guys, ben weer terug in NL na jaartje of 10 in Engeland gewoond te hebben.
Was toevallig in A'dam en dacht ff langs de wallen. Dus liep op de wallen laatst en vroeg een mooie dame, wat kost het tegenwoordig. 100 euro begint het mee!! ik dacht misschien 70 ofzo. Dus ik lachen, zij "times have changed darling". Dus ik vraag wat krijg ik dan? P+n? Nee je krijgt 30 min en je mag zelf bepalen. Eh ja, maar dan ben ik al gauw bang dat ik op de kamer allerlei upsell krijg.. Of valt dat mee? maar goed de wallen... nummer 1 locatie, en zij was echt heel aantrekkelijk modellenlook typetje. Aanbod viel tegen trouwens. Sommige vrouwen herkende ik nog van heul lang geleden. Ze zijn wel goed bewaard overigens. Nog steeds mooie vrouwen om te zien...
En was laatst wel in een club. zal nog even een review plaatsen. dat was 150 euro voor een uur, maar alle leuke dingen was ook extra, pijpen zonder condoom +50, in mond + 50, etc.. 250 euro voor uurtje uiteindelijk. Dat lijkt redelijk normaal tegenwoordig? Vroegur was dat anders.. maar zijn dit soort prijzen normaal of ben ik (dubbel) genaaid met die upsell?