Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie adverteerders, vaak eendagsvliegen , die vragen 150 voor een half uurtje zonder extra's. Extra wensen betekent nogmaals de beurs openen.
Zolang mensen dit neertellen gaan de prijzen niet zakken.
Ik geef het er nooit en te nimmer voor. Hogere prijzen betekent niet automatisch dat het ook beter is.
Ik zie nu dames richting 170 per halfuur gaan en sommige zelfs 200 per halfuur vragen. Als de zaken goed gaan dan gaat de prijs omhoog zo werkt het nu eenmaal, snap het overigens van de dvp's kant heel goed waarom voor minder werken als de prijzen betaald worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie nu dames richting 170 per halfuur gaan en sommige zelfs 200 per halfuur vragen. Als de zaken goed gaan dan gaat de prijs omhoog zo werkt het nu eenmaal, snap het overigens van de dvp's heel goed waarom voor minder werken als de prijzen betaald worden.

Je doet weer aannames die je nergens op kan baseren.

Voor 200,- per 30min valt de drukte reuze mee . Dat de zaken goed gaan verzin je gewoon .

Er zijn genoeg mogelijkheden voor 150,- / uur .

Je doet weer aannames die je nergens op kan baseren.

Voor 200,- per 30min valt de drukte reuze mee . Dat de zaken goed gaan verzin je gewoon .

Er zijn genoeg mogelijkheden voor 150,- / uur .
Bij sommige dvp's worden die prijzen makkelijk betaald anders gaan ze niet omhoog ze hebben klanten in overvloed dus niks gelogen aan. En die mogelijkheden voor 150 per uur worden met de maand minder. En bij 200 per 30 min heb ik nooit beweert dat zij de klanten voor het uitkiezen hebben maar dat ze het wel vragen je hebt nu eenmaal populaire dvp's die zulke hoge prijzen kunnen vragen en genoeg klanten overhouden.

Bij sommige dvp's worden die prijzen makkelijk betaald anders gaan ze niet omhoog ze hebben klanten in overvloed dus niks gelogen aan. En die mogelijkheden voor 150 per uur worden met de maand minder. En bij 200 per 30 min heb ik nooit beweert dat zij de klanten voor het uitkiezen hebben maar dat ze het wel vragen je hebt nu eenmaal populaire dvp's die zulke hoge prijzen kunnen vragen.

Jaja

Net als die draak van 500,- laatst natuurlijk.

🤣🤣

Probleem is velen hebben te veel zwart geld. Een auto kopen gaat ook al niet meer daarmee, tenzij particulier. Een vakantie boeken ook niet. Ja dan moet je wel naar DVP gaan om het op te maken.
Komt een tijd dat je met zwart geld meer moet betalen dan over de bank.

Er zijn dames waar ik me wel bij kan voorstellen dat ze geen hogere prijzen kunnen vragen.
(Iets te veel lichaamsversieringen, bijvoorbeeld.)
Toch zouden ze door die lagere prijs juist klanten kunnen wegkapen van de duurdere concullega's.

Er zijn dames waar ik me wel bij kan voorstellen dat ze geen hogere prijzen kunnen vragen.
(Iets te veel lichaamsversieringen, bijvoorbeeld.)
Toch zouden ze door die lagere prijs juist klanten kunnen wegkapen van de duurdere concullega's.
Ze kapen geen klanten weg ze krijgen alleen klanten die de dure dames niet kunnen betalen. De dure dames hoeven niet te zakken ze hebben genoeg klanten de goedkopere dames kunnen niet anders dan zakken want bij verhogen verliezen zij hun klanten aan de dure dvp's dus ze hebben geen keus dan goedkoop adverteren.

Ze kapen geen klanten weg ze krijgen alleen klanten die de dure dames niet kunnen betalen. De dure dames hoeven niet te zakken ze hebben genoeg klanten de goedkopere dames kunnen niet anders dan zakken want bij verhogen verliezen zij hun klanten aan de dure dvp's dus ze hebben geen keus dan goedkoop adverteren.
Dames zouden eigenlijk ook een soort label moeten krijgen volgens jou @Rimon . Net als woningen, van A tot G een energie label .En dan kan jij ze kwalificeren.

Dames zouden eigenlijk ook een soort label moeten krijgen volgens jou @Rimon . Net als woningen, van A tot G een energie label .En dan kan jij ze kwalificeren.
Je zou het niet geloven maar die labels bestaan echt je hebt nou eenmaal dames die knapper zijn dan andere dames en meer kunnen vragen. Zelfs afkomst kan een label zijn om meer te verdienen kijk maar naar Russische en Oekrainse vrouwen die meer kunnen vragen dan Roemeense of Bulgaarse vrouwen.

Ja was pas bij een onknappe, ze was ook al 53. Ze was aardig en deed super goed haar best .prijs 100€ per uur. Maar was hem niet voor mij .
Niet aantrekkelijk genoeg.
Ze liet me nog haar telefoon zien. Veel reacties en genoeg klanten.

De hoge prijzen maken het minder aantrekkelijk voor mij tegenwoordig. Ik ga liever mijn vakantie strategisch inplannen en daar mijn vertier zoeken (zuid amerika, zuidoost Azie). Pak ik nog lekker een zonnetje ook daar.

Voor mij is het max 100 euro per 30 min hier in NL

Ze prijzen zich niet de uit de markt ze verdienen meer door minder te werken maar dat snap jij weer niet.

Die dure tante van laatst is heeft al n maand haar adv niet geüpdatet.........

Eeuwige menstruatie natuurlijk.

Maar voor die prijs kan dat ook !!!!

🤣🤣🤣
Ze liet me nog haar telefoon zien. Veel reacties en genoeg klanten.

Stonden er nog bekende tussen??

🙃🙂🤣🤣🤣

Ik bezoek graag de Oost-Europese "rondreizende" privé ontvangst dames. Een deel van hen is in pakweg jaar tijd in prijs gestegen van €130/30 min naar €150/30. Zijn erbij die daar bovenop nog eens extra vragen voor zaken als tz of pzc. Voorheen zat dit in de prijs. Wat mij verbaasd is dat de meeste van deze genoemde dames deze prijzen nu vragen. Tussen dvp's heb je natuurlijk ook verschillen, en de ene dame zal populairder zijn dan de ander. Ik had jaar terug verwacht toen de prijsstijgingen begonnen, dat er ook wel dames terug zouden gaan naar €130/30 of ietsje zakken naar €140/30 maar dit heb ik eigenlijk nog niet echt gezien. Ben overigens niet 'boos' op de dames dat ze in prijs gestegen zijn, ze mogen vragen wat ze willen. Bij mij werkt het wel zo dat wanneer ik meer betaal mijn verwachtingen ook hoger zijn. Van een Mercedes verwacht je ook meer dan van een Volkswagen toch? Heb nu 4x €150/30 min betaald, en slechts 1x ging ik helemaal happy huiswaarts. 2x was het voldoende (wat ik eigenlijk te weinig vind voor deze prijzen) en 1x was het matig. Ben nu dan ook huiverig voor mij nieuwe dames te bezoeken die deze prijzen hanteren. Zijn er aantal die geregeld regio Den Haag aandoen, die mij al lang gezien zouden hebben bij de "oude prijzen". Maar nu blijf ik twijfelen en bezoek hen uiteindelijk niet. Ander effect is dat ik voorheen nog wel eens dame buiten mijn regio wilde bezoeken. Heb extra reiskosten dan, maar totale kosten waren voorheen voor mij in orde. Nu genoemde dames meer zijn gaan vragen, ben ik gestopt met bezoek buiten mijn draaicirkel. Eindconclusie voor mij is, dat ik deze groep dames nu minder bezoek. Dit jaar tot nu toe 4 bezoekjes aan deze dames, zat vorig jaar als ik zelfde periode pak zeker aan het driedubbele. Ondanks de prijsstijgingen zijn deze dames aan mij dus eerder minder dan meer gaan verdienen. Vind jammer maar is niet anders, ik heb helaas geen onbeperkt budget...

Ik bezoek graag de Oost-Europese "rondreizende" privé ontvangst dames. Een deel van hen is in pakweg jaar tijd in prijs gestegen van €130/30 min naar €150/30. Zijn erbij die daar bovenop nog eens extra vragen voor zaken als tz of pzc.
Beide bedragen zijn toch een hoop geld voor een halfuur.

Van een Mercedes verwacht je ook meer dan van een Volkswagen toch?
In de transportsector was het op zeker moment bon ton om chauffeurs in te zetten die voor een fooi het werk deden van West-Europese mensen.
Daarop maakte iemand de opmerking dat de opdrachtgevers Mercedes wilde rijden voor de prijs van een Lada.
Maar dan praat je over mensen met een vakopleiding (of wat er op lijkt in die verre landen)

Ik bezoek graag de Oost-Europese "rondreizende" privé ontvangst dames. Een deel van hen is in pakweg jaar tijd in prijs gestegen van €130/30 min naar €150/30. Zijn erbij die daar bovenop nog eens extra vragen voor zaken als tz of pzc. Voorheen zat dit in de prijs. Wat mij verbaasd is dat de meeste van deze genoemde dames deze prijzen nu vragen. Tussen dvp's heb je natuurlijk ook verschillen, en de ene dame zal populairder zijn dan de ander. Ik had jaar terug verwacht toen de prijsstijgingen begonnen, dat er ook wel dames terug zouden gaan naar €130/30 of ietsje zakken naar €140/30 maar dit heb ik eigenlijk nog niet echt gezien. Ben overigens niet 'boos' op de dames dat ze in prijs gestegen zijn, ze mogen vragen wat ze willen. Bij mij werkt het wel zo dat wanneer ik meer betaal mijn verwachtingen ook hoger zijn. Van een Mercedes verwacht je ook meer dan van een Volkswagen toch? Heb nu 4x €150/30 min betaald, en slechts 1x ging ik helemaal happy huiswaarts. 2x was het voldoende (wat ik eigenlijk te weinig vind voor deze prijzen) en 1x was het matig. Ben nu dan ook huiverig voor mij nieuwe dames te bezoeken die deze prijzen hanteren. Zijn er aantal die geregeld regio Den Haag aandoen, die mij al lang gezien zouden hebben bij de "oude prijzen". Maar nu blijf ik twijfelen en bezoek hen uiteindelijk niet. Ander effect is dat ik voorheen nog wel eens dame buiten mijn regio wilde bezoeken. Heb extra reiskosten dan, maar totale kosten waren voorheen voor mij in orde. Nu genoemde dames meer zijn gaan vragen, ben ik gestopt met bezoek buiten mijn draaicirkel. Eindconclusie voor mij is, dat ik deze groep dames nu minder bezoek. Dit jaar tot nu toe 4 bezoekjes aan deze dames, zat vorig jaar als ik zelfde periode pak zeker aan het driedubbele. Ondanks de prijsstijgingen zijn deze dames aan mij dus eerder minder dan meer gaan verdienen. Vind jammer maar is niet anders, ik heb helaas geen onbeperkt budget...
Spot On!

Ze prijzen zich niet uit de markt ze verdienen meer door minder te werken maar dat snap jij weer niet.
Het spijt me zeer maar ik kan me echt niet voorstellen dat het op dat soort adressen storm loopt. Persoonlijk hoop ik dat ook zodat zij zichzelf eens achter de oren gaan krabbelen....
Wie dergelijke bedragen neertelt wordt naar mijn mening dubbel genaaid.

Laatst bewerkt:
Sommige vrouwen maken wel eens grappen over waar de hersenen van een man nu precies zitten en als je leest wat een aantal mannen neerlegt voor een (half) uurtje plezier begrijp je die opmerking wel.
Als je als referentie seks voor niets neemt, maak ik me daar ook deels schuldig aan, met daarbij de aantekening dat ik €150 voor een uur al relatief duur vind.

Sommige vrouwen maken wel eens grappen over waar de hersenen van een man nu precies zitten en als je leest wat een aantal mannen neerlegt voor een (half) uurtje plezier begrijp je die opmerking wel.
Als je als referentie seks voor niets neemt, maak ik me daar ook deels schuldig aan, met daarbij de aantekening dat ik €150 voor een uur al relatief duur vind.
150,- voor een uur duur?
Hangt er maar vanaf wat je op dat uur dan allemaal doet natuurlijk!

200 euro per uur lijkt duur maar is het eigenlijk niet 4 a 5 jaar geleden kon je met 150 euro meer kopen dan nu 200 euro dus klopt de prijs wel. En aangezien alles duurder wordt moeten de dvp's hun prijzen verhogen willen ze goed blijven verdienen want zij maken ook kosten huisvesting alleen al is ontzettend duur. Daarnaast heb je nog boodschappen en al die andere kosten die ze moeten betalen en die zijn ook allemaal in prijs gestegen dus logisch dat ze stijgen.

Terug
Bovenaan Onderaan