Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMet NataschaIn de Haagse regio heeft Diane's Secret ontegenzeggelijk de grootste line-up
Heb er eerlijk gezegd tot op de dag van vandaag best spijt van dat ik niet eerder ben begonnen met wandelen! Wandelen is natuurlijk geen wondermiddel, maar het blijft simpelweg heerlijk om sex en relaties los van elkaar te koppelen! Natuurlijk blijft het bouwen van sterke sociale contacten en gezamenlijke herinneringen met vriendinnen een belangrijke levenservaring. Vanuit veel mannen hun opvoeding wordt deze opvatting, mijns inziens, wel ERG sterk geromantiseerd. Ondanks dat blijft het heerlijk om wederzijds met normaalgesproken onbereikbare dames, van sex op zich, te genieten tijdens je fitte jaren! Je wordt immers niet meer beperkt door zaken als:Vroeger bij Royal Rooms (toen nog onder de oude naam, Bergweg nog wat geloof ik) kwamen zo'n 15 dames langsgelopen met voorstellen. Vervolgens kijken 15 dames je vol verwachting aan. Toen was ik wat jonger en werd er wel een beetje nerveus van.
Misschien wel regio zuid Holland?In de Haagse regio heeft Diane's Secret ontegenzeggelijk de grootste line-up