Ik bezoek graag de Oost-Europese "rondreizende" privé ontvangst dames. Een deel van hen is in pakweg jaar tijd in prijs gestegen van €130/30 min naar €150/30. Zijn erbij die daar bovenop nog eens extra vragen voor zaken als tz of pzc. Voorheen zat dit in de prijs. Wat mij verbaasd is dat de meeste van deze genoemde dames deze prijzen nu vragen. Tussen dvp's heb je natuurlijk ook verschillen, en de ene dame zal populairder zijn dan de ander. Ik had jaar terug verwacht toen de prijsstijgingen begonnen, dat er ook wel dames terug zouden gaan naar €130/30 of ietsje zakken naar €140/30 maar dit heb ik eigenlijk nog niet echt gezien. Ben overigens niet 'boos' op de dames dat ze in prijs gestegen zijn, ze mogen vragen wat ze willen. Bij mij werkt het wel zo dat wanneer ik meer betaal mijn verwachtingen ook hoger zijn. Van een Mercedes verwacht je ook meer dan van een Volkswagen toch? Heb nu 4x €150/30 min betaald, en slechts 1x ging ik helemaal happy huiswaarts. 2x was het voldoende (wat ik eigenlijk te weinig vind voor deze prijzen) en 1x was het matig. Ben nu dan ook huiverig voor mij nieuwe dames te bezoeken die deze prijzen hanteren. Zijn er aantal die geregeld regio Den Haag aandoen, die mij al lang gezien zouden hebben bij de "oude prijzen". Maar nu blijf ik twijfelen en bezoek hen uiteindelijk niet. Ander effect is dat ik voorheen nog wel eens dame buiten mijn regio wilde bezoeken. Heb extra reiskosten dan, maar totale kosten waren voorheen voor mij in orde. Nu genoemde dames meer zijn gaan vragen, ben ik gestopt met bezoek buiten mijn draaicirkel. Eindconclusie voor mij is, dat ik deze groep dames nu minder bezoek. Dit jaar tot nu toe 4 bezoekjes aan deze dames, zat vorig jaar als ik zelfde periode pak zeker aan het driedubbele. Ondanks de prijsstijgingen zijn deze dames aan mij dus eerder minder dan meer gaan verdienen. Vind jammer maar is niet anders, ik heb helaas geen onbeperkt budget...