Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gevaarlijk als ik iemand die mij volledig wil afschermen van de buitenwereld en zijn naam in mij wilde carven. No thank you.

Ik geef gewoon alles netjes op en heb heen toeslagen of uitkering. Het is mij alleen nog steeds niet duidelijk of thuisontvangst illegaal is. Volgens mij mag het toch gewoon. Ach ja beetje risico lopen kan wel
Toch zeg je leukste ex.

En dan horen we: volledig afschermen/carven.

Dan wil ik niet weten hoe die andere exen waren…..🤔

Het klopt wel dat geilheid niet te plannen valt. Soms denk ik ook wel eens van ....hehe nu deze week toch maar niet.
Als je dan een date weken van tevoren hebt gepland is het wel zuur. Maar dat risico neem je bij dergelijke dames dan maar.
Ik wilde een keer afspreken met een dame op een dinsdag avond.

Dat lukte haar niet, dus toen ging ik eenmalig voor woensdag om 13 uur.

Maar ik kon me niet inhouden en ging, notabene tussen 2 uur en 4 uur s nachts, langs bij een andere dame.
Daarna nog even thuis bijkomen, douchen, tv kijken.

Vol goede moed gaan slapen vroeg 's ochtends.
Schrok wakker van de deurbel om 13 uur. Dame stond voor de deur.

Nou zullen er best mensen zijn die van de ochtend sex zijn.

Maar na een intensieve sessie de nacht er voor, een kort nachtje en amper wakker voelde het voor mij als weggegooid geld.

Zij kende me al vrij goed, maar schrok toch even.
Ochtend haar, kleine oogjes….

Date wel doorgezet, had zelfs wel wat, maar voortaan plan ik nooit meer dan 6 uur van tevoren.

Laatst bewerkt:
Zou het best goed vinden.

Alles door 10 delen, inkomsten en kosten, en opnieuw beginnen.
Is namelijk exact hetzelfde, maar voelt relaxter.
Heb onlangs een reportage gezien over prostituees halverwege jaren 90. Straatprostitutie. Toen de journalist vroeg wat hun tarief was zeiden ze 1500 belgische frank. Dus ongeveer 37,5 euro per klant (geen ideebof het per uur was of gewoon per beurt.) Dames in een club vroegen 5000 frank (125 euro)
Dit 30 jaar geleden.
Dus op zich was het toen ook al redelijk duur als je het vergelijkt met de lonen van toen.

Ik vind 200 euro best veel geld, al kan ik het betalen. Ik ben ook bereid het te betalen als ik dan ook wel een fijne date heb.

Wat me stoort zijn al die extra tarieven. Ze vragen tegenwoordig overal extra voor en dat is bijna altijd 50 euro. Van 150 naar 200 is te overzien. Maar van 200 of 250 naar 250 of 300!!! Dat gaat me te ver, tenzij het echt helemaal geweldig is.

Ik zie de vreemdste dingen bij sommige advertenties op Kinky. 50 voor tussen de borsten, 50 voor pzc én ook nog eens 50 voor deepthroat.
Het haalt ook iets weg van de ontmoeting, vind ik. Het voelt dan alsof ze het niet willen doen, maar overstag gaan voor extra geld. 50 euro extra betalen voor tongzoenen voelt bijna alsof ik iemand extra betaal om iets te doen waar ze een hekel aan heeft... De charme is er dan voor mij al af. En ik vermoed dat het dan ook een moetje zal zijn. Geen gevoel, puntje van tong... Eenmaal een tongzoen en 'afgevinkt'

Ik snap echt wel dat de dames veel niet per se graag doen, maar alles apart betalen... Dan krijg je het gevoel alsof je bij de McDonalds staat...

150 voor een slechte date vond ik op enige manier nog te verteren. 200 niet.

Ik merk ook dat het moeilijker wordt iets leuks te vinden op kinky. De 250 sla ik over, zeker als ze dan ook nog eens extra geld vragen voor van alles en nog wat... En 200 met allemaal extra's voor 50 euro... Dan haak ik ook af.

Ik zou het snappen als ze bv 150 rekenen per uur voor standaard service. En dan 50 extra voor pzc en wat andere zaken.

Maar als ze 200 als standaard vragen wil ik wel een soort van garantie dat ik dat geld niet weggooi. Ik zal voor dat geld niet snel een gokje wagen.
Dus dan ook echte foto's, (bijna) echte leeftijd etc
En bv een videocall.

En wat mij betreft mogen die extra lijtjes op kinky weg. Dat nodigt de dames alleen maar uit om van alles aan te vinken. En ergens 20 euro extra voor vragen is kennelijk absurd. Het is altijd standaard 50 euro extra.
Ik blijf de laatste tijd vooral hangen bij dames die ik al langer bezoek. Vaak nog voor de oude prijzen of anders toch normale nieuwe prijzen.
Ik ben zekerheidje voor hen en zij voor mij.

Wat me stoort zijn al die extra tarieven. Ze vragen tegenwoordig overal extra voor en dat is bijna altijd 50 euro
Dames die voor alles extra vragen loop ik met een grote boog omheen.

Dat is niet het soort service dat ik zoek en past niet in de GFE service dat ik persoonlijk prefereer.

Dit zijn naar mijn gevoel niet het soort dvps die dit werk doen omdat het hun roeping is maar gewoon snel veel geld willen cashen.

Werkt prima misschien voor een snelle wip of voor klanten die geen interesse hebben in GFE maar dus niet voor mij

Dames die voor alles extra vragen loop ik met een grote boog omheen.

Dat is niet het soort service dat ik zoek en past niet in de GFE service dat ik persoonlijk prefereer.

Dit zijn naar mijn gevoel niet het soort dvps die dit werk doen omdat het hun roeping is maar gewoon snel veel geld willen cashen.

Werkt prima misschien voor een snelle wip of voor klanten die geen interesse hebben in GFE maar dus niet voor mij
Ik neem aan dat jullie het over de standaard dingen hebben zoals pzc, beffen en tongzoenen toch?

Ik vraag bijvoorbeeld voor anaal wel extra, maar dat lijkt mij vrij logisch. Vind anaal best wel lekker alleen dat spoelen is verschrikkelijk en doe ik liever niet😂

Anaal is niet mijn ding, maar los daarvan vind ik dat zeker een extra. Alleen al omdat een dame daar - normaal gesproken - ook extra voorbereidingen voor zal moeten doen.
Beffen vind ik geen extra. Als ik daar voor moet betalen, hoeft het al niet meer voor mij. Pzc kan ik nog als extra zien. Maar heb wel gezien dat ze zelfs voor pijpen met condoom extra vragen. Waar betaal je dan voor? Om ergens een uurtje te kunnen schuilen voor de regen?
Wat mij betreft zou bv 170 een prima standaardtarief zijn, inclusief tongzoenen (tenzij een dame dat helemaal niet doet), beffen, neuken met en pijpen (evnt met condoom en dan bv 30 extra voor zonder). En zaken als 50 extra voor tussen de borsten? Doorgeslagen waanzin. Dan krijg ik het idee dat ik overal om moet vragen. Kun je iets naar links? of is dat 50 euro extra? ;)

Vingeren ,rimmen en als het kan ook Cim. Anaal is idd extra.
Maar bvb cim mag echt wel in het standaardpakketje.
Sorry maar ik vind cim ook wel echt een extra. Lijkt mij niet gezond als ik op een drukke dag iedereen zijn zaakje doorslik.

Wel is het zo dat ik veel verhalen hoor dat meiden het uitspugen. Ik vind dat je het ook moet doorslikken als je extra vraagt.

Om iemand anders te citeren.
Je betaald voor hun tijd. Je bent ook niet zeker of de dame die dag zin heeft in seks. Ze kan je gewoon laten betalen om bij haar te mogen vertoeven.
Moet niet gekker worden 😆😆
Goed. Jij hebt kennelijk wat extra uitleg nodig.
Ja, ik betaal voor hun tijd. Maar ik betaal met name voor een dienstverlening, in het bijzonder seks. De hoeveelheid tijd levert verschillende tarieven op.

Niemand die een dvp bezoekt, bezoekt haar om samen over koetjes en kalfjes te praten en alleen een uur bij iemand te zijn.
Ik betaal niet voor een uurtje gezelschap, zo desperaat ben ik niet.
Misschien jij wel. Dat weet ik niet. Maar gezelschap heb ik genoeg zonder ervoor te betalen.

Wat mij betreft is wat ze bij de ramen aanbieden een beetje de norm voor standaard.

Dus pijpen en neuken met condoom, alles wat ze meer doen is wel een beetje extra.
Nou heb ik wel gemerkt dat in de prive business standaard vaak wel meer is.. meestal komt tz en pzc als standaard, maar prive is meestal ook wel duurden dan de ramen.

Ik kan tot op heden nog leuke bezoekjes doen met tz en pzc voor €100 30min, maar het wordt wel met de dag lastiger zoeken.

Ik neem aan dat jullie het over de standaard dingen hebben zoals pzc, beffen en tongzoenen toch?

Ik vraag bijvoorbeeld voor anaal wel extra, maar dat lijkt mij vrij logisch. Vind anaal best wel lekker alleen dat spoelen is verschrikkelijk en doe ik liever niet😂

Nu merk ik wel dat die dames die ik bezoek geen extra's aanbieden (of toch niet bij mijn weten)
Bvb anaal doen ze gewoon niet omdat ze daar gewoon geen zin in hebben met klanten omdat er daar bvb veel voorbereiding aan is.

Verder gebeurd alles spontaan en wordt er aangevoeld langs beide kanten wat de andere leuk vind en wat kan. Als de dame uit haarzelf prostaatmassage voorstelt of je begint te rimmen of deepthroaten tijdens het rollebollen dan zal ze daar geen meerprijs achteraf voor vragen.
Hetzelfde ook van mijn kant, je voelt wel aan wat de dame fijn vind en meestal maken ze het ook duidelijk hoor 🙂

Eigenlijk komt het erop naar dat je met twee mensen seks hebt die er beide zin in hebben en dat je beide handelingen uitvoert die allebei de partijen leuk en geil vinden voor een bepaald vast bedrag.

Is idd waarschijnlijk niet hoe de meeste dvps werken maar gelukkig voor mij bestaat het wel😅

Nu merk ik wel dat die dames die ik bezoek geen extra's aanbieden (of toch niet bij mijn weten)
Bvb anaal doen ze gewoon niet omdat ze daar gewoon geen zin in hebben met klanten omdat er daar bvb veel voorbereiding aan is.

Verder gebeurd alles spontaan en wordt er aangevoeld langs beide kanten wat de andere leuk vind en wat kan. Als de dame uit haarzelf prostaatmassage voorstelt of je begint te rimmen of deepthroaten tijdens het rollebollen dan zal ze daar geen meerprijs achteraf voor vragen.
Hetzelfde ook van mijn kant, je voelt wel aan wat de dame fijn vind en meestal maken ze het ook duidelijk hoor 🙂

Eigenlijk komt het erop naar dat je met twee mensen seks hebt die er beide zin in hebben en dat je beide handelingen uitvoert die allebei de partijen leuk en geil vinden voor een bepaald vast bedrag.

Is idd waarschijnlijk niet hoe de meeste dvps werken maar gelukkig voor mij bestaat het wel😅
Tja volgens mij leven sommige mannen hier ook een klein beetje in een fantasie.

Dames kunnen heel goed acteren en dingen verbloemen. Ik kreeg laatst nog een hele goede recensie terwijl ik mij niet lekker voelde. Geloof mij toen had ik echt geen zin.

Aan het begin van mijn carrière gaf ik ook veel beter gfe, maar veel mensen snappen gewoon niet dat dit een sprookje is. Ik kreeg liefdes brieven, mensen die mij buiten opwachten en het ergste mensen die niet snappen dat zonder geld mijn benen gesloten blijven.

Ik wil je niet uit je roze droom helpen tuurlijk wij dames houden van seks, maar 99% van de vrouwen zouden dit niet voor niks doen.

Die extra handelingen die ze verrichten zijn waarschijnlijk gewoon om jou tevreden te houden en om ervoor te zorgen dat je vaak terugkomt

Tja volgens mij leven sommige mannen hier ook een klein beetje in een fantasie.
Hoe kom je daar nou bij ?:p
Dames kunnen heel goed acteren en dingen verbloemen. Ik kreeg laatst nog een hele goede recensie terwijl ik mij niet lekker voelde. Geloof mij toen had ik echt geen zin.
Maak dat sommige wandelaars hier maar wijs
Aan het begin van mijn carrière gaf ik ook veel beter gfe, maar veel mensen snappen gewoon niet dat dit een sprookje is. Ik kreeg liefdes brieven, mensen die mij buiten opwachten en het ergste mensen die niet snappen dat zonder geld mijn benen gesloten blijven.
Nu je toch ziek in bed ligt en je je misschien verveelt, is onderstaande topic, wel grappig om te lezen.

Voor een beetje go with the flow ga ik geen 200 euro betalen.
Ik wil vooraf wel weten wat wel en niet kan. En het kan ook zijn dat een dame zegt dat ze iets niet kan beloven...Afhankelijk van bv hygiene. Dat snap ik helemaal .
Ik zorg altijd dat ik zo fris en fruitig ben als maar kan en ben altijd vriendelijk en respectvol.
Maar ga niet op de bonnefooi naar een dame en dan maar zien wat er verder gebeurd.
En alle begrip en respect als een dame de dingen die ik wel niet wil.
Maar als de date begint, wil ik me niet meer bezighouden met onderhandelen en extra betalen. Dan wil ik alleen met de date bezig zijn.
Tuurlijk komt het voor dat het gaandeweg wat passioneler wordt soms. Dat is dan mooi meegenomen, want als ik zie dat de dame het ook (enigszins) naar haar zin heeft, geniet ik alleen maar meer.

Als ik van slagroom op mijn ijsje hou, bestel ik ijs met slagroom. En niet zonder om dan af te gaan wachten of ze het er misschien toch op doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan