Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien is Lily wel de Librije onder de DVP en is ze iedere cent meer dan waard. Lily kiest met deze prijzen in ieder geval haar publiek. Dat vind ik slim. Ik heb haar advertentie even bekeken en die komt professioneel op mij over en de foto's geven mij de indruk dat ze het werk ook echt leuk vindt en als dat klopt zal ze zich waarschijnlijk ook meer inzetten dan de gemiddelde dvp. Dat laatste is toch denk ik wel de meest uitgesproken wens/verwachting hier op het forum.
Mooi omschreven. Je gaat niet iedere week naar de Librije, dat is iets bijzonders dat je af en toe eens doet en daar dan naar uitkijkt, van de avond geniet en er daarna prettig op terugkijkt. In mijn beleving vergelijkbaar met een afspraak met Lily. Dat is voor mij namelijk ook bijzonder (terwijl ik pas één afspraak heb gehad), iets wat ik niet elke week doe maar er wel heel erg naar uitkijk om het over een paar weken weer te gaan doen.

En wat betreft de discussie over voorschotten die hier gevoerd wordt: zij is erg duidelijk welke voorwaarden zij hanteert bij haar dienstverlening, en daar kun je dus niet door verrast worden. En mocht je het niet willen dan is dat prima, leg het dan naast je neer en ga je op zoek naar een andere dame.
 
Er zijn uitzonderingen ;)
Ik heb de vrouw van men leven al 12 jaar aan men zijde. Mits goede afspraken mag ik wandelen en mag zij ook "fladderen"
Ik kan me hierbij (als single) moeilijk voorstellen dat ik dat zou kunnen. Maar ik ken mensen in mijn omgeving die ook zo denken en doen. Chapeau voor jullie, fijn dat je dit samen zo kan afspreken! Geniet ervan, en van elkaar!
 
Ik kan me hierbij (als single) moeilijk voorstellen dat ik dat zou kunnen. Maar ik ken mensen in mijn omgeving die ook zo denken en doen. Chapeau voor jullie, fijn dat je dit samen zo kan afspreken! Geniet ervan, en van elkaar!
Thanks. Ik zou het wel niet iedereen aanraden. Je relatie moet echt ijzersterk zijn, en dan nog is het niet altijd vanzelfsprekend.
 
voor een jonge gast van 27 ben je inderdaad gek om 150 tot 200 voor een uur sex te betalen. Daar heeft je maat helemaal gelijk in, en zeker als hij dan nog gratis neukt ook.
Hij neukt niet. Zijn laatste keer was zelf ook met een dvp. Op een zuip toer.

Zoals @Lilygirlnexstdoor zegt zijn ze een soort maatschappelijk werker. Het is niet voor iedereen zo van zelfsprekend om een relatie te vinden of een fwb. Ik had dat zelfvertouwen niet. En geloof me ik heb alles gedaan en zou alles doen voor een relatie. En ik heb ook een fwb gezocht maar niemand gevonden.

Ik was deprisief omdat ik een relatie miste en aan 25 jaar het beu was om te willen weten hoe sex was. Dus nam ik liever 150€ om een dvp te betalen dan een touw 🤷‍♂️
[h4][/h4]
 
man moest je weeten hoe veel geld er al veloren gegaan is aan zulke dommigheden en ongevallen. Je wil het niet weten. maar dat zijn dan vaak de die dat klagen dat alles zo duur geworden is.

met die 2000€ dat hij in kan ik bijna een jaar elke maand een uur een dvp bezoeken.
niet lullig bedoeld, maar een investering van € 2000, 00 in je auto, lijkt mij beter besteed dan € 2000,00 aan de dames van plezier, en zeker voor iemand, die niet veel te besteden heeft. Zei je laatst niet ergens dat je een beperking hebt en dat je van een uitkering leeft? Dan lijkt het mij voor iemand met een minima inkomen € 150 t/m € 200 voor een keer van bil gaan, best een hoop geld.
 
Laatst bewerkt:
Heb jij de indruk dat de mannen die jouw (of andere prostituees) bezoeken niet gelukkig zijn?
Ik denk zo'n 30-40% niet. Het is lastig in te schatten, maar als ik zie hoe sommige mensen leven vind ik het soms wel erg.

Ik heb bijvoorbeeld ook veel klanten met persoonlijkheid stoornissen, beperkingen, geld problemen en van alles en nog wat.

Veel mensen onderschatten sekswerk, maar voor sommige mannen is het echt een intens geluksmomentje
 
niet lullig bedoeld, maar een investering van € 2000, 00 in je auto, lijkt mij beter besteed dan € 2000,00 aan de dames van plezier, en zeker voor iemand, die niet veel te besteden heeft. Zei je laatst niet ergens dat je een beperking hebt en dat je een uitkering had? Dan lijkt mij dus voor iemand met een minima inkomen € 150 t/m € 200 voor een keer van bil gaan, best een hoop geld.
Dvp bezoek mag eigenlijk nooit meer zijn dan een extraatje. Ik snap in de verste verte niet dat mensen daarvoor zouden sparen, of nog erger lenen. Of gewoon andere dingen laten die noodzakelijk zijn.
Ik kan met de hand op men hart zeggen dat mijn wandelbudget ongeveer 3 keer zo groot is dan wat ik gemiddeld maandelijks spendeer aan payseks. Zonder arrogant over te komen "voel ik het dus niet".
Ik werk er ook wel keihard voor en heb een partner die compleet onafhankelijk van me is en dus ook een riant loon heeft.
 
Dvp bezoek mag eigenlijk nooit meer zijn dan een extraatje. Ik snap in de verste verte niet dat mensen daarvoor zouden sparen, of nog erger lenen. Of gewoon andere dingen laten die noodzakelijk zijn.
Ik kan met de hand op men hart zeggen dat mijn wandelbudget ongeveer 3 keer zo groot is dan wat ik gemiddeld maandelijks spendeer aan payseks. Zonder arrogant over te komen "voel ik het dus niet".
Ik werk er ook wel keihard voor en heb een partner die compleet onafhankelijk van me is en dus ook een riant loon heeft.
Geld lenen moet je sws altijd vermijden. Net zoals bijvoorbeeld maximaal lenen bij een hypotheek.

Beste wat je kan doen is onder je stand leven. Dan zit ja vaak veilig
 
Geld lenen moet je sws altijd vermijden. Net zoals bijvoorbeeld maximaal lenen bij een hypotheek.

Beste wat je kan doen is onder je stand leven. Dan zit ja vaak veilig
Exact. Ik wil ze de kost niet geven, diegene die financieel in de problemen komen nadat ze hebben geproefd van het sekswereldje.
Persoonlijk vind ik dat er ook een stukje verantwoordelijkheid bij hoort voor dames die dit opmerken. Het is eigenlijk hun taak niet, helemaal akkoord, maar met een (vaste)klant die geldproblemen ontwikkeld zijn ze op termijn ook weinig.
 
Exact. Ik wil ze de kost niet geven, diegene die financieel in de problemen komen nadat ze hebben geproefd van het sekswereldje.
Persoonlijk vind ik dat er ook een stukje verantwoordelijkheid bij hoort voor dames die dit opmerken. Het is eigenlijk hun taak niet, helemaal akkoord, maar met een (vaste)klant die geldproblemen ontwikkeld zijn ze op termijn ook weinig.
Ja alleen ik ga niet op iemands rekening kijken. Ik heb ook een klant die de overheid 500.000 moet betalen, maar ja wat er op zijn rekening weet ik niet. Hij heeft een bedrijf dus misschien kan hij het makkelijk.
 
Dvp bezoek mag eigenlijk nooit meer zijn dan een extraatje. Ik snap in de verste verte niet dat mensen daarvoor zouden sparen, of nog erger lenen. Of gewoon andere dingen laten die noodzakelijk zijn.
Ik kan met de hand op men hart zeggen dat mijn wandelbudget ongeveer 3 keer zo groot is dan wat ik gemiddeld maandelijks spendeer aan payseks. Zonder arrogant over te komen "voel ik het dus niet".
Ik werk er ook wel keihard voor en heb een partner die compleet onafhankelijk van me is en dus ook een riant loon heeft.
Helemaal mee eens! Zorg dat je de basis goed op orde hebt en dan pas je geld spenderen aan dvp. Hoewel we natuurlijk niet voor anderen kunnen beoordelen wat "noodzakelijk" is; het lange tijd niet hebben van seks kan toch wel invloed hebben op je geestelijke gezondheid en geluksgevoel als je daar gevoelig voor bent.

Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik het me kan veroorloven en vooral WIL veroorloven. Ik kan op mijn leeftijd inmiddels redelijk goed relativeren en weet dat ik mezelf af en toe gewoon even mag verwennen met een fijne dame.
Veel mensen onderschatten sekswerk, maar voor sommige mannen is het echt een intens geluksmomentje
Precies, dat is het!
 
voor de meeste gezonde jongeren van lichaam en geest, is dat wel zo.
Als ze er leuk uitzien en sociaal zijn wel, maar niet iedereen is dat.

Plus wat voor vrouwen krijg je dan? Ik de kroeg moet je ook eerst veel drankjes betalen en hopen dat ze meegaat.

Ik ga af en toe nog uit, maar de meeste mannen durven mij niet aan te spreken🤣
 
Veel mannen die dvp bezoeken hebben geen top leven. Overal zit een reden achter…

Wij blijven ook een soort van sociale werkers
nou ik ga er zo af en toe even heen, om mijn prostaat door te smeren, Even de zak leeg kloppen en dan weer verder gaan met mijn ding.
Maar sommige die gaan er heen, om hun hele levensverhaal te vertellen, ik snap dat nooit zo erg, van die mannen.
 
Laatst bewerkt:
Mannen die niet lekker in hun velletje zitten kunnen heel rottig uit de hoek komen, mannen die in staat zijn gelukkig door het leven te wandelen klinken vaak veel vriendelijker. De zuurpruimen kunnen er niks aan doen ;-)
Volgens mij lees jij nu voor uit eigen werk>
Jij lult anders hier ook goed op los 🙄😅😅
en jij ook, voor een moderator nog wel. Ik dacht dat moderators altijd modereren, en zelf niet mee doen, met de discussies?
Of heb ik het nou mis?
 
nou ik ga er zo af en toe even heen, om mijn prostaat door te smeren, Even de zak leeg kloppen en dan weer verder gaan met mijn ding.
Maar sommige die gaan er heen, om hun hele levensverhaal te vertellen, ik snap dat nooit zo erg, van die mannen.
Tja, als je er op deze -nogal- machomanier over praat ("nou ik ga er zo af en toe even heen, om mijn prostaat door te smeren, Even de zak leeg kloppen en dan weer verder gaan met mijn ding.") dan heb je waarschijnlijk weinig begrip en empathie voor mannen die gezelschap en intimiteit zoeken, en niet alleen maar "hun zak even komen legen". Ieder geeft zijn eigen invulling aan contact met dames, dus wat mij betreft: leven en laten leven. Daar worden we allemaal een beetje blijer van ;)
 
Ik denk zo'n 30-40% niet. Het is lastig in te schatten, maar als ik zie hoe sommige mensen leven vind ik het soms wel erg.

Ik heb bijvoorbeeld ook veel klanten met persoonlijkheid stoornissen, beperkingen, geld problemen en van alles en nog wat.

Veel mensen onderschatten sekswerk, maar voor sommige mannen is het echt een intens geluksmomentje
Geld problemen snap ik dan wel ja 😂

Het is een prijzige hobby, maar ik leef gelukkig een aardig stuk onder mijn stand.
Ga ook echt alleen naar de dames als ik ruim geld over heb liggen.
Dat gebeurd gelukkig iedere maand wel, dus kom niks te kort.

Ik ben bijna 50 en heb hele mooie en soms lieve meiden mogen neuken.. dat zie ik best wel als een privilege, dat hebben zeker niet alle mannen van mijn leeftijd.
De meeste moeten braaf bij hun (leeftijdgenoot) vrouw 's avonds op de bank The Voice kijken ☹️
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan