dat is wel een klassieker, met Marcello MastroianniDat was... 'La Grande Bouffe'!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat is wel een klassieker, met Marcello MastroianniDat was... 'La Grande Bouffe'!
Gewoon minder wandelen dan voelen de dvp's het vanzelf en verlagen ze de prijzen, want meegaan met de prijzen maak je je hobby onnodig duur nergens voor nodig.Prijzen rijzen de pan uit.
Zie veel advertenties maar ook advertenties die er al jaren zijn, maar de prijzen stijgen wel erg.
Aan de ene kant snap ik het wel vanwege alle gestegen kosten, maar de andere kamt wordt het voor sommige onbetaalbaar (of krijgen voor een laag bedrag slechte service, uitzonderingen daar gelaten).
Het zou pas gek worden als iemand haar boekt. Zou haar agenda helemaal vol met afspraken staan?Het wordt steeds gekker:
Elegante marokkaanse (kinky.nl)
Zulke dames gokken en proberen wat uit in de hoop dat er een gek daar intrapt en ze de hoofdprijs betaald. En blijkbaar werkt deze truc zo goed dat ze nog dik aan verdienen ook.Precies, sommigen doen alsof je zo iemand maar moet boeken. Ik snap er soms echt niks meer van.
Als niemand haar boekt, en als ze inkomsten nodig heeft, dan zal ze haar prijs echt wel verlagen.
Denk dat er nog genoeg andere die niet op het forum zitten die dat wel betalen.Gewoon minder wandelen dan voelen de dvp's het vanzelf en verlagen ze de prijzen, want meegaan met de prijzen maak je je hobby onnodig duur nergens voor nodig.
Die kan jij toch wel versieren als je wil? En anders vraag je korting.Hier ook een mooi voorbeeld hoe gek mannen te krijgen zijn. https://www.kinky.nl/advertenties/4261743-abby
Wat is er Nachtjager oud zeer?Die kan jij toch wel versieren als je wil? En anders vraag je korting.
Ik heb ze gekker gezien dat je letterlijk voor alles minimaal €25,- of meer moet bijbetalen.Hier ook een mooi voorbeeld hoe gek mannen te krijgen zijn. https://www.kinky.nl/advertenties/4261743-abby
Blijf maar lekker dromen.Gewoon minder wandelen dan voelen de dvp's het vanzelf en verlagen ze de prijzen, want meegaan met de prijzen maak je je hobby onnodig duur nergens voor nodig.
Wat is er Paulus heb je het nu zo vroeg in 2024 al opgegeven.Blijf maar lekker dromen.
Ik snap hem wel met de huidige (te)hoge prijzen hahaWat is er Paulus heb je het nu al zo vroeg in 2024 opgegeven.
En zo bijzonder is ze ook nietHier ook een mooi voorbeeld hoe gek mannen te krijgen zijn. https://www.kinky.nl/advertenties/4261743-abby
Die vind ik wel geweldig:Hier ook een mooi voorbeeld hoe gek mannen te krijgen zijn. https://www.kinky.nl/advertenties/4261743-abby
Nou... wél een leuke meid!En zo bijzonder is ze ook niet
Dat vond ik eigenlijk ook, niet echt een sexbom, om het zo maar even te zeggen.En zo bijzonder is ze ook niet
niet lullig bedoeld Marco, maar ik heb de indruk dat je al gauw een meid leuk vind.Nou... wél een leuke meid!
Weet natuurlijk niet wat haar inzet is...
Ik denk dat je echt onderschat hoe druk deze dames het hebben. Maar, de mannen op dit forum zijn over het algemeen niet de doelgroep. Maar, zo erg is het toch niet dat ze deze tarieven vraagt? Er is keuze zat, ook in een lagere prijssegment.Het zou pas gek worden als iemand haar boekt. Zou haar agenda helemaal vol met afspraken staan?
Ja leuk maar zo zijn er veelNou... wél een leuke meid!
Weet natuurlijk niet wat haar inzet is...
Zijn genoeg dames die het inderdaad erg druk hebben.Ik denk dat je echt onderschat hoe druk deze dames het hebben. Maar, de mannen op dit forum zijn over het algemeen niet de doelgroep. Maar, zo erg is het toch niet dat ze deze tarieven vraagt? Er is keuze zat, ook in een lagere prijssegment.
Dat vond ik eigenlijk ook, niet echt een sexbom, om het zo maar even te zeggen.
Iemand die als je haar zou tegenkomen, niet eens zou opvallen.
Daar gaat hele topic over. Feitelijk is er onbalans tussen prijs/kwaliteit. Of eigenlijk is het zo dat hogere prijs ZEKER geen betere kwaliteit betekent.Zijn genoeg dames die het inderdaad erg druk hebben.
Maar dan rest de vraag of de prijs/kwaliteit nog in verhouding is.
Daar gaat hele topic over. Feitelijk is er onbalans tussen prijs/kwaliteit. Of eigenlijk is het zo dat hogere prijs ZEKER geen betere kwaliteit betekent.Zijn genoeg dames die het inderdaad erg druk hebben.
Maar dan rest de vraag of de prijs/kwaliteit nog in verhouding is.
Zegt de gast waarvan zijn partner hoge tarieven heeft. Logisch dat je die continue verdedigt! Wij van wc-eend.....Ik denk dat je echt onderschat hoe druk deze dames het hebben. Maar, de mannen op dit forum zijn over het algemeen niet de doelgroep. Maar, zo erg is het toch niet dat ze deze tarieven vraagt?
Juist dit,Zegt de gast waarvan zijn partner hoge tarieven heeft. Logisch dat je die continue verdedigt! Wij van wc-eend.....
maar ook als je het kan veroorloven, hoeft dat nog geen reden te zijn om die hoge prijzen te accepteren.Er zijn volgens mij maar drie redenen om hoge prijzen te accepteren
een 4de reden kan ik niet bedenken?
- Je hebt er baat bij dus bent zelf pooier/dvp of whatever
- Je kan het je veroorloven en behoort dus tot de kleine groep wandelaars die ver boven modaal verdient (waarschijnlijk dan single zonder kids/alimentatie etc)
- Je bent afhankelijk van DVP's