Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind 200 euro best veel geld, al kan ik het betalen. Ik ben ook bereid het te betalen als ik dan ook wel een fijne date heb.

Wat me stoort zijn al die extra tarieven. Ze vragen tegenwoordig overal extra voor en dat is bijna altijd 50 euro. Van 150 naar 200 is te overzien. Maar van 200 of 250 naar 250 of 300!!! Dat gaat me te ver, tenzij het echt helemaal geweldig is.

Ik zie de vreemdste dingen bij sommige advertenties op Kinky. 50 voor tussen de borsten, 50 voor pzc én ook nog eens 50 voor deepthroat.
Het haalt ook iets weg van de ontmoeting, vind ik. Het voelt dan alsof ze het niet willen doen, maar overstag gaan voor extra geld. 50 euro extra betalen voor tongzoenen voelt bijna alsof ik iemand extra betaal om iets te doen waar ze een hekel aan heeft... De charme is er dan voor mij al af. En ik vermoed dat het dan ook een moetje zal zijn. Geen gevoel, puntje van tong... Eenmaal een tongzoen en 'afgevinkt'

Ik snap echt wel dat de dames veel niet per se graag doen, maar alles apart betalen... Dan krijg je het gevoel alsof je bij de McDonalds staat...

150 voor een slechte date vond ik op enige manier nog te verteren. 200 niet.

Ik merk ook dat het moeilijker wordt iets leuks te vinden op kinky. De 250 sla ik over, zeker als ze dan ook nog eens extra geld vragen voor van alles en nog wat... En 200 met allemaal extra's voor 50 euro... Dan haak ik ook af.

Ik zou het snappen als ze bv 150 rekenen per uur voor standaard service. En dan 50 extra voor pzc en wat andere zaken.

Maar als ze 200 als standaard vragen wil ik wel een soort van garantie dat ik dat geld niet weggooi. Ik zal voor dat geld niet snel een gokje wagen.
Dus dan ook echte foto's, (bijna) echte leeftijd etc
En bv een videocall.

En wat mij betreft mogen die extra lijtjes op kinky weg. Dat nodigt de dames alleen maar uit om van alles aan te vinken. En ergens 20 euro extra voor vragen is kennelijk absurd. Het is altijd standaard 50 euro extra.
Ik blijf de laatste tijd vooral hangen bij dames die ik al langer bezoek. Vaak nog voor de oude prijzen of anders toch normale nieuwe prijzen.
Ik ben zekerheidje voor hen en zij voor mij.
Helemaal mee eens. Kijk, voor een mooie jonge slanke dame wil ik misschien extra betalen, maar als ik zie dat 30 en zelfs 35-plussers extra willen voor pzc en/of zoenen, dan hoeft het van mij niet. Sommige dames zou bescheidenheid en zelfbewustzijn niet misstaan.

De dames kijken natuurlijk ook van elkaar af: als die extra vraagt, waarom ik niet? Het probleem is ook teveel boomers met teveel tijd en geld die het niet zoveel uitmaakt of een dame slechts gemiddeld is maar toch de hoofdprijs vraagt.

Hey Bakker......vandaag betaal ik alleen voor je brood, ik neem hem niet mee. Kwam gewoon even langs om diep in je ogen te kijken.
Hoeveel bejaarden gaan er niet elke dag naar de winkel om wat te kunnen praten omdat ze eenzaam zijn. Er is een reden waarom AH en jumbo kletskassas introduceren.

Eenzaamheid is echt van deze tijd en sloopt een mens.

Zelf gelukkig geen last van maar het komt waarschijnlijk meer voor dan we denken

Ik vind 200 euro best veel geld, al kan ik het betalen. Ik ben ook bereid het te betalen als ik dan ook wel een fijne date heb.

Wat me stoort zijn al die extra tarieven. Ze vragen tegenwoordig overal extra voor en dat is bijna altijd 50 euro. Van 150 naar 200 is te overzien. Maar van 200 of 250 naar 250 of 300!!! Dat gaat me te ver, tenzij het echt helemaal geweldig is.

Ik zie de vreemdste dingen bij sommige advertenties op Kinky. 50 voor tussen de borsten, 50 voor pzc én ook nog eens 50 voor deepthroat.
Het haalt ook iets weg van de ontmoeting, vind ik. Het voelt dan alsof ze het niet willen doen, maar overstag gaan voor extra geld. 50 euro extra betalen voor tongzoenen voelt bijna alsof ik iemand extra betaal om iets te doen waar ze een hekel aan heeft... De charme is er dan voor mij al af. En ik vermoed dat het dan ook een moetje zal zijn. Geen gevoel, puntje van tong... Eenmaal een tongzoen en 'afgevinkt'

Ik snap echt wel dat de dames veel niet per se graag doen, maar alles apart betalen... Dan krijg je het gevoel alsof je bij de McDonalds staat...

150 voor een slechte date vond ik op enige manier nog te verteren. 200 niet.

Ik merk ook dat het moeilijker wordt iets leuks te vinden op kinky. De 250 sla ik over, zeker als ze dan ook nog eens extra geld vragen voor van alles en nog wat... En 200 met allemaal extra's voor 50 euro... Dan haak ik ook af.

Ik zou het snappen als ze bv 150 rekenen per uur voor standaard service. En dan 50 extra voor pzc en wat andere zaken.

Maar als ze 200 als standaard vragen wil ik wel een soort van garantie dat ik dat geld niet weggooi. Ik zal voor dat geld niet snel een gokje wagen.
Dus dan ook echte foto's, (bijna) echte leeftijd etc
En bv een videocall.

En wat mij betreft mogen die extra lijtjes op kinky weg. Dat nodigt de dames alleen maar uit om van alles aan te vinken. En ergens 20 euro extra voor vragen is kennelijk absurd. Het is altijd standaard 50 euro extra.
Ik blijf de laatste tijd vooral hangen bij dames die ik al langer bezoek. Vaak nog voor de oude prijzen of anders toch normale nieuwe prijzen.
Ik ben zekerheidje voor hen en zij voor mij.
Precies dit, helemaal waar!

En ik ben niet eens van de extra's.

Mooiste vind ik GFE extra, wat dan als je dat niet erbij kiest?

Is ze dan niet gewoon aardig?

Verder stelt een GFE toch eigenlijk helemaal niks voor??

Iemand is gewoon relaxed of niet. Dat kun je niet eens kopen als service wat mij betreft.

Tja volgens mij leven sommige mannen hier ook een klein beetje in een fantasie.

Dames kunnen heel goed acteren en dingen verbloemen. Ik kreeg laatst nog een hele goede recensie terwijl ik mij niet lekker voelde. Geloof mij toen had ik echt geen zin.

Aan het begin van mijn carrière gaf ik ook veel beter gfe, maar veel mensen snappen gewoon niet dat dit een sprookje is. Ik kreeg liefdes brieven, mensen die mij buiten opwachten en het ergste mensen die niet snappen dat zonder geld mijn benen gesloten blijven.

Ik wil je niet uit je roze droom helpen tuurlijk wij dames houden van seks, maar 99% van de vrouwen zouden dit niet voor niks doen.

Die extra handelingen die ze verrichten zijn waarschijnlijk gewoon om jou tevreden te houden en om ervoor te zorgen dat je vaak terugkomt
Daarom is een geweldig uitgevoerde GFE helemaal niet wenselijk, voor zowel de dame als de klant.

Hoe geloofwaardiger, hoe gevaarlijker voor beide partijen mbt teleurstelling enerzijds en kans dat aandacht overkomt als stalking anderzijds.

Veel mannen, ook hier op het forum, zitten helemaal in die droom en een goed uitgevoerde GFE is daardoor eerder riskant dan wenselijk.

Gewoon vriendelijk zijn is natuurlijk altijd wel welkom.

Het probleem is ook teveel boomers met teveel tijd en geld die het niet zoveel uitmaakt of een dame slechts gemiddeld is maar toch de hoofdprijs vrvraagt.
Ja de boomers zitten de volgende lichting behoorlijk in de weg.
Velen bulken idd van het geld.
Dat is ook zo met DVP .
Het is ook een grote groep , en de lichting waarin ze zoeken is veel kleiner .

Helemaal mee eens. Kijk, voor een mooie jonge slanke dame wil ik misschien extra betalen, maar als ik zie dat 30 en zelfs 35-plussers extra willen voor pzc en/of zoenen, dan hoeft het van mij niet. Sommige dames zou bescheidenheid en zelfbewustzijn niet misstaan.

De dames kijken natuurlijk ook van elkaar af: als die extra vraagt, waarom ik niet? Het probleem is ook teveel boomers met teveel tijd en geld die het niet zoveel uitmaakt of een dame slechts gemiddeld is maar toch de hoofdprijs vraagt.
Voor zoenen heb ik zelf nooit betaald het gebeurde gewoon vanzelf in het heetst van de strijd. Dat zijn ook de mooiere afspraken want je weet dat het niet gespeeld is van de dame. Dames die voor elke simpele handeling extra geld vragen moet je mijden de kans op een slechte date is groot en bovendien ben je bij zulke dames een vermogen kwijt nergens voor nodig.

Iemand is gewoon relaxed of niet. Dat kun je niet eens kopen als service wat mij betreft.
En ook niet leveren.
Ik ben de vriendelijkheid zelve ,kost me weinig moeite, maar soms even niet.
Als je dat als dame ook hebt , en er is toevallig net een date gepland die al 2 maanden geleden geregeld is , is dat toch wel balen!

Daarom is een geweldig uitgevoerde GFE helemaal niet wenselijk, voor zowel de dame als de klant.

Hoe geloofwaardiger, hoe gevaarlijker voor beide partijen mbt teleurstelling enerzijds en kans dat aandacht overkomt als stalking anderzijds.

Veel mannen, ook hier op het forum, zitten helemaal in die droom en een goed uitgevoerde GFE is daardoor eerder riskant dan wenselijk.

Gewoon vriendelijk zijn is natuurlijk altijd wel welkom.

Wat een nonsens, het is niet omdat een paar sukkels denken dat de "voorstelling" een weergave is van de diepere gevoelens van de dvp voor de klant dat de illusie van liefdevol vrijen met een vriendin overboord moet wegens te gevaarlijk voor de mentale gezondheid.

Laatst bewerkt:

Je maakt nu dromen kapot gaat bij sommigen straks zeer doen.😅

Haha nee dan gaan ze je heel boos aankijken de hele tijd.😂

Nee maar hierbij mijn eerlijke mening over GFE's. Ik snap er niets van, en wees blij dat ik geen echte gfe-experiences geef, want ik gooi meer passie in de gemiddeld betaalde date die ik heb dan in de seks met mijn exen.

En tuurlijk als dvp ben je gewoon vriendelijk behalve als iemand totaal geen respect toont, maar dat is hun eigen schuld.

Haha nee dan gaan ze je heel boos aankijken de hele tijd.😂

Nee maar hierbij mijn eerlijke mening over GFE's. Ik snap er niets van, en wees blij dat ik geen echte gfe-experiences geef, want ik gooi meer passie in de gemiddeld betaalde date die ik heb dan in de seks met mijn exen.
En... zolang jij maar voluit lust & passie in het 'spel' gooit... is het prima voor mij hoor!
En... ik beloof dat ik hetzelfde doe!

Wat een nonsens, het is niet omdat een paar sukkels denken dat de "voorstelling" een weergave is van de diepere gevoelens van de dvp voor de klant dat de illusie van liefdevol vrijen met een vriendin oveboord moet wegens te gevaarlijk voor de mentale gezondheid.

Eens. Zelfs als het een droomuurtje is, ga ik daarna toch echt gewoon klaarwakker naar huis.
Ik weet donders goed hoe de vork in de steel zit. Dat ik een betaalde service krijg.
Slechts een enkeling kan dat besef verliezen.
Maar dames die om die reden een GFE naar beneden bij stellen...
'Gekkies' blijf je toch houden en ik gok dat de gemiddelde dvp betere mensenkennis heeft dan de meeste van ons. In dit vakgebied toch zeker. Je zou verwachten dat die ze die er wel uit kunnen pikken.

De prijzen bij de Thaise salons in Nederland zijn vrij stabiel gelukkig. In België zijn ze wel al een tijdje van 80 naar 100 gegaan voor een uur.

De prijzen van de niet-Thaise salons zijn wel een behoorlijk ruig aan het worden, maar daar kom ik niet veel.

Terug
Bovenaan Onderaan