Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Of je laat je verrassen, een date zonder draaiboek.Dat kan nog geiler zijn minder werk ook.Het gaat idd allemaal om de beleving! Je leeft tenslotte maar één keer. Kan je het dus maar beter goed doen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf je laat je verrassen, een date zonder draaiboek.Dat kan nog geiler zijn minder werk ook.Het gaat idd allemaal om de beleving! Je leeft tenslotte maar één keer. Kan je het dus maar beter goed doen!
Improviseren? Ja hoor! Geen probleem!Of je laat je verrassen, een date zonder draaiboek.Dat kan nog geiler zijn minder werk ook.
Met een beetje geluk wordt de deur opengemaakt door een vrouw met bepaalde verlangens.Pakketbezorgers zijn vrijwel steeds jonge mannen... fit en in goede gezondheid (veel beweging bij die job!) Dus... waarom zouden die voor betaalsex gaan? Hebben in de regel wel andere opties hoor!
Ja!Met een beetje geluk wordt de deur opengemaakt door een vrouw met bepaalde verlangens.
Heb vrijdag een 2uurs date. Hoef ik dus niks mee te nemen
Of in natura betalen?misschien wel handig dat je je portemonnee mee neemt.
Toch zeg je leukste ex.Gevaarlijk als ik iemand die mij volledig wil afschermen van de buitenwereld en zijn naam in mij wilde carven. No thank you.
Ik geef gewoon alles netjes op en heb heen toeslagen of uitkering. Het is mij alleen nog steeds niet duidelijk of thuisontvangst illegaal is. Volgens mij mag het toch gewoon. Ach ja beetje risico lopen kan wel
Dan zou een huurhuis niet veel meer dan €200 per maand moeten kosten en de benzine niet veel meer dan €1 de liter.Ik vind eigenlijk dat iedereen in loondienst 10€ per uur zou moeten verdienen en dat een biertje in de kroeg 1€ zou moeten kosten.
Ik wilde een keer afspreken met een dame op een dinsdag avond.Het klopt wel dat geilheid niet te plannen valt. Soms denk ik ook wel eens van ....hehe nu deze week toch maar niet.
Als je dan een date weken van tevoren hebt gepland is het wel zuur. Maar dat risico neem je bij dergelijke dames dan maar.
Zou het best goed vinden.Dan zou een huurhuis niet veel meer dan €200 per maand moeten kosten en de benzine niet veel meer dan €1 de liter.
Misschien kom je dan nog een beetje de maand door.
Heb onlangs een reportage gezien over prostituees halverwege jaren 90. Straatprostitutie. Toen de journalist vroeg wat hun tarief was zeiden ze 1500 belgische frank. Dus ongeveer 37,5 euro per klant (geen ideebof het per uur was of gewoon per beurt.) Dames in een club vroegen 5000 frank (125 euro)Zou het best goed vinden.
Alles door 10 delen, inkomsten en kosten, en opnieuw beginnen.
Is namelijk exact hetzelfde, maar voelt relaxter.
Dames die voor alles extra vragen loop ik met een grote boog omheen.Wat me stoort zijn al die extra tarieven. Ze vragen tegenwoordig overal extra voor en dat is bijna altijd 50 euro
Ik neem aan dat jullie het over de standaard dingen hebben zoals pzc, beffen en tongzoenen toch?Dames die voor alles extra vragen loop ik met een grote boog omheen.
Dat is niet het soort service dat ik zoek en past niet in de GFE service dat ik persoonlijk prefereer.
Dit zijn naar mijn gevoel niet het soort dvps die dit werk doen omdat het hun roeping is maar gewoon snel veel geld willen cashen.
Werkt prima misschien voor een snelle wip of voor klanten die geen interesse hebben in GFE maar dus niet voor mij
Spoelen hoeft niet hoor, geeft extra beleving.Ik neem aan dat jullie het over de standaard dingen hebben zoals pzc, beffen en tongzoenen toch?
Ik vraag bijvoorbeeld voor anaal wel extra, maar dat lijkt mij vrij logisch. Vind anaal best wel lekker alleen dat spoelen is verschrikkelijk en doe ik liever niet
Oef nee sorry maar dat vind ik echt viesSpoelen hoeft niet hoor, geeft extra beleving.
Ja! Dan... is er écht 'stront aan de knikker'!Oef nee sorry maar dat vind ik echt vies
Vingeren ,rimmen en als het kan ook Cim. Anaal is idd extra.Ik neem aan dat jullie het over de standaard dingen hebben zoals pzc, beffen en tongzoenen toch?
Om iemand anders te citeren.Waar betaal je dan voor? Om ergens een uurtje te kunnen schuilen voor de regen?
Sorry maar ik vind cim ook wel echt een extra. Lijkt mij niet gezond als ik op een drukke dag iedereen zijn zaakje doorslik.Vingeren ,rimmen en als het kan ook Cim. Anaal is idd extra.
Maar bvb cim mag echt wel in het standaardpakketje.
Een van de woke dames hier op het forum, ik weet denk wel wie je bedoeld.Om iemand anders te citeren.
Je betaald voor hun tijd. Je bent ook niet zeker of de dame die dag zin heeft in seks. Ze kan je gewoon laten betalen om bij haar te mogen vertoeven.
Moet niet gekker worden
En daarna zuigenJa! Dan... is er écht 'stront aan de knikker'!
Goed. Jij hebt kennelijk wat extra uitleg nodig.Om iemand anders te citeren.
Je betaald voor hun tijd. Je bent ook niet zeker of de dame die dag zin heeft in seks. Ze kan je gewoon laten betalen om bij haar te mogen vertoeven.
Moet niet gekker worden
Ik neem aan dat jullie het over de standaard dingen hebben zoals pzc, beffen en tongzoenen toch?
Ik vraag bijvoorbeeld voor anaal wel extra, maar dat lijkt mij vrij logisch. Vind anaal best wel lekker alleen dat spoelen is verschrikkelijk en doe ik liever niet
Tja volgens mij leven sommige mannen hier ook een klein beetje in een fantasie.Nu merk ik wel dat die dames die ik bezoek geen extra's aanbieden (of toch niet bij mijn weten)
Bvb anaal doen ze gewoon niet omdat ze daar gewoon geen zin in hebben met klanten omdat er daar bvb veel voorbereiding aan is.
Verder gebeurd alles spontaan en wordt er aangevoeld langs beide kanten wat de andere leuk vind en wat kan. Als de dame uit haarzelf prostaatmassage voorstelt of je begint te rimmen of deepthroaten tijdens het rollebollen dan zal ze daar geen meerprijs achteraf voor vragen.
Hetzelfde ook van mijn kant, je voelt wel aan wat de dame fijn vind en meestal maken ze het ook duidelijk hoor
Eigenlijk komt het erop naar dat je met twee mensen seks hebt die er beide zin in hebben en dat je beide handelingen uitvoert die allebei de partijen leuk en geil vinden voor een bepaald vast bedrag.
Is idd waarschijnlijk niet hoe de meeste dvps werken maar gelukkig voor mij bestaat het wel
Ja en het ergste is dat wij echt onze service hierop moeten aanpassen. Ik voel mij namelijk niet veilig als een klant mij eind van de dag loopt op te wachten.Ik verwonder mij hier ook regelmatig over hoe vaak dit moet herhaald worden.
Hoe kom je daar nou bij ?Tja volgens mij leven sommige mannen hier ook een klein beetje in een fantasie.
Maak dat sommige wandelaars hier maar wijsDames kunnen heel goed acteren en dingen verbloemen. Ik kreeg laatst nog een hele goede recensie terwijl ik mij niet lekker voelde. Geloof mij toen had ik echt geen zin.
Nu je toch ziek in bed ligt en je je misschien verveelt, is onderstaande topic, wel grappig om te lezen.Aan het begin van mijn carrière gaf ik ook veel beter gfe, maar veel mensen snappen gewoon niet dat dit een sprookje is. Ik kreeg liefdes brieven, mensen die mij buiten opwachten en het ergste mensen die niet snappen dat zonder geld mijn benen gesloten blijven.