Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Dat doet toch iedereen lieverIk denk niet dat ze het uitmaakt ze werken liever minder voor veel geld dan dat ze gaan zakken met de prijzen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat doet toch iedereen lieverIk denk niet dat ze het uitmaakt ze werken liever minder voor veel geld dan dat ze gaan zakken met de prijzen.
Als ik zo eens naar de foto's kijkt van deze mevrouw, kan ik mij niet voorstellen dat daar iemand op wilt kruipen.Ik denk niet dat ze het uitmaakt ze werken liever minder voor veel geld dan dat ze gaan zakken met de prijzen.
Tja, de mens is van nature lui, dus als er met weinig werken veel verdiend kan worden, klopt die bewering wel.Ik denk niet dat ze het uitmaakt ze werken liever minder voor veel geld dan dat ze gaan zakken met de prijzen.
Volgens mij ging het om onderstaande dame.
Maar de link openen Gerard, is op eigen risico
Miss Claudia Queen of the Ass
Hi I’m Claudia from Brazil…queen of the assmy fist time in Nederland…come to my for good moment and enjoytogether me…I wait you call me.. any moment kiss kiss....www.kinky.nl
Mijn vaste dames krijgen 50 euro. En ik zie in de geleenstraat geen dames die ik leuker vindDe meeste dames zijn die hoge prijzen niet eens waard
Het grote gros valt gewoon altijd tegen op een kleine minderheid
Wie bepaalt de prijs?
Wij de klanten
De markt wordt verpest door hoerenlopers die teveel betalen
Doubletstraat had gewoon op 30 euro moeten blijven dan was de klandizie daar nog steeds hoog geweest en de drukte ook. Als je ziet wat daar staat dan kan je toch niet voorstellen dat je daar 50 euro moet gaan betalen terwijl je gewoon naar de Geleen kan gaan.
Ik heb deze dame trouwens niet op het forum gezet het was een andere forumlid. Straks gaat deze dame ook een account aanmaken en mij hier vertellen waarom ik zo geobsedeerd ben door haar kijk alsjeblieft uit.Volgens mij ging het om onderstaande dame.
Maar de link openen Gerard, is op eigen risico
Miss Claudia Queen of the Ass
Hi I’m Claudia from Brazil…queen of the assmy fist time in Nederland…come to my for good moment and enjoytogether me…I wait you call me.. any moment kiss kiss....www.kinky.nl
Denk het ook. En logisch. Je laat je toch liever minder vaak neuken door onaantrekkelijke types waar je totaal niet geil van worst. Vaak lees je dat dvp's makkelijk verdienen, ik denk eerder dat het snel geld is.Ik denk niet dat ze het uitmaakt ze werken liever minder voor veel geld dan dat ze gaan zakken met de prijzen en gelijk hebben ze.
Dat kunnen we natuurlijk niet hebben, het blijft natuurlijk een forum voor wandelaars en hun ervaringen.Ik heb deze dame trouwens niet op het forum gezet het was een andere forumlid. Straks gaat deze dame ook een account aanmaken en mij hier vertellen waarom ik zo geobsedeerd ben door haar kijk alsjeblieft uit.
Maar de dvp's hebben het recht zich te verdedigen een weerwoord moet kunnen vind ik zolang ze maar netjes blijven en geen drama veroorzaken.Dat kunnen we natuurlijk niet hebben, het blijft natuurlijk een forum voor wandelaars en hun ervaringen.
Je bent mild voor jou doen @Rimon, toch niet vanwege kerstmis ?Maar de dvp's hebben het recht zich te verdedigen een weerwoord moet kunnen vind ik zolang ze maar netjes blijven en geen drama veroorzaken.
Dan bezoek jij een privéhuis want 80 euro voor 30 minuten seks vind je niet meer op kinky voor een vluggertje nog wel trouwens al vragen sommige dvp's daar tegenwoordig ook 100 voor.Ik betaal maximaal €80 voor 30min. Voor meer bedank ik.
geen drama veroorzaken.
Toch niet , privé ontvangst. Via Redlights.beDan bezoek jij een privéhuis want 80 euro voor 30 minuten seks vind je niet meer op kinky voor een vluggertje nog wel trouwens al vragen sommige dvp's daar tegenwoordig ook 100 voor.
België daar hanteren ze andere prijzen was ik even vergeten dacht dat je uit Nederland kwam.Toch niet , privé ontvangst. Via Redlights.be
Die Belgen boffen toch maar met zulke prijzen.België daar hanteren ze andere prijzen was ik even vergeten dacht dat je uit Nederland kwam.
In de streek hebben we verschillende DVP´s die voor €70 a €80 een goede service leveren.Die Belgen boffen toch maar met zulke prijzen.
In Duitsland €60/€70In de streek hebben we verschillende DVP´s die voor €70 a €80 een goede service leveren.
Bij De Streek wordt er vaak gerefereerd aan een deel van West-Friesland, meer precies: ten oosten van Hoorn.In de streek hebben we verschillende DVP´s die voor €70 a €80 een goede service leveren.
Vrede op aarde... en sex voor iedereen!Je bent mild voor jou doen @Rimon, toch niet vanwege kerstmis ?
Bram komt uit België.....Bij De Streek wordt er vaak gerefereerd aan een deel van West-Friesland, meer precies: ten oosten van Hoorn.
doel je daar in dit verband ook op?
Ah, is hij daar neergestreken.Bram komt uit België.....
Vreten op aarde, toch?Vrede op aarde... en sex voor iedereen!
Dat was... 'La Grande Bouffe'!Ah, is hij daar neergestreken.
Vreten op aarde, toch?
Was toch duidelijk te lezenAh, is hij daar neergestreken.
Regio Leuven (B)Bij De Streek wordt er vaak gerefereerd aan een deel van West-Friesland, meer precies: ten oosten van Hoorn.
doel je daar in dit verband ook op?