Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie ideeën gaat wel iets kosten zeJe brengt me op ideeën man!
180 per uur zelfs al voor een privé huisje, amai, dan zul je wel veel extra hebben genomen.Ik ben het volledig eens .Ik ben er nog maar bij 1 dame geweest maar ik vind de tijd waar aan gewerkt moet worden als ge voor 1 uur gaat en na 50 minuten al terug buiten staat en 180 euro moet achterlaten das dan 180 euro voor 45 minuten? En het is niet alleen dit huis maar de rest ook.Bij sommige dames krijgt ge een opgewaardeerde massagesalon .Het gaat inderdaad achteruit.
Dat snap ik maar je hebt overdrijven en overdrijven natuurlijk.Er is amper concurrentie meer in Antwerpen en Noorden van Antwerpen helaas.
Sorry ik zie je antwoord nu pas … bedanktik ben er ondertussen 5 keer geweest. Eerste keer Anna en dat was een zware teleurstelling. Op het einde excuseerde zich, want ze had haar dag niet en dat gebeurd blijkbaar wel eens meer….tweede keer Kyara en dat was TOP! Niets gemerkt van haar leeftijd en ze doet echt haar best om,de klanten tevreden te stellen. Nadien gehoopt haar terug tegen te komen, maar 3 keer pech gehad. Dan toch andere dame gekozen en allemaal compleet waardeloos! Conclusie: ik ga zeker nog eens bellen voor een afspraak met Kyara en voor de rest zien ze mij daar niet meer…
Lieve, jonge vrouw. Type Girl-next-door.Iemand een beschrijving van zara en wat er allemaal mogelijk is met haar ?
Tz ?Lieve, jonge vrouw. Type Girl-next-door.
1 tepelpiercing.
We hebben gezoend, ze pijpte goed (met of zonder, weet ik niet meer).
Ja, donker, normaal, jaTz ?
Haarkleur, postuur,Nederlandstalig ?
Heb ondertussen ook kennis gemaakt met deze dame.Ja, donker, normaal, ja
Ik had vroeger Anna ook is je moet wel zelf initiatief nemen anders gebeurt er niet veel de seks was oke voor mij ze praten niet veel of wel is verlegen of misschien is gewoon zo als je op haar gemaakt stelde dan kan je wel veel terug verwachten en Dame kan is slecht dag hebbenik ben er ondertussen 5 keer geweest. Eerste keer Anna en dat was een zware teleurstelling. Op het einde excuseerde zich, want ze had haar dag niet en dat gebeurd blijkbaar wel eens meer….tweede keer Kyara en dat was TOP! Niets gemerkt van haar leeftijd en ze doet echt haar best om,de klanten tevreden te stellen. Nadien gehoopt haar terug tegen te komen, maar 3 keer pech gehad. Dan toch andere dame gekozen en allemaal compleet waardeloos! Conclusie: ik ga zeker nog eens bellen voor een afspraak met Kyara en voor de rest zien ze mij daar niet meer…
voorgesteld: No kissing , alles met condoom... Komt koud over. Geen 180 euro waard volgens mij.Iemand al l bij Ayla geweest ?
Ayla jong en stout.
Hallo fijne heren, Ik ben een hele sensuele , slanke en strakke jonge dame! Ik proef mals, zoet en sappig!! Ik ben ontdeugend en hebwww.redlights.be
Ja dat beslist dame zelf als safe sex wiltvoorgesteld: No kissing , alles met condoom... Komt koud over. Geen 180 euro waard volgens mij.
Vind het wel goed dat Weergave een strijd voert tegen tienerpooiers maar snap niet dat dit nu bij elk bericht gezet moet worden het lijkt nu net alsof PG in zijn ogen bestaat uit een bende kinderpooiersJa dat beslist dame zelf als safe sex wilt
Heb ik toch niet gezegd ik heb alleen gezegd dat dame dat zelfs beslit om de pijpen met condoom ik weet uit ervaring dat pg in orde is met alls en bazien correct is intim zonder condoom is daar niet mogelijk, tenzij dat je afbeeldingen bedoeld in de handtekening die wordt automatisch onder elke bericht geplaatstVind het wel goed dat Weergave een strijd voert tegen tienerpooiers maar snap niet dat dit nu bij elk bericht gezet moet worden het lijkt nu net alsof PG in zijn ogen bestaat uit een bende kinderpooiers
Bedoelde de afbeeldingenHeb ik toch niet gezegd ik heb alleen gezegd dat dame dat zelfs beslit om de pijpen met condoom ik weet uit ervaring dat pg in orde is met alls en bazien correct is intim zonder condoom is daar niet mogelijk, tenzij dat je afbeeldingen bedoeld in de handtekening die wordt automatisch onder elke bericht geplaatst
Joyce, Kyara en Monica zijn nog drie TOPPERS !Er zijn wel nog goed dames maar niet zoveel meer bij pg
Zeker & vast welkom en dankuIk had vroeger Anna ook is je moet wel zelf initiatief nemen anders gebeurt er niet veel de seks was oke voor mij ze praten niet veel of wel is verlegen of misschien is gewoon zo als je op haar gemaakt stelde dan kan je wel veel terug verwachten en Dame kan is slecht dag hebben
Altijd grappig deze rubriek. Wanneer men iets schrijft over PG algemeen dan is dat vaak negatief zoals: te duur of vroeger was het beter of dames zijn niet meer wat ze waren.....etcEr zijn wel nog goed dames maar niet zoveel meer bij pg
Volgens mij een algemene trend hier. Als ik zie wat er soms aan waardering gegeven wordt heb ik het vermoeden dat veel mannen nog niet dikwijls een echt goede ervaring hebben gehad....
Maar wanneer je naar de recencies kijkt van de individuele dames , dan krijgen ze allemaal de hoogste scores 4-5 sterren.
Omdat je er dus idd de tijd van je leven kan beleven... met de dame van jou keuze!Altijd grappig deze rubriek. Wanneer men iets schrijft over PG algemeen dan is dat vaak negatief zoals: te duur of vroeger was het beter of dames zijn niet meer wat ze waren.....etc
Maar wanneer je naar de recencies kijkt van de individuele dames zoals bv.
Kyara, Bea, Kristina, Monica dan krijgen ze allemaal de hoogste scores 4-5 sterren.
Is dat omdat de personen die iets over de individuele dames schrijven er echt geweest zijn en zij die algemene praat verkopen het van horen zeggen hebben.
Ik heb schrijf niet altijd recensies ik ben wil degelijk klanten bij pg ik ben er ook echt geweest.Altijd grappig deze rubriek. Wanneer men iets schrijft over PG algemeen dan is dat vaak negatief zoals: te duur of vroeger was het beter of dames zijn niet meer wat ze waren.....etc
Maar wanneer je naar de recencies kijkt van de individuele dames zoals bv.
Kyara, Bea, Kristina, Monica dan krijgen ze allemaal de hoogste scores 4-5 sterren.
Is dat omdat de personen die iets over de individuele dames schrijven er echt geweest zijn en zij die algemene praat verkopen het van horen zeggen hebben.