Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie het helaas met alles om me heen, niet alleen prostitutie. Er zijn te veel mensen met veel geld die het heel makkelijk weggeven.

Natuurlijk moet iedereen zelf weten waar hij zijn of haar geld aan uitgeeft, maar de markt wordt zo wel verziekt.
 
Ik zie het helaas met alles om me heen, niet alleen prostitutie. Er zijn te veel mensen met veel geld die het heel makkelijk weggeven.

Natuurlijk moet iedereen zelf weten waar hij zijn of haar geld aan uitgeeft, maar de markt wordt zo wel verziekt.
Ik heb weleens aan zo'n dame gevraagd of er echt mensen zijn die dat betalen, haar antwoord was: What do you think...
Was blijkbaar een domme vraag, het antwoord is Ja
 
Ik heb weleens aan zo'n dame gevraagd of er echt mensen zijn die dat betalen, haar antwoord was: What do you think...
Was blijkbaar een domme vraag, het antwoord is Ja
Ben je zeker? Zou het niet kunnen dat dit prijzen zijn van iemand met een andere origine waar onderhandelen meer een gewoonte is?
Ooit samengewerkt met Spaanse en Hongaarse dames. Hun instaptarief was heel laag, maar ieder iets was een extra. Kussen/ tongzoenen/ pzc/ cim/ verschillende standjes/... soms was het ook niet logisch. Cim wou niet zeggen pzc, maar eerder neuken en condoom vlug afdoen en dan cim.
 
Wat is wapdate? Is dat samen pita gaan eten?
 
Volgens mij iets drugsachtig, ik zie het vaak voorbij komen maar ik weet niet wat het is
Wappen als levensstijl
Inmiddels is er een grote groep mensen ontstaan in Nederland die wappen als een soort levensstijl hebben gemaakt. Deze groep, voornamelijk swingers, ontspannen vrijwel ieder weekend onder het genot van verdovende middelen. De matrassen worden in de woonkamer gelegd, vrienden worden uitgenodigd… En het complete weekend wordt al wappend genoten van de drugs en van elkaar.
 
Wappen als levensstijl
Inmiddels is er een grote groep mensen ontstaan in Nederland die wappen als een soort levensstijl hebben gemaakt. Deze groep, voornamelijk swingers, ontspannen vrijwel ieder weekend onder het genot van verdovende middelen. De matrassen worden in de woonkamer gelegd, vrienden worden uitgenodigd… En het complete weekend wordt al wappend genoten van de drugs en van elkaar.
Het klinkt als een sekte.
 
Ga die term maar niet gebruiken op mijn OF of mensen denken dat ik een junkie ben 😳
Wel maf dat je illegale drugs gewoon bij mogelijkheden kunt zetten?! Wtf
dat is toch wel super gevaarlijk. Niet enkel de drugs. Maar ook voor de dame. De kans dat er ongewenste dingen gebeuren is toch groot.

Waarom zou je extra betalen om samen met een dvp drugs te doen? Ik betaal liever meer voor een dame die van die rommel afblijft.
 
Zijn ze een soort van. Er zijn veel privé swinger groepen die voor mensen zijn die niet naar openbare clubs gaan.
Vaak op uitnodiging van een ander koppel
Het swinger gedeelte vind ik nog normaal. Waarom zou je naar een club gaan als je 3 of 4 koppels kent die ook swingers zijn. Dan kan je zowel elkaar uitnodigen.

Het is het drugs gedeelte dat er bij komt. Dat mij die sekte vibe gaf.
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan