- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Bruin
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6049592-priscilla
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Priscilla heeft geen foto van haar gezicht op kinky dus ik verwachtte dat ze niet echt knap zou zijn. Dus extra verrassend dat een zeer aantrekkelijke vrouw, zongebruind met een stralende en behoorlijk ondeugende lach open deed. Een mooi gezicht van een vrouw met een sterk karakter.
Ik had in de app (kan gewoon in het Nederlands) een half uur afgesproken maar besloot ter plekke het volle uur te betalen want dit zou weleens heel leuk kunnen worden.
Thuis had ik al een douche genomen en schone kleren aangedaan dus we hoefden ons niet eerst op te frissen.
Na het feest kon ik wel een douche gebruiken en dat was gelukkig ook mogelijk ;-)
Het werd een vrolijke en vurige vrijpartij met een vrouw die er kennelijk zelf ook heel veel zin in had en er vol voor ging. Ze pijpte verrukkelijk.
Omdat ik heel benieuwd was naar haar vrij grote clitoris vroeg ik haar of we in 69 tegelijk van elkaar konden smullen en het was verrukkelijk haar daar te bewonderen en te verwennen waarbij ze gelukkig duidelijk aangaf hoe het voor haar lekker werkt.
We probeerden daarna anaal, Priscilla hielp flink mee en ik mocht meer en verder maar ik was er eigenlijk een beetje te groot voor, of we hadden daar meer tijd voor moeten nemen. Dat kan de volgende keer.
In missio zoenend tot en met een heerlijk orgasme beleefd.
Wat een bijzonder lekker mens!
Daarna een poosje tot bedaren gekomen, in elkaars armen nagepraat en verder kennisgemaakt.
Een fantastische dame, vrolijk, ongeremd, ervaren genoeg om vurig en tegelijk veilig mee te vrijen.
Dat gaan we vaker doen. ;-)
PS waanzinnig lekkere Braziliaanse billen ook trouwens.
Ik had in de app (kan gewoon in het Nederlands) een half uur afgesproken maar besloot ter plekke het volle uur te betalen want dit zou weleens heel leuk kunnen worden.
Thuis had ik al een douche genomen en schone kleren aangedaan dus we hoefden ons niet eerst op te frissen.
Na het feest kon ik wel een douche gebruiken en dat was gelukkig ook mogelijk ;-)
Het werd een vrolijke en vurige vrijpartij met een vrouw die er kennelijk zelf ook heel veel zin in had en er vol voor ging. Ze pijpte verrukkelijk.
Omdat ik heel benieuwd was naar haar vrij grote clitoris vroeg ik haar of we in 69 tegelijk van elkaar konden smullen en het was verrukkelijk haar daar te bewonderen en te verwennen waarbij ze gelukkig duidelijk aangaf hoe het voor haar lekker werkt.
We probeerden daarna anaal, Priscilla hielp flink mee en ik mocht meer en verder maar ik was er eigenlijk een beetje te groot voor, of we hadden daar meer tijd voor moeten nemen. Dat kan de volgende keer.
In missio zoenend tot en met een heerlijk orgasme beleefd.
Wat een bijzonder lekker mens!
Daarna een poosje tot bedaren gekomen, in elkaars armen nagepraat en verder kennisgemaakt.
Een fantastische dame, vrolijk, ongeremd, ervaren genoeg om vurig en tegelijk veilig mee te vrijen.
Dat gaan we vaker doen. ;-)
PS waanzinnig lekkere Braziliaanse billen ook trouwens.
Laatst bewerkt: