Recensie Priscilla, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cerbyn

Wandelaar
Supporter
53
22/05/24
61
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6049592-priscilla
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Priscilla heeft geen foto van haar gezicht op kinky dus ik verwachtte dat ze niet echt knap zou zijn. Dus extra verrassend dat een zeer aantrekkelijke vrouw, zongebruind met een stralende en behoorlijk ondeugende lach open deed. Een mooi gezicht van een vrouw met een sterk karakter.

Ik had in de app (kan gewoon in het Nederlands) een half uur afgesproken maar besloot ter plekke het volle uur te betalen want dit zou weleens heel leuk kunnen worden.

Thuis had ik al een douche genomen en schone kleren aangedaan dus we hoefden ons niet eerst op te frissen.

Na het feest kon ik wel een douche gebruiken en dat was gelukkig ook mogelijk ;-)

Het werd een vrolijke en vurige vrijpartij met een vrouw die er kennelijk zelf ook heel veel zin in had en er vol voor ging. Ze pijpte verrukkelijk.

Omdat ik heel benieuwd was naar haar vrij grote clitoris vroeg ik haar of we in 69 tegelijk van elkaar konden smullen en het was verrukkelijk haar daar te bewonderen en te verwennen waarbij ze gelukkig duidelijk aangaf hoe het voor haar lekker werkt.

We probeerden daarna anaal, Priscilla hielp flink mee en ik mocht meer en verder maar ik was er eigenlijk een beetje te groot voor, of we hadden daar meer tijd voor moeten nemen. Dat kan de volgende keer.

In missio zoenend tot en met een heerlijk orgasme beleefd.

Wat een bijzonder lekker mens!

Daarna een poosje tot bedaren gekomen, in elkaars armen nagepraat en verder kennisgemaakt.

Een fantastische dame, vrolijk, ongeremd, ervaren genoeg om vurig en tegelijk veilig mee te vrijen.

Dat gaan we vaker doen. ;-)
PS waanzinnig lekkere Braziliaanse billen ook trouwens.
 
Laatst bewerkt:
PS vandaag nog eens terug geweest.

Was eigenlijk van plan tot ergens in het weekeinde te wachten maar een andere date viel weg (het werd die dame te warm) dus heb ik gevraagd of Priscilla een half uurtje tijd had.

Priscilla heeft een ijverige ventilator naast het bed met een lekkere bries waardoor het niet zweterig wordt.

Het stimuleert mij enorm als de ander erg opgewonden raakt en zij kan zich oraal zonder enige terughoudendheid laten verwennen terwijl ik die grote clitoris en schaamlippen (met een ringetje) heel erg lekker vind dus het werd dolle pret.

Nou voeg ik even niks meer toe, het is immers niet speciaal mijn 'thread'.

;)
 
wel benieuwd naar die grote clitoris en dat ringetje erbij is altijd geil om te zien.
Schijnt ook anaal te doen.
Binnekort maar keer bezoekje brengen deze dame, tis niet meer de jongste maar denk dat ze wel service gericht is.
 
Ik heb daar niet naar gevraagd. We hebben elkaar daar zo gulzig en passievol gezoend en gelikt, kan best zijn dat zij (net als ik) 'overal' is geweest ;-) Ze heeft mij ook zonder enige aarzeling een prostaatmassage gegeven zodra ik dat idee opperde.
 
wel benieuwd naar die grote clitoris en dat ringetje erbij is altijd geil om te zien.
Heel leuk om te zien en in de mond te voelen. Ik dacht even dat het zeer zou kunnen doen maar ze vond het allemaal erg lekker.

Schijnt ook anaal te doen.
Zeker! Hebben we de tweede keer gedaan.

Retestrak... maar dat is eigenlijk ook het leuke eraan.;)

Binnenkort maar keer bezoekje brengen deze dame
Laat het ons weten!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6049592-priscilla
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Priscilla ook bezocht en een vriendelijke ontvangst gekregen.
Leuke milf met grote naturel borsten en een buikje, die zich heerlijk laten kneden.
150 € afgetikt voor een uurtje plezier.
Priscilla langdurig gebeft en gelikt en dat kon ze wel waarderen.
Inderdaad een grote clit waarop je lekker kan zuigen, ze werd al snel zeiknat, dus maar met twee vingertjes erbij inwendig haar g-spot gemasseerd.
Ze kreunt wel wat overdreven, maar niet storend voor mij.
Ik dacht dat ze echt klaarkwam, maar ik betwijfel achteraf of het inderdaad zo was, gezien de slotact.
Tussendoor nog wel wat getongd.
Daarna ging ze mij pijpen met een penismassage, lekker maar ook wel betere pijpsters ervaren.
Condoom erom en haar in missio geneukt, ze heeft zeker voor haar leeftijd een strakke doos.
Vervolgens gewisseld naar doggy, eerst in haar kutje en daarna in haar kontje.
Voor anaal moest ik wel naast het bed gaan staan.
Zowel vaginaal als anaal kun je lekker doorstoten.
Af en toe zat ze zelf aan haar clit tijdens het neuken, maar niet echt lang.
Moe geneukt weer op mijn rug gaan liggen voor een pijpsessie met penismassage, maar ik kon moeilijk klaarkomen.
Dus ik moest het zelf met de hand afmaken, ondertussen kwam ze met haar clit op mijn mond zitten en ik weer zuigen aan die dikke clit en likken aan haar kutje met ringetje. Waarachtig kwam ik nog lekker klaar ook en in haar slotact kwam Priscilla ook nog een keer klaar, duidelijk fake.
Vandaar mijn twijfel bij de eerste keer, achteraf gezien.
Nog effe gedoucht en weer afscheid genomen met wat kussen
 
Een kogelstootster kreunt hard bij het werpen van de kogel. Als ze de 60m niet haalt was die kreun niet 'fake'.

Ik denk zelf dat het geen 'fake klaarkomen' is, wel veel zin in nog eens en nog eens maar het lukt niet "all the way" als het de x keer van de dag is.

Priscilla vertelde me dat ze heel snel opgewonden raakt, bijvoorbeeld al wanneer ze ziet dat een vrouw de borst van haar vriend streelt in het park. Er is weinig nodig om haar te prikkelen.

Dat is wel erg lekker.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook ik heb deze dame bezocht.
Veel trappen omhoog voor je bij haar appartement bent.
Een goedlachse- en goodlooking dame doet de deur open en verwelkomt je met een zoen.
Gelijk rechtdoor de slaapkamer in.
Na een korte kennismaking en het aftikken van de nodige euro's op bed beland.
Na een lichamelijke verkenningstocht waarbij haar geweldige tepels en grote klit direct opvallen, was ze nogal onder de indruk van mijn "jonge" heer. Zou te groot voor haar zijn.
Uiteindelijk wel in een aantal posities intiem geweest maar aan haar gezicht te zien was eea nogal pijnlijk.
Uiteindelijk tussen haar borsten spetterend klaar gekomen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Ook bij deze dame geweest nav de goede recensies. Moest toch wel even slikken toen ik binnen kwam. Over smaak valt te twisten maar dit is in mijn ogen toch objectief (in hoeverre dat kan) gezien geen knappe vrouw. Ze heeft een groot en ruw gezicht en bijna iets mannelijks. Ik had ook weg moeten gaan maar goed ik was geil, jullie kennen het wel. Over haar inzet en passie niks slechts te zeggen. Ook is ze echt haal vriendelijk en correct. Ik ben echter met veel moeite klaar gekomen gezien ik haar gewoon totaal niet aantrekkelijk vind. Dit is zo een dame die je vroeger voor 30 euro bij het mindere segment van de wallen wanhopig om klanten zag vragen. Goed, wellicht een smaakding....
 
Terug
Bovenaan Onderaan