Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha ik had gister een man die teveel gaf, maar blijkbaar was dat zijn bedoeling. Hij gaf juist aan dat hij kon rekenen.

Ik heb denk ik ruim 2 minuten dat geld weer in zijn hand gedrukt, omdat ik er niets van snapte
Het zal een fooi geweest zijn. Ik heb ook al 170€ betaald in plaats van 150€ in de kerst periode en gezegt dat het klopte.

Bv het maakt toch niet uit waar je de komma zet. Schrijf ik nu 200,00€ over of 2000,0€ dat is toch het zelfde?
Ik denk echt wel moest ik het verkeerde bedrag overgeschreven hebben dat ik niet zou mogen terug komen maar ik mocht zo vaak langs komen als ik wil 😂😂
misschien ben je dan niet de enigste die deze manier hanteert.

Ook als mensen het als fooi geven vraag ik altijd of ze het zeker weten
Ik doe dat ook zo bij dvp´s en op restaurant´s dan betaal ik de prijs + de fooi die ik wil geven en zeg ik dat het klopt.
 
Het zal een fooi geweest zijn. Ik heb ook al 170€ betaald in plaats van 150€ in de kerst periode en gezegt dat het klopte.

Bv het maakt toch niet uit waar je de komma zet. Schrijf ik nu 200,00€ over of 2000,0€ dat is toch het zelfde?
Ik denk echt wel moest ik het verkeerde bedrag overgeschreven hebben dat ik niet zou mogen terug komen maar ik mocht zo vaak langs komen als ik wil 😂😂

Ik doe dat ook zo bij dvp´s en op restaurant´s dan betaal ik de prijs + de fooi die ik wil geven en zeg ik dat het klopt.
Ja maar ik snap niet waarom mensen vooraf al wat geven. Je weet niet eens of het een fijne ervaring zal zijn.

Bij vaste is het natuurlijk een ander verhaal, maar meestal krijg ik de fooi al vooraf
 
Ja maar ik snap niet waarom mensen vooraf al wat geven. Je weet niet eens of het een fijne ervaring zal zijn.

Bij vaste is het natuurlijk een ander verhaal, maar meestal krijg ik de fooi al vooraf
Bij een eerste date zou ik dat niet doen. Als voor beeld de laatste dvp die ik had was een slechte date. Ze was koel,deed geen moeite en zat heel de tijd op haar gsm. Daar geef ik geen fooi voor.

Maar bv mijn vaste dames krijgen van mij soms een fooi om dat de vorige date(s) goed waren.
 
Wel, wel, wel,

Al op 01 januari 2002, toen de Eurobankbiljetten in 12 landen werden gebracht, was de prijs van Raamprostitutie voor "Suck and Fuck, 2 positions", 50€/15 minuten, en dus 200 €/uur.

We zijn nu in 2023, met een inflatie van rond de dubbel, en is de prijs nog van 50 €/15 minuten, en 200 €/uur.

Al de facturen werden verdubbeld, maar niet de inkomst van de DVPs, omdat een meerderheid van hun klanten "onmenselijk" zijn...

In de raamprostitutie en tippelen, heeft deze attitude geleid naar door pooiers gedwongen prostitutie van Oost-Europese, Chinese en Nigeriaanse meisjes die moeten "bare seks" aanbieden, om meer klanten aan te trekken...

:unsure:

Referentie :

 
Laatst bewerkt:
Wel, wel, wel,

Al in 2001, toen de Euro begon, was de prijs van Raamprostitutie voor "Suck and Fuck, 2 positions", 50€/15 minuten.

We zijn nu in 2023, met een inflatie van rond de dubbel, en is de prijs nog van 50 €/15 minuten.

Al de facturen werden verdubbeld, maar niet de inkomst van de DVPs, omdat een meerderheid van hun klanten onmenselijk zijn...

:unsure:
Zo dat is lang geleden. Ik was toen nog maar 1.

Tegenwoordig is bijna alles duurder. Klanten houden ook minder geld over, dus daar moeten wij ook een klein beetje rekening mee houden.
 
Zo dat is lang geleden. Ik was toen nog maar 1.

Tegenwoordig is bijna alles duurder. Klanten houden ook minder geld over, dus daar moeten wij ook een klein beetje rekening mee houden.
Ik heb er geen probleem mee de tarieven van de dag van vandaag. In mijn ogen zijn de dames het waard
 
Terug
Bovenaan Onderaan