Algemeen Private Girls, Wommelgem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja maar wel de waarheid
Vorige week bij Monica geweest wat kan die superlekker een tong draaien echt ongelofelijk Lieve Monica ik kom gauw weer naar je toe
Jij bent toch een Kyara fan?
Da's een krasse uitspraak!
Hij mag toch zijn mening hebben. Daarvoor dient dit forum tenslotte.

Alleen vind ik dan dat je beter wat concreter bent!

Wat was er slecht?

Waarom vond je het niet goed?

Mijn Minpunten voor PG:

1.Prijs is niet in verhouding met het bestede tijdsbestek. Beter zoals bij maison d'amour

2.Hele drukke baan.

Toen ik er nog kwam:

3.soms onvriendelijk en niet al te professionele telefonistes. Buiten Katia!
En Kizzy zelf, viel ook nog wel mee.


Weinig discreet. Slechts 2 deftige kamers.
Maar dit is persoonlijk en kan uiteraard bij sommige anders zijn.

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde!
...........
 
Laatst bewerkt:
Jij bent toch een Kyara fan?
Hij mag toch zijn mening hebben. Daarvoor dient dit forum tenslotte.

Alleen vind ik dan dat je beter wat concreter bent!

Wat was er slecht?

Waarom vond je het niet goed?

Mijn Minpunten voor PG:

1.Prijs is niet in verhouding met het bestede tijdsbestek. Beter zoals bij maison d'amour

2.Hele drukke baan.

Toen ik er nog kwam:

3.soms onvriendelijk en niet al te professionele telefonistes. Buiten Katia!
En Kizzy zelf, viel ook nog wel mee.


Weinig discreet. Slechts 2 deftige kamers.
Maar dit is persoonlijk en kan uiteraard bij sommige anders zijn.

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde!
...........
Over de prijs is hier al genoeg gemekkert "get over it" of zoek je goesting bij het oosteuropese volk of chinees volk die hier tegen dump prijzen werken (deels gedwongen vrees ik)
Onvriendelijk ben ik nog niet tegen gekomen
Discretie kan beter met maar één badkamer. Maar wees eerlijk dat is bij Maison d 'Amour hetzelfde bij Inge Berchem eveneens en vroeger bij Sansa Berchem ook en ga zo maar door. Het is jammer genoeg voor een privéhuis niet mogelijk een villa te huren met drie badkamers zeker niet als klanten al mekkeren over 10 euro meer.
 
Over de prijs is hier al genoeg gemekkert "get over it" of zoek je goesting bij het oosteuropese volk of chinees volk die hier tegen dump prijzen werken (deels gedwongen vrees ik)
Onvriendelijk ben ik nog niet tegen gekomen
Discretie kan beter met maar één badkamer. Maar wees eerlijk dat is bij Maison d 'Amour hetzelfde bij Inge Berchem eveneens en vroeger bij Sansa Berchem ook en ga zo maar door. Het is jammer genoeg voor een privéhuis niet mogelijk een villa te huren met drie badkamers zeker niet als klanten al mekkeren over 10 euro meer.
Idd ieder zijn voorkeuren
 
Over de prijs is hier al genoeg gemekkert "get over it" of zoek je goesting bij het oosteuropese volk of chinees volk die hier tegen dump prijzen werken (deels gedwongen vrees ik)
Onvriendelijk ben ik nog niet tegen gekomen
Discretie kan beter met maar één badkamer. Maar wees eerlijk dat is bij Maison d 'Amour hetzelfde bij Inge Berchem eveneens en vroeger bij Sansa Berchem ook en ga zo maar door. Het is jammer genoeg voor een privéhuis niet mogelijk een villa te huren met drie badkamers zeker niet als klanten al mekkeren over 10 euro meer.

20 euro meer dan vroeger om correct te zijn*, trouwens bij private girls ook genoeg oostblokmeisjes, dus dat argument is nogal raar.

En daarbij Johannes zijn mening en anderen die van hun zeker. Daar ging mijn statement over en niet om discussie uit lokken. 😅

En inderdaad over de prijzen bij PG werd er al genoeg gemekkerd. Dus zal dit wel met reden zijn zeker?
Dat moet ieder voor zich uitmaken.
 
20 euro meer dan vroeger om correct te zijn*, trouwens bij private girls ook genoeg oostblokmeisjes, dus dat argument is nogal raar.

En daarbij Johannes zijn mening en anderen die van hun zeker. Daar ging mijn statement over en niet om discussie uit lokken. 😅

En inderdaad over de prijzen bij PG werd er al genoeg gemekkerd. Dus zal dit wel met reden zijn zeker?
Dat moet ieder voor zich uitmaken.
Oostblok dames zijn soms heel goed kijk maar eens naar Dea bij PG
 
Over de prijs is hier al genoeg gemekkert "get over it" of zoek je goesting bij het oosteuropese volk of chinees volk die hier tegen dump prijzen werken (deels gedwongen vrees ik)
Onvriendelijk ben ik nog niet tegen gekomen
Discretie kan beter met maar één badkamer. Maar wees eerlijk dat is bij Maison d 'Amour hetzelfde bij Inge Berchem eveneens en vroeger bij Sansa Berchem ook en ga zo maar door. Het is jammer genoeg voor een privéhuis niet mogelijk een villa te huren met drie badkamers zeker niet als klanten al mekkeren over 10 euro meer.
Als je het nog niet wist... bij Private Girls zijn er 2 badkamers. De grote kamer beneden heeft een eigen inloopdouche... waar je dus oa. ook samen kan douchen met de dame.

Dus... als je die kamer nog niet gekregen hebt...
 
Als je het nog niet wist... bij Private Girls zijn er 2 badkamers. De grote kamer beneden heeft een eigen inloopdouche... waar je dus oa. ook samen kan douchen met de dame.

Dus... als je die kamer nog niet gekregen hebt...
Ik heb die kamer ook al gehad ja. Ik ben er vooral weg gebleven omwille van de manier waarop de zaken er aan toe gingen. Ze hadden het beter kunnen aangeven en niet hup morgen 20 erbij. Gaat bij mij uit principe
Oostblok dames zijn soms heel goed kijk maar eens naar Dea bij PG
Daar ben ik het mee eens en ook vaak heel aantrekkelijk.
Dus daarom dat ik dit argument totaal niet begreep.
Ik nam bij PG dan ook steevast een oostblokmeisje destijds.

Kyara is blijkbaar populair maar persoonlijk, heb ik liever rond de 30, 40+, vind ik iets te oud. Maar ook dat is ieder zijn keuze.
Ik zeg trouwens ook nergens dat Kyara niet goed is?
 
Laatst bewerkt:
Ben bij private girls eigenlijk nog nooit ontevreden buiten gestapt.
Merel, monica zijn zeker 2 toppers.
Kyara en Laura kan zijn dat ik er ook al een date mee heb gehad maar dat weet ik niet zeker.
Kom er al een jaar of 15 mss langer 😅.
 
Slechte vrouw ík zou je het niet aanraden
tiens
recent Laura bezocht zie recensie
hele leuke date gehad
 
Laura in blijkbaar al een tijdje terug. Iemand ervaringen?
Slechte vrouw ík zou je het niet aanraden
Ten eerste laura is geen slechte dame !!! En ten tweede , er is een topic ivm laura , misschien daar eens kijken … ze is een vlotte slanke vlaamse dame ( jonge dertiger ) ! Zeker een bezoekje waard ! Ook een vaste waarde in team pg !
 
Terug
Bovenaan Onderaan