Dat gaat uiteraard om dat witte poederMisschien om de lelijkheid van de deelnemers niet te moeten opmerken ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat gaat uiteraard om dat witte poederMisschien om de lelijkheid van de deelnemers niet te moeten opmerken ?
dat bedoel ik ook. Ik begrijp 100% als je het amper of niet je hoofd boven water kan houden dat je. Dan elke euro en 2 bijt en dat je na denkt hoe kan ik meer verdiennen.Ja die beeldspraak geldt zeker voor mensen die genoeg geld hebben, voor mensen die dat niet hebben loopt het mank.
Moslims heten dat suikerfeest toch.Ze hebben ook wel eens White Party in de omschrijving staan, ik dacht dat je dan in het wit gekleed moest komen...
Zei ik ook toen een 'klant' dat vroeg opzouten die handelZe hebben ook wel eens White Party in de omschrijving staan, ik dacht dat je dan in het wit gekleed moest komen...
Het lijkt inderdaad op zout, dat heb je goed gezienZei ik ook toen een 'klant' dat vroeg opzouten die handel
Oharme je sugardaddyZei ik ook toen een 'klant' dat vroeg opzouten die handel
Cobra! Ik ben Kamagra al ontgroeid. Pun intendedNaast de drugs nemen ze nog een strip Kamagra en dan maar gaan de hele nacht
Als dit de standaard wordt dan kun je beter stoppen met wandelen.Ja MaAr De KoStEn VoOr dE dVp'S zIjN oOk GeStEgEn!
Dit is natuurlijk wel één van de extremere voorbeelden die je geeft, maar het is een kwestie van tijd voor die de standaard wordt...
De reden dat ik het bijhoud is precies andersom, bij sommige dames loopt het uit en daarom wil ik weten hoelang ik binnen ben geweestKomaan dat is toch zot om bij tehouden hoe lang aan dvp gebleven is. Stel je voor je 2 min te vroeg buiten staat. 10-15 min is iets anders.
Betaal je dan extra omdat je langer bleefDe reden dat ik het bijhoud is precies andersom, bij sommige dames loopt het uit en daarom wil ik weten hoelang ik binnen ben geweest
Het is te zien hoe leuk hij wasBetaal je dan extra omdat je langer bleef
Het is leuk als het het gebeurd. ik ben een paar keer ongveer 30 min langer bij een dame geweest. Blijven babbelen enz. Ik heb haar weel eens een tip gegeven.Betaal je dan extra omdat je langer bleef
Is dat de sport, langer proberen te blijven? Of streelt het je ego , dat je zo in de smaak valt bij de dame?De reden dat ik het bijhoud is precies andersom, bij sommige dames loopt het uit en daarom wil ik weten hoelang ik binnen ben geweest
Dan moet je terug betalenHet is te zien hoe leuk hij was
Het streelt mijn egoIs dat de sport, langer proberen te blijven? Of streelt het je ego , dat je zo in de smaak valt bij de dame?
Ik blijf altijd binnen de tijd. Bij de goede dames al lang en breed klaar. Bij de mindere godinnen gaat t hem toch niet meer worden.
NeuhBetaal je dan extra omdat je langer bleef
Dit is iets dat iedere sekswerker ooit eens meemaakt. Dit kan 2 dingen betekenen
-Fantasy booker: Maakt een afspraak, gaat op in de fantasie van het hebben van een afspraak met jou. Schrijft ook een voorschot over. Maar gaat nooit komen. Dit kan meermaals gebeuren. Die fantasie is voor hen genoeg
- Effectieve koudwatervrees en schaamte: Klant maakt in een geile bui (vaak) een afspraak. Onderneemt alle stappen, maar paar uur voor de afspraak nemen de zenuwen de overhand en zegt hij af. Hij schaamt zich dan maar kan er niet mee om dus blokkeert jou. Een bericht van jou herinnert dan aan de schaamte.
Of hij schaamt zich over het bijna bezoeken van een sekswerker en koudwatervrees neemt opnieuw de overhand.
Als ik lees dat deze man maagd is zal dit het laatste geweest zijn. Hij zal wss super graag van zijn maagdelijkheid afwillen, maar de stap was te groot... Ocharme
Als er fantasybookers bestaan dan moeten het een kleine stap zijn voor deze mannen naar mijn idee.Bekijk bijlage 140555
Gebeurd wel degelijk vaker
Wie niet waagt wie niet wintAls er fantasybookers bestaan dan moeten het een kleine stap zijn voor deze mannen naar mijn idee.
Mannen die andere mannen hun afspraakjes betalen en zo nog een stap verder gaan in hun fantasie .
Ik stel me alvast kandidaat om die mannen hun fantasie te laten beleven via mij.
Zij betalen en ik ga op date.
Recensie volgt uiteraard indien gewenst.
Je kan mij contacteren via dm
De ideale klant voor een dvp. Hij betaald 2 keer en nog voordat hij zijn broek op zijn knieën heeft zeg je hem wat een heerlijke beurt hij je heeft gegeven.Misschien hebben ze alzheimer...
Geen sport. Record is wel 7 uur voor 2 betaalde uren. Maar ben even goed al vroeger vertrokken.Is dat de sport, langer proberen te blijven? Of streelt het je ego , dat je zo in de smaak valt bij de dame?
Ik blijf altijd binnen de tijd. Bij de goede dames al lang en breed klaar. Bij de mindere godinnen gaat t hem toch niet meer worden.
Had je ook de tijd naar jezelf geappt?Geen sport. Record is wel 7 uur voor 2 betaalde uren. Maar ben even goed al vroeger vertrokken.
Hij heeft geld te veel zekerBekijk bijlage 140555
Gebeurd wel degelijk vaker
IK denk het wel zelf gesprekken zijn toch de beste.Had je ook de tijd naar jezelf geappt?
Dan word je in ieder geval minder tegengesprokenIK denk het wel zelf gesprekken zijn toch de beste.
Kweet niet hoorDan word je in ieder geval minder tegengesproken
Ga je met jezelf in discussie dan?Kweet niet hoor
Klinkt onwaarschijnlijk, I know.Had je ook de tijd naar jezelf geappt?
Was een grapje, vanwege de ophef over dat ik de tijd bijhoud, ik geloof het wel hoorKlinkt onwaarschijnlijk, I know.
Ik heb nog wel meer onwaarschijnlijke verhalen maar die kan ik niet delen. Ik wou dat ze verzonnen waren.