Algemeen Private Girls, Wommelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat ga je denk ik nergens vinden. En ik snap ook niet waarom je dat zou willen? 🤔
Het is niet alleen onbegrijpelijk, het is voor mij gewoon schandalig. Gebruik maken van en profiteren van de weerbaarheid van bepaalde meisjes om het zo te doen. Denken zij echt dat de meisjes dit met plezier zonder doen ? En dan niet alleen zichzelf risico laten oplopen (I don't care voor hen eerlijk gezegd), maar ook vooral de meisjes en dan zo ook alle andere mannen. Soit, is mijn gedacht, laat de kritiek maar komen 😊

Het is niet alleen onbegrijpelijk, het is voor mij gewoon schandalig. Gebruik maken van en profiteren van de weerbaarheid van bepaalde meisjes om het zo te doen. Denken zij echt dat de meisjes dit met plezier zonder doen ? En dan niet alleen zichzelf risico laten oplopen (I don't care voor hen eerlijk gezegd), maar ook vooral de meisjes en dan zo ook alle andere mannen. Soit, is mijn gedacht, laat de kritiek maar komen 😊

Zijn we niet een klein beetje naïef?
Bevangen en geïndoctrineerd door Dvp verhaaltjes? Van meestal een erg doorzichtig niveau.

Volgens die verhaaltjes zijn Vlamingen onhygiënisch, vrouwonvriendelijk en verantwoordelijk voor de hoge soa cijfers.

Alsof het mannelijk geslacht weer alleen culpable is…
Zever, gezever.
het eiland thinking GIF by Sporza

Is onderstaand voorbeeld een uitzondering?

Alleen al op RL staan er 12 met nzc en 123 met cim.

Het net staat er verder vol van, zelfs een heel forum: https://www.nzcforum.com/

Wat je ook kan gebruiken in de andere richting, om dergelijke dames te ontlopen.

Die mannen komen op een ander tijdstip bij uw dvp. Die ze dan pzc en al eens een cim geeft. Waar gebeurt dat nooit?

Waarna jij langskomt en ze lekker beft terwijl ze haar sponsje inheeft. Welke dvp zei tegen jou al: "Vandaag kan niet alles schat"?
Eén sponsje verkrijgbaar in het huis. Om hun toppers aan het werk te houden.

Welke dame gaat na een "accident" 3 maanden wachten op haar test?

Profiteren van onweerbaarheid? Lol. Veel dames gaan met een veelvoud van uw maandloon naar 🏠.

Open uw ogen voordat…ze sluit. Of maak een afspraak in het itg.

Als je hier een en ander leest lijden nogal wat mannen aan het

Crawler Idles GIF by Partisan Records

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan