Privé huis met de grootste line up

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger bij Royal Rooms (toen nog onder de oude naam, Bergweg nog wat geloof ik) kwamen zo'n 15 dames langsgelopen met voorstellen. Vervolgens kijken 15 dames je vol verwachting aan :) . Toen was ik wat jonger en werd er wel een beetje nerveus van.

De saunaclubs in SS in Lemiers en YY in Roermond hebben gemiddeld een damesbezetting van 50+ en 35+ dames in de weekenden misschien niet qua sfeer wat je zoekt.
Maar er zijn bij mijn weten geen privé huizen in Nederland die qua aantal over deze line up heen kunnen komen.

Vroeger bij Royal Rooms (toen nog onder de oude naam, Bergweg nog wat geloof ik) kwamen zo'n 15 dames langsgelopen met voorstellen. Vervolgens kijken 15 dames je vol verwachting aan :) . Toen was ik wat jonger en werd er wel een beetje nerveus van.
Heb er eerlijk gezegd tot op de dag van vandaag best spijt van dat ik niet eerder ben begonnen met wandelen! Wandelen is natuurlijk geen wondermiddel, maar het blijft simpelweg heerlijk om sex en relaties los van elkaar te koppelen! Natuurlijk blijft het bouwen van sterke sociale contacten en gezamenlijke herinneringen met vriendinnen een belangrijke levenservaring. Vanuit veel mannen hun opvoeding wordt deze opvatting, mijns inziens, wel ERG sterk geromantiseerd. Ondanks dat blijft het heerlijk om wederzijds met normaalgesproken onbereikbare dames, van sex op zich, te genieten tijdens je fitte jaren! Je wordt immers niet meer beperkt door zaken als:
- de relationele grillen van je vaste vriendin
- een vriendin die momenteel niet in de stemming is
- taal, etnische, en culturele barrières
- botsende karaktereigenschappen
- je hoeft NIET, de ideale partner te zijn

Los van het bovenstaande, klopt het antwoord van T85 als een bus! Saunaclubs hebben de talrijkste line-ups. Naast raambuurten is het daarnaast ook een wederzijdse "What you see is what you get"!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan