Roxas
Meubelstuk
IK heb nooit een andere eerste minister geweten dan rutteRutte heeft binnenkort niet veel meer te zeggen hoor
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIK heb nooit een andere eerste minister geweten dan rutteRutte heeft binnenkort niet veel meer te zeggen hoor
Vaak door leden gemaakt die zelf moeite hebben met regelsvolgens mij is dat min of meer een ongeschreven regel.
Sorry dit was de eenige plaats waar ik rebels kon zijnVaak door leden gemaakt die zelf moeite hebben met regels
Dan wordt het hoog tijd dat ie opdonderstraaltIK heb nooit een andere eerste minister geweten dan rutte
Mss word het als merkel en gaan jullie hem nog missenDan wordt het hoog tijd dat ie opdonderstraalt
Tuurlijk kan ik niet rekenen daarom betaal ik volgens sommige teveel aan dvp´sKun je rekenen
Reken er maar niet op
Haha ik had gister een man die teveel gaf, maar blijkbaar was dat zijn bedoeling. Hij gaf juist aan dat hij kon rekenen.Tuurlijk kan ik niet rekenen daarom betaal ik volgens sommige teveel aan dvp´s
Ja maar dat hoort ook zo vind ik. Moet wel bekennen dat ik zelf ook niet zo'n ster in rekenen benKan het verhaal van Lily beamen. Ik had mij vorige week ook verrekend. Kreeg keurig via de app te horen dat dat teveel was.
Ik geef soms wel eens express teveel. Als de dame dan eerlijk is mag ze het gewoon houden. Zo niet , ook maar dan zit er geen vervolgdate in.Ja maar dat hoort ook zo vind ik. Moet wel bekennen dat ik zelf ook niet zo'n ster in rekenen ben
misschien ben je dan niet de enigste die deze manier hanteert.Ik geef soms wel eens express teveel. Als de dame dan eerlijk is mag ze het gewoon houden. Zo niet , ook maar dan zit er geen vervolgdate in.
Het zal een fooi geweest zijn. Ik heb ook al 170€ betaald in plaats van 150€ in de kerst periode en gezegt dat het klopte.Haha ik had gister een man die teveel gaf, maar blijkbaar was dat zijn bedoeling. Hij gaf juist aan dat hij kon rekenen.
Ik heb denk ik ruim 2 minuten dat geld weer in zijn hand gedrukt, omdat ik er niets van snapte
Ik doe dat ook zo bij dvp´s en op restaurant´s dan betaal ik de prijs + de fooi die ik wil geven en zeg ik dat het klopt.misschien ben je dan niet de enigste die deze manier hanteert.
Ook als mensen het als fooi geven vraag ik altijd of ze het zeker weten
Ja maar ik snap niet waarom mensen vooraf al wat geven. Je weet niet eens of het een fijne ervaring zal zijn.Het zal een fooi geweest zijn. Ik heb ook al 170€ betaald in plaats van 150€ in de kerst periode en gezegt dat het klopte.
Bv het maakt toch niet uit waar je de komma zet. Schrijf ik nu 200,00€ over of 2000,0€ dat is toch het zelfde?
Ik denk echt wel moest ik het verkeerde bedrag overgeschreven hebben dat ik niet zou mogen terug komen maar ik mocht zo vaak langs komen als ik wil
Ik doe dat ook zo bij dvp´s en op restaurant´s dan betaal ik de prijs + de fooi die ik wil geven en zeg ik dat het klopt.
Bij een eerste date zou ik dat niet doen. Als voor beeld de laatste dvp die ik had was een slechte date. Ze was koel,deed geen moeite en zat heel de tijd op haar gsm. Daar geef ik geen fooi voor.Ja maar ik snap niet waarom mensen vooraf al wat geven. Je weet niet eens of het een fijne ervaring zal zijn.
Bij vaste is het natuurlijk een ander verhaal, maar meestal krijg ik de fooi al vooraf
Van mij is nog geen enkel bericht hier verwijderd dus zo streng zijn ze niet. En je kan ook zelf irritante mensen uitschakelen. Als ze maar de fake reviews in de gaten houden. Dit is hoe ik het zie
Haha ik zou ook voor geen goud 500 bezoekers per maand willen hebbenAls dat zo was ging je ook niet de 500 berichten aantikken in 4 weken .......
Meer berichten dan "bezoekers " per maand .
Voor mij is dat andersom
Ik denk ook niet dat dat te doen zou zijnHaha ik zou ook voor geen goud 500 bezoekers per maand willen hebben
Haha ja dan heb ik wel een planner nodig en afspraakjes van max 15 minIk denk ook niet dat dat te doen zou zijn
Dat je te veel krijgt wil zeggen dat je het verdiend.Haha ik had gister een man die teveel gaf, maar blijkbaar was dat zijn bedoeling. Hij gaf juist aan dat hij kon rekenen.
Ik heb denk ik ruim 2 minuten dat geld weer in zijn hand gedrukt, omdat ik er niets van snapte
Ik had nog niets gedaan, maar mensen kunnen altijd fouten maken.Dat je te veel krijgt wil zeggen dat je het verdiend.
De meesten hebben maar 15 seconden nodig ook.Haha ja dan heb ik wel een planner nodig en afspraakjes van max 15 min
Prijzen kunnen dan wel omlaag
In de tijd dat ik nog geen lenzen droeg en te ijdel om in een toch al slecht verlicht privehuis mijn bril te dragen, is me dat als klant weleens overkomen.Ook vaak genoeg gehad dat mannen een briefje van 10,- geven en zeggen dat het 50,- is.
Niemand is perfectIk had nog niets gedaan, maar mensen kunnen altijd fouten maken.
Ook vaak genoeg gehad dat mannen een briefje van 10,- geven en zeggen dat het 50,- is.
Echt geloof je het zelf
Haha ik zou ook voor geen goud 500 bezoekers per maand willen hebben
Hooguit zou je voor een wereldrecord kunnen gaan. (Houston 500 overtreffen)Haha ja dan heb ik wel een planner nodig en afspraakjes van max 15 min
Prijzen kunnen dan wel omlaag
Ja maar meestal worden dat soort dingen ook gefilmd voor bewijsHooguit zou je voor een wereldrecord kunnen gaan. (Houston 500 overtreffen)
Zo dat is lang geleden. Ik was toen nog maar 1.Wel, wel, wel,
Al in 2001, toen de Euro begon, was de prijs van Raamprostitutie voor "Suck and Fuck, 2 positions", 50€/15 minuten.
We zijn nu in 2023, met een inflatie van rond de dubbel, en is de prijs nog van 50 €/15 minuten.
Al de facturen werden verdubbeld, maar niet de inkomst van de DVPs, omdat een meerderheid van hun klanten onmenselijk zijn...
Ik heb er geen probleem mee de tarieven van de dag van vandaag. In mijn ogen zijn de dames het waardZo dat is lang geleden. Ik was toen nog maar 1.
Tegenwoordig is bijna alles duurder. Klanten houden ook minder geld over, dus daar moeten wij ook een klein beetje rekening mee houden.