Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja die beeldspraak geldt zeker voor mensen die genoeg geld hebben, voor mensen die dat niet hebben loopt het mank.
dat bedoel ik ook. Ik begrijp 100% als je het amper of niet je hoofd boven water kan houden dat je. Dan elke euro en 2 bijt en dat je na denkt hoe kan ik meer verdiennen.

Het is meer naar de personen gericht die niets te kort komen en goed rond komen. Maar gewoon uit gierigheid,hebzucht en materialisme of gewoon om dat ze op grote voet willen leven. Die mensen liggen dan wakker omdat ze constant denken hoe kan ik nog meer verdienen en sparen. Eerlijk gezegt waarom om te kunnen zeggen ik heb zo veel geld op mijn rekening. Of kijk wqt ik heb.

Komaan dat is toch zot om bij tehouden hoe lang aan dvp gebleven is. Stel je voor je 2 min te vroeg buiten staat. 10-15 min is iets anders.

Dat is toch ook niet normaal dat een dvp voor 400€ extra zich laat voldraaien met drugs. Haar lichaam azo kapot maakt om 400€ extra te verdienen. Voor als ze het haalt om oud te worden dat ze geld heeft voor haar gezondheid terug te krijgen?
Ze hebben ook wel eens White Party in de omschrijving staan, ik dacht dat je dan in het wit gekleed moest komen... ;)
Moslims heten dat suikerfeest toch. 😂
 
Ik betaalde deze zomer €50 voor een half uur bij een dame in Doubletstraat, twee maanden geleden €60, en nu was de prijs €70 a €80 een half uur en dit alles voor basis service bij dezelfde dame. Dit is ongeveer dezelfde prijs als bij een privéhuis in Rotterdam. De zaken gaan zacht gezegd niet zo goed, veel ramen zijn verlaten. Nu was ik er wel al 13:00 vanmiddag.
 
De reden dat ik het bijhoud is precies andersom, bij sommige dames loopt het uit en daarom wil ik weten hoelang ik binnen ben geweest ;)
Is dat de sport, langer proberen te blijven? Of streelt het je ego , dat je zo in de smaak valt bij de dame?
Ik blijf altijd binnen de tijd. Bij de goede dames al lang en breed klaar. Bij de mindere godinnen gaat t hem toch niet meer worden.
 
Is dat de sport, langer proberen te blijven? Of streelt het je ego , dat je zo in de smaak valt bij de dame?
Ik blijf altijd binnen de tijd. Bij de goede dames al lang en breed klaar. Bij de mindere godinnen gaat t hem toch niet meer worden.
Het streelt mijn ego😤
Betaal je dan extra omdat je langer bleef 🙄
Neuh
 
Dit is iets dat iedere sekswerker ooit eens meemaakt. Dit kan 2 dingen betekenen
-Fantasy booker: Maakt een afspraak, gaat op in de fantasie van het hebben van een afspraak met jou. Schrijft ook een voorschot over. Maar gaat nooit komen. Dit kan meermaals gebeuren. Die fantasie is voor hen genoeg

- Effectieve koudwatervrees en schaamte: Klant maakt in een geile bui (vaak) een afspraak. Onderneemt alle stappen, maar paar uur voor de afspraak nemen de zenuwen de overhand en zegt hij af. Hij schaamt zich dan maar kan er niet mee om dus blokkeert jou. Een bericht van jou herinnert dan aan de schaamte.
Of hij schaamt zich over het bijna bezoeken van een sekswerker en koudwatervrees neemt opnieuw de overhand.

Als ik lees dat deze man maagd is zal dit het laatste geweest zijn. Hij zal wss super graag van zijn maagdelijkheid afwillen, maar de stap was te groot... Ocharme
IMG_4585.jpeg
Gebeurd wel degelijk vaker
 
Bekijk bijlage 140555
Gebeurd wel degelijk vaker
Als er fantasybookers bestaan dan moeten het een kleine stap zijn voor deze mannen naar mijn idee.
Mannen die andere mannen hun afspraakjes betalen en zo nog een stap verder gaan in hun fantasie .

Ik stel me alvast kandidaat om die mannen hun fantasie te laten beleven via mij.
Zij betalen en ik ga op date.
Recensie volgt uiteraard indien gewenst.

Je kan mij contacteren via dm😂
 
Als er fantasybookers bestaan dan moeten het een kleine stap zijn voor deze mannen naar mijn idee.
Mannen die andere mannen hun afspraakjes betalen en zo nog een stap verder gaan in hun fantasie .

Ik stel me alvast kandidaat om die mannen hun fantasie te laten beleven via mij.
Zij betalen en ik ga op date.
Recensie volgt uiteraard indien gewenst.

Je kan mij contacteren via dm😂
Wie niet waagt wie niet wint 😂
De fantasy booker boekt omdat hij het leuk vind te weten dat een dame op hem wacht. Voor die dat niet durven zou de stap inderdaad wel kleiner moeten zijn. Maar een maagd zou ik nu niet aanbevelen om bij sekwerkers te gaan die bandwerk doen 😳
 
Is dat de sport, langer proberen te blijven? Of streelt het je ego , dat je zo in de smaak valt bij de dame?
Ik blijf altijd binnen de tijd. Bij de goede dames al lang en breed klaar. Bij de mindere godinnen gaat t hem toch niet meer worden.
Geen sport. Record is wel 7 uur voor 2 betaalde uren. Maar ben even goed al vroeger vertrokken.
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan