Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zit ook een stuk boven modaal en ben ook wel krenterig, ik geef bijv nooit fooi 😤
Gister was ik bij een raamdame die wou ineens 10 euro meer, ik zei dan ga ik weer weg, toen hoefde het ineens niet meer, toen was ik ineens haar 'friend'
Ze proberen het gewoon waarschijnlijk omdat er mannen zijn die de 10 euro extra wel betalen.

Maar je vraagt toch bij een nieuw dame aan het raam, wat haar prijs is?
Maar ze wilde bovenop de prijs die ze eerst zei, € 10,00 er bij, zonder daar iets extra voor te doen?
Ik heb dat nog nooit mee gemaakt, wel dat ze extra diensten aanboden tegen een meerprijs.
Nee, ik was er in het verleden al een paar keer geweest voor een bepaald bedrag dus niet aan het raam over de prijs gehad

dat is ook een van de redenen, waarom ik niet naar Amsterdam ga om te wandelen.
Dit lees je best vaak over Amsterdam, de kans op een rip off is in Amsterdam velen malen groter dan in Den Haag.
Na al die pure oplichtingsverhalen in Amsterdam zal ik daar ook nooit heen gaan, dan hebben ze 50 betaald en dan moet er nog een keer betaald worden voor neuken, was een 'communicatie foutje'

Discusie:
"Ja! Betaalsex is te duur... we kunnen het ons eigenlijk niet veroorloven...
Maar... we kunnen het niet laten"!

50 bladzijden lang...
Even een kleine correctie over het gedeelte 'kunnen het ons eigenlijk niet verloorloven'
Ik zit een stuk boven modaal dus ik kan het makkelijk betalen, maar of ik het ook wil...
Er zijn wat mij betreft wel grenzen

Even een kleine correctie over het gedeelte 'kunnen het ons eigenlijk niet verloorloven'
Ik zit een stuk boven modaal dus ik kan het makkelijk betalen, maar of ik het ook wil...
Er zijn wat mij betreft wel grenzen
Ja maar er zijn ook mensen die het niet kunnen veroorloven, maar het wel willen betalen.

Laatst iemand die aangaf dat hij eerst even met zijn bewindvoerder moest praten. Ik ben dan wel zo netjes om te zeggen dat ik het niet verstandig vind.

Terug
Bovenaan Onderaan