de verhuurders elders gecontroleerd worden, maar in Antwerpen zijn de controles heel streng, en die verhuurders gaan hun vergunningen zeker niet op het spel zetten door geheime luikjes en dergelijke te creëren. Bovendien worden ook de dames zelf streng gecontroleerd.
Laatst bewerkt: