- 1.468
- 30/06/21
- 3.454
Een fooi geven is toch heel gebruikelijk? Als je korting krijgt, kun je nog steeds een fooi geven.Die vent is niet goed wijs.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen fooi geven is toch heel gebruikelijk? Als je korting krijgt, kun je nog steeds een fooi geven.Die vent is niet goed wijs.
Krijg ook geen fooi eind van dag van mijn baasEen fooi geven is toch heel gebruikelijk? Als je korting krijgt, kun je nog steeds een fooi geven.
Je moet ook wat harder werkenKrijg ook geen fooi eind van dag van mijn baas
Ik moet zeggen dat het mij regelmatig voorkomt, maar ook dat mannen met chocola komen of een flesje wijn.Een fooi geven is toch heel gebruikelijk? Als je korting krijgt, kun je nog steeds een fooi geven.
Ik zit ook een stuk boven modaal en ben ook wel krenterig, ik geef bijv nooit fooiGenoeg mensen die meer dan modaal inkomen hebben. Of ze zoveel geld er voor over hebben met een dame betwijfel ik. Denk er ook veel geld uit de drugshandel komt, bij dames van lichte zeden. Heren die 'n topbaan hebben met riante inkomens, zijn vaak krenterig hoor ik vaak.
Ja zeker in de horeca dat is hard werken, maar daar merk je ook hoe gierig sommige mensen zijn.Ik geef altijd fooi. Dat komt misschien, omdat ik mijn jonge jaren in de horeca heb gewerkt. Dan was het toch altijd wel fijn als je na een nacht buffelen met wat extra's naar huis ging.
Ieder zijn gedachten. Maar een poetsvrouw verdiend ook niet top.In de horeca geef ik ook altijd fooi, maar die verdienen ook wat minder en ze moeten een stuk harder werken
Ja, maar daar is het ook normaalMensen in horeca vindrn dat het maar normaal is fooi te krijgen.
Ookal is de service niet zo goed ik geef altijd fooi. Wel wat lager dan.Ja, maar daar is het ook normaal
Als de service slecht is dan zou ik absoluut geen fooi geven maar ik heb dat nog nooit meegemaakt dat het dusdanig slecht wasOokal is de service niet zo goed ik geef altijd fooi. Wel wat lager dan.
En dan hebben de Olanders nog de naam om gierig te zijn.Zal iets NL zijn dan, in BE is het niet gebruikelijk om fooi te geven in de horeca
Op terrasjes en in restaurants niet gebruikelijk?Zal iets NL zijn dan, in BE is het niet gebruikelijk om fooi te geven in de horeca
Neen is idd niet gebruikelijkOp terrasjes en in restaurants niet gebruikelijk?
Ze vinden het niet erg hoor als je fooi geeft, zo vreemd is t ook weer niet.Neen is idd niet gebruikelijk
Deels mee eens. Alles is peperduur geworden, en alles wordt nog duurder.De markt bepaalt de prijs, zoveel is duidelijk, overal, dus ook in deze sector.
Dat kan, maar er zijn meer fijne dingen in het leven. Ook waar ik het graag aan uit geef.graag geld uitgeven aan de mooie en fijne dingen in het leven.
Ja! Ik betaalde m'n huishoudster in Dakar een 13de maand...Mijn huishoudster krijgt ook aan het einde van het jaar een bonus. Doe ik meestal rond de Kerst. Ze doet haar werk goed, dus waarom zou ik het niet doen.
Het één sluit het ander niet uit.Dat kan, maar er zijn meer fijne dingen in het leven. Ook waar ik het graag aan uit geef.
Ja, maar het is een fooi voor goede service. Niet voor afname van het product. Of geef je in de snackbar ook fooi?Nou, in Nederland wel, het hoeft natuurlijk niet maar het is wel een ongeschreven regel