Priveontvangst versus privehuis, ik kap ermee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou bij priveontvangst niet rustig kunnen liggen en genieten. Niet zeker wetende of er niet ineens iemand anders (een man) in de kamer staat voor een hoop stampij.
Een privehuis daarentegen geeft wat dat betreft wel de discretie waar ik ontspannen van word.

En die line-up... ach, het is toch duidelijk waar je voor komt. In de supermarkt kijk je ook eerst even welk merk spaghetti je wilt kopen toch.. :)
 
prive ontvangst ben ik al op afgeknapt. Je weet vooraf al vrijwel zeker dat je wordt bedonderd. Foto's kloppen niet, leeftijd al helemaal niet, lichaamsbouw en zelfs over huidskleur wordt je vooraf besodemieterd.
Rest voor mij alleen nog prive huizen over. Er is er nog eentje in mijn woonplaats, hoewel ik hier lees of men daar nog over twijfelt of het nog bestaat. Aanbod waren bijna alleen oudere bruine dames . Niet mijn kopje thee.
Een ander adres ligt op 45 km. van mijn woonplaats. Ik lees daar ook vrij weinig over hier. Andere mogelijkheden zijn er in de omgeving niet meer te vinden.
 
prive ontvangst ben ik al op afgeknapt. Je weet vooraf al vrijwel zeker dat je wordt bedonderd. Foto's kloppen niet, leeftijd al helemaal niet, lichaamsbouw en zelfs over huidskleur wordt je vooraf besodemieterd.
Rest voor mij alleen nog prive huizen over. Er is er nog eentje in mijn woonplaats, hoewel ik hier lees of men daar nog over twijfelt of het nog bestaat. Aanbod waren bijna alleen oudere bruine dames . Niet mijn kopje thee.
Een ander adres ligt op 45 km. van mijn woonplaats. Ik lees daar ook vrij weinig over hier. Andere mogelijkheden zijn er in de omgeving niet meer te vinden.
Nou, ja... Die heeft het dus al opgegeven...
 
Laatst bewerkt:
Dat hoef je me niet te zeggen natuurlijk.
Maar de vraag is:
- Waarom is priveontvangst zo populair,
- ondanks de vele 'nep',
- dat de prijzen door het dak gaan,
- en je voor minder terecht kunt in een privehuis,
- waarvan er elke maand wel een aantal sluiten ?
Waarom.
- Omdat de prijs goedkoper is en de service ook oke. In een privehuis betaal je voor een uur 140/160 en dan nog 80/100 voor de extra's terwijl ik bij prive ontvangst 150 /180 kwijt ben all-in
- maar ook ik heb in jou privehuis mindere ervaringen en al 2x voor niks geweest omdat de dame waar ik een afspraak voor had gemaakt helemaal niet werkte die dag
prive ontvangst ben ik al op afgeknapt. Je weet vooraf al vrijwel zeker dat je wordt bedonderd. Foto's kloppen niet, leeftijd al helemaal niet, lichaamsbouw en zelfs over huidskleur wordt je vooraf besodemieterd.
Rest voor mij alleen nog prive huizen over. Er is er nog eentje in mijn woonplaats, hoewel ik hier lees of men daar nog over twijfelt of het nog bestaat. Aanbod waren bijna alleen oudere bruine dames . Niet mijn kopje thee.
Een ander adres ligt op 45 km. van mijn woonplaats. Ik lees daar ook vrij weinig over hier. Andere mogelijkheden zijn er in de omgeving niet meer te vinden.
Wil jij zeggen dat de leeftijd en foto's in een privehuis wel kloppen dan. Ik kom met enige regelmaat ook in een privehuis in de provincie Utrecht waar de dames allemaal minimaal 5 jaar ouder zijn dan op de site staat en de fotograaf heel goed zijn best heeft gedaan om het een beetje leuker te laten lijken
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is prive het prettigst.
Vaak is het allemaal wat losser.
Pzc is een beetje de norm, tongzoenen.
Als de dame niet gelijk een nieuwe klant heeft kun je soms nog even wat na blijven kletsen.

Privehuis geen ervaring mee, maar de ramen vind ik erg geconcentreerd op snel afwerken en altijd het standaard riedeltje, pmc en nmc.

Zo'n line-up bij een privehuis lijkt mij trouwens drama. Zo ongemakkelijk voor beide partijen.

Een ander nadeel van privehuizen: zet tien dames vele uren bij elkaar en ze roddelen 25 uur per dag over de klanten.
Ook qua privacy zijn privehuizen stukken minder. De hele stad / regio weet immers hoe en wat daar gebeurt. Goede priveontvangst kan erg discreet zijn.
 
Al langere tijd vraag ik me af waarom ik vooral kies voor priveontvangst via Kinky.nl en waarom ik privehuizen links laat liggen.
Dat doen meer wandelaars. Daarom sluit er elke maand wel ergens een privehuis, zoals bijvoorbeeld ook Salon Prive aan de Middenweg. En dat is jammer.

Voordelen privehuis:
- Je komt nooit voor niets.

- En vooral: de prijzen schieten door het dak, tegenwoordig vanaf 150 euro.

Dus: waarom KAP ik niet met dat privebezoek?
De tijden dat een club geopend is, maakt dat ze wat in het nadeel zijn t.o.v. de thuisontvangst.
 
Waarom.
- Omdat de prijs goedkoper is en de service ook oke. In een privehuis betaal je voor een uur 140/160 en dan nog 80/100 voor de extra's terwijl ik bij prive ontvangst 150 /180 kwijt ben all-in
- maar ook ik heb in jou privehuis mindere ervaringen en al 2x voor niks geweest omdat de dame waar ik een afspraak voor had gemaakt helemaal niet werkte die dag

Wil jij zeggen dat de leeftijd en foto's in een privehuis wel kloppen dan. Ik kom met enige regelmaat ook in een privehuis in de provincie Utrecht waar de dames allemaal minimaal 5 jaar ouder zijn dan op de site staat en de fotograaf heel goed zijn best heeft gedaan om het een beetje leuker te laten lijken
Nee, dat ga ik niet zeggen. Dit was ik er trouwens vergeten bij te vermelden.
Je hebt trouwens helemaal gelijk. Ook op die adressen zijn ze dol op photoshop en het gezicht is meestal wazig gemaakt.
Ik ben trouwens nooit dol geweest om een privehuis te bezoeken. Je moet in een paar minuten maar kiezen en afwachten of de dame welwillend is.
Daarom bezocht ik liefst een club. Dat vond ik gemakkelijker aftasten.
Mijn ervaringen in zowel clubs als privehuizen is dat het daar meestal wel schoner is. Ik ben wel eens op prive adressen geweest waarvan ik me afvroeg waar ik verzeild was geraakt. Woningen waarvan ik me afvroeg of deze werkelijk bewoond werden, zo armoedig en vervuild. Dieptepunt was op een adres waarvan het bed in elkaar was gestort.
 
Ik ben wel eens voor niets naar een privehuis gegaan.
Een keer van te voren gebeld of een bepaalde dame aanwezig was, deze was aanwezig dus maakte ik een afspraak.
Daar aangekomen vertelde de gastvrouw die ik aan de telefoon had dat ze al bezet was.. als ik wilde kon ik natuurlijk met een andere dame naar boven gaan.. maar daar was ik niet voor gekomen, dus ben ik weer gegaan

Mijn voorkeur heeft ook privehuis vanwege veiligheid maar ik heb al vaker meegemaakt dat het vaak ook niet allemaal zo geweldig is.

Bij priveontvangst kun je wel eens het geluk hebben dat het allemaal wat uitloopt.

groot gelijk! Kom naar Duitsland, zijn de prijzen ook nog redelijk en de dames meer klantvriendelijk!
De prijzen in Duitsland zijn prima aangezien er vaak ook meer in de standaard prijs zit.
Maar klantvriendelijkheid is ook niet altijd top daar.
Mijn laatste keer toen ik in een privehuis in Duitsland was ging het allemaal erg gejaagd met een dame waar ik al vaker mee was geweest.
Ik had voor 60 minuten betaald maar na nog geen 30 minuten ging ze alweer "ich habe termien entschuldigung"
 
Nadelen priveontvangst:
- Te vaak krijg je in plaats van het mooie meisje op de foto, haar 65-jarige moeder aangeboden - is mij nou al 3 keer achter elkaar overkomen.
Al 3 keer een broodje belegen kaas gekregen terwijl je broodje jonge kaas bestelde 😂
Mijn god, ik weet niet goed of ik ermee moet lachen of medelijden met je moet hebben... Ik mag er niet aan denken dat mee te maken! Shit man!

En wat deed je toen, weggegaan of korting gevraagd?😅
 
Het beste is dat je een prive adresje hebt en daar regelmatig komt . Je weet dan wat je krijgt. En dan bouw je ook een band op en is het vertrouwd. Jaren niet naar dvp s gegaan maar toen ik jong was wel. Had een vast iemand en die wist ook wat ik lekker vond. Nu ben ik het weer aan het ontdekken
 
Dan ben je niet selectief genoeg bij het kiezen van een prive-ontvangst dame. Als je het profiel goed doorleest (als het überhaupt al leesbaar is, want vaak slecht Nederlands of Engels), ook 'tussen de regels', dan wordt vaak wel duidelijk of het een succesvolle date gaat zijn of niet.
Ik vind het al heel wat als ze niet alleen via WA communiceren maar ook de telefoon aannemen als je ze probeert te bereiken.
 
laatst bij een privehuis in Amsterdam dat er een klant achter mij zat en de vrouw die mij verwende krijgt dat door , dan wordt het afgeraffeld en moest ik snel weg, want vanwege concurrentie wil ze de nieuwe klant niet missen. Er zijn namelijk meerdere dames die op deze klant azen Een uur geboekt en na 35 a 40 minuten weer op straat. Waardeloos. Bij een prive adres is dit niet aan de orde. ik vind een uur betaald een uur krijgen. ik kijk niet op 5 minuten
 
Ik vind het al heel wat als ze niet alleen via WA communiceren maar ook de telefoon aannemen als je ze probeert te bereiken.
Bellen doen heel veel dames bewust niet, vanwege privacy in verband met hun prive leven of dat ze niet gestoord willen worden tijdens een date. Ik vind zelf appen ook fijner. Lezen en reageren wanneer het mij uitkomt.
 
Voor zover ze reageren.
Hoe vaak hoor je niet van iemand, niet specifiek bij de dames, maar in het algemeen: mijn bericht is gelezen, maar ik krijg geen reactie.
Daarom bel ik liever, heb je dan iemand aan de lijn, kun je vragen stellen en belangrijk voordeel binnen dat kader: de intonatie, die bij geschreven berichten heel vaak verloren/ mank gaat.
 
Ik lees hier best veel negatiefs over privéhuizen, ik snap daar echt niets van. Ik heb bij mijn privéhuis bezoeken slechts 2 keer meegemaakt dat een afspraak niet werd nagekomen.

Een keer was de dame ziek naar huis gegaan. Daarvan heb ik geleerd vooraf altijd even te bellen. En één keer meegemaakt dat ik voor een uur had gereserveerd, maar dat de afspraak ingekort moest worden omdat het allemaal uit liep. Dat vond ik echt slecht, maar was mijn eerste keer bij die dame en ik snap ook nog wel dat een vaste klant dan voorrang krijgt. Oplossing daarvoor is zelf vaste klant worden 😂

Misschien heb ik wel mazzel, maar ik herken de drama verhalen echt niet.
 
Ik lees hier best veel negatiefs over privéhuizen, ik snap daar echt niets van. Ik heb bij mijn privéhuis bezoeken slechts 2 keer meegemaakt dat een afspraak niet werd nagekomen.

Misschien heb ik wel mazzel, maar ik herken de drama verhalen echt niet.
Die 'dramaverhalen' (of het nu prive ontvangst, privehuizen of zelfs de ramen is)...
blijken dan ook vooral bij bepaalde individuen voor te komen...
 
Hier even de 'score' van zaterdagavond 7 sept:

- Ana, met blond geverfd haar, nabij Duivendrecht: ze stuurt me haar prijslijst (of de booker doet dat). Accoord, als ik vraag om een tijd en plaats hoor ik niets meer van haar.

- Sofia 4112736 : laat me naar haar flat in Zuidoost komen, maar toen ik voor de ingang beneden stond te wachten zei na een korte videocall 'Sorry, maar ik ben nu niet thuis, je kunt je adres achterlaten en dan kom ik naar jou.' Don't fucking lie to me. Even later uppte ze haar text op Kinky.

- Mia 8262849 : een ander meisje dan op de foto, spreekt alleen Spaans. Toen ik overging op kutjebeffen weigerde ze, pas toen ik kon laten zien dat dit met haar booker afgesproken was, liet ze me toe.

Ik ga gewoon weer naar een privehuis. Aanbellen, gelijk zien wat je krijgt, keuze maken en de kamer op. Scheelt me ook heel veel tijd. En word minder belazerd.
 
Laatst bewerkt:
- Mia 8262849 : een ander meisje dan op de foto, spreekt alleen Spaans. Toen ik overging op kutjebeffen weigerde ze, pas toen ik kon laten zien dat dit met haar booker afgesproken was, liet ze me toe.
Dus... omdat het met iemand anders was 'afgesproken'... overschrijd jij zonder verpinken haar grenzen!!! En... dan noem je het nog je 'score' ook! Ongehoord!
 
Dit is aan de orde van de dag. Veel meiden (of pooiers) zetten alle mogelijkheden in de advertentie en eenmaal op de kamer weten ze van niks of moet je extra betalen.
En je naar de locatie laten komen en dan geen reactie meer of een smoes gebeurd ook zeer regelmatig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan