Voormalig lid 17743
Stamgast
Mooi omschreven. Je gaat niet iedere week naar de Librije, dat is iets bijzonders dat je af en toe eens doet en daar dan naar uitkijkt, van de avond geniet en er daarna prettig op terugkijkt. In mijn beleving vergelijkbaar met een afspraak met Lily. Dat is voor mij namelijk ook bijzonder (terwijl ik pas één afspraak heb gehad), iets wat ik niet elke week doe maar er wel heel erg naar uitkijk om het over een paar weken weer te gaan doen.Misschien is Lily wel de Librije onder de DVP en is ze iedere cent meer dan waard. Lily kiest met deze prijzen in ieder geval haar publiek. Dat vind ik slim. Ik heb haar advertentie even bekeken en die komt professioneel op mij over en de foto's geven mij de indruk dat ze het werk ook echt leuk vindt en als dat klopt zal ze zich waarschijnlijk ook meer inzetten dan de gemiddelde dvp. Dat laatste is toch denk ik wel de meest uitgesproken wens/verwachting hier op het forum.
En wat betreft de discussie over voorschotten die hier gevoerd wordt: zij is erg duidelijk welke voorwaarden zij hanteert bij haar dienstverlening, en daar kun je dus niet door verrast worden. En mocht je het niet willen dan is dat prima, leg het dan naast je neer en ga je op zoek naar een andere dame.