Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Chirurg in opleiding:cool::cool:. hopelijk leeft je vriendin nog.
LOL , hij zag er gewoon 25 uit .
Ja en het was nog voor een hersenbloeding ook plus alle artsen die ze tegenkwam gaven aan dat hij het heel netjes geopereerd had kwa litteken.

Heb hem ook een flinke fooi gegeven, maar hij keek mij wel heel gek aan.

Was wel echt een top arts. Gaf mij ook nog zware pijnstillers voor mijn ontstoken kies en limonade

Ik ga alleen voor goedkope prive-ontvangst dames halfuur voor maximaal 100 euro in combinatie met raamdames en heel af en toe bezoek ik nog privehuizen. Ik ga geen 200 euro betalen voor een dame die tig kilo's te zwaar is en waarvan de leeftijd niet klopt en die ook nog eens geen Engels praat, en waar je nog moet afwachten of ze wel op een fatsoenlijke schone locatie ontvangt. En dat dvp's zulke hoge bedragen vragen snap ik trouwens heel goed, blijf vooral gebruiken maken van zulke naïeve heren want zij verdienen dat in mijn ogen ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan wil ik wel eens weten welk privehuis dat is. Waar ik kom in Nederland betaal je €140/150 en voor de extra's ook nog eens tussen de €70 en 100. Ik ken er in Nederland geen waar dat standaard is. Bij mijn thuisontvangst dames betaal ik € 150 all-inn
Het interessante is dat ik net privehuis af en toe overwoog omdat het goedkoper was dan prive ontvangst.
Maar met extra's is dat dus helemaal niet zo.

Alleen in mijn geval wel, want geen extra's, maar dan kan de service dus minder zijn.

Wat dat betreft is 100€ cash geven aan een knappe zelfstandige oost europese dame die daar geen belasting over betaalt en die in een prima appartement ontvangt en in een half uur alles kunnen doen wat ik wil met superlieve service dus het meest ideaal voor mij.

Voor haar is het 100 voor 30 minuten zonder afdracht aan huis of belastingdienst.

Voor mij is het top genieten voor een afgerond bedrag.

Ze hebben het vooral over thuis ontvangst. Privéhuizen zijn de laatste tijd niet gestegen. Vind 150 euro per uur ook gewoon een goede/normale prijs. In vergelijking met andere beroepen helemaal. Thuisontvangst vragen veel nu al 200 euro per uur, terwijl dat eigenlijk goedkoper zou moeten zijn dan een privehuis.

Thuisontvangst werken veelal zwart. Sommige vragen al 250 of 300 per uur of meer. Hoe sommige mannen dat even aftikken voot een potje seks kan ik met mijn verstand niet bij. Maar als ik een DVP was zou ik ook zo veel mogelijk vragen. Het is nou eenmaal marktwerking.
Als de seks lekker is en de vrouw leuk dan mag het wel een centje kosten , maar dikwijls betaal je te veel voor een rotervaring

Snap wat je bedoelt. Ik geef zelf altijd wel fooi. Vaak in het buitenland waar lonen laag liggen meer. Ook bij de kapper, horeca en de gastvrouw.

Niet alle dames zullen een slechte service geven, maar heel eerlijk ik merk aan mijzelf ook dat als iemand een flesje wijn meeneemt of chocola dat de service toch wat beter wordt. Slaat nergens op maar het is wel gewoon zo.

Fooi kan je aan de dame zelf geven, maar de gastvrouw is ook blij met fooi hoor. Alleen wij dames doen dit ook al standaard.

Bij een half uurtje verwacht echt niemand extra's, dus dat is het veiligst
Het blijft opvallend dat me dus, als ik geen extra's wil, wordt aangeraden om voor een half uur ipv een uur te kiezen.

Het grappige is dat ik juist wel iemand van het babbeltje voor en achteraf ben, maar daar verdient de dame dus weinig aan.

Maar....met het risico dat ik me op het publieke forum nu als een simp opstel, zo bedoel ik het niet haha, ik kan me voorstellen dat ik je een mooie jonge vrouw zou vinden waar ik graag sex mee zou hebben en dat ik bv wat meer over je afkomst, ideeën, humor, gedachten zou willen weten (de klik?), terwijl ik pas met je zou willen tongzoenen als we zouden daten.

Dus enerzijds vind ik je bv aantrekkelijk, intrigerend en grappig en heb ik er een uur voor nodig om daar relaxed van te genieten, maar anderzijds wil ik je echt niet beffen als ik je bezoek aan het eind van een volgeboekte dag.

Dus zou ik je denk ik bewust het liefst privé bezoeken ipv in een prive-huis.
Juist om je meer te kunnen waarderen....

Denk dat ik dus onder die categorie mannen val....

snap je @Lilygirlnexstdoor ? ;)

Dvp's doen vaak aan kortetermijn denken, een klant waar jenin eerste instantie wat minder aan verdient kan op jaarbasis veel meer opleveren dan iemand waar je 1 keertje wat meer aan verdient
Vaak is de logica ver te zoeken bij de DVP, zeker bij de buitenlandse. Je zou zeggen bij een wat mindere klandizie, dat ze dan wellicht de prijzen iets omlaag doen, en wat meer klanten te lokken, maar nee, in plaats daarvan verhogen ze de prijzen, omdat ze dan denken net zo veel inkomsten te generen, als voorheen.

22,50 maar twee half uurtjes is al 2,50 meer dan een uur.

Wel val ik in het hoger tarief omdat ik al een baan heb, maar dat hebben veel meiden. De andere dames krijgen volgens mij 5 euro meer
Wow!

Als je, ondanks de relatief hoge prijzen overal, dus letterlijk als bijverdienste bij een andere baan, komende vanuit een relatief goed gezin, wonende in de dure Randstad, 45€ netto overhoudt en daarvoor 2 mannen pijpt en neukt (hoewel zonder extra's) zou het toch een overweging waard zijn om een avondje met een aardige wandelaar op pad te gaan (etentje, bios/concert, wat drankjes, sex) die daar 500€ voor biedt.

Gewoon zwart in een envelopje.

Hem levert het 6 uur een spannendere leuke tijd op, jou 1x neuken ipv 22 halve uurtjes zonder extra (!) of bv 5 uren met extra's.

Snap dat je iemand daarvoor een beetje zou moeten kennen, maar met de nodige mensenkennis kun je volgens mij tot een interessante win/win komen.

Het blijft opvallend dat me dus, als ik geen extra's wil, wordt aangeraden om voor een half uur ipv een uur te kiezen.

Het grappige is dat ik juist wel iemand van het babbeltje voor en achteraf ben, maar daar verdient de dame dus weinig aan.

Maar....met het risico dat ik me op het publieke forum nu als een simp opstel, zo bedoel ik het niet haha, ik kan me voorstellen dat ik je een mooie jonge vrouw zou vinden waar ik graag sex mee zou hebben en dat ik bv wat meer over je afkomst, ideeën, humor, gedachten zou willen weten (de klik?), terwijl ik pas met je zou willen tongzoenen als we zouden daten.

Dus enerzijds vind ik je bv aantrekkelijk, intrigerend en grappig en heb ik er een uur voor nodig om daar relaxed van te genieten, maar anderzijds wil ik je echt niet beffen als ik je bezoek aan het eind van een volgeboekte dag.

Dus zou ik je denk ik bewust het liefst privé bezoeken ipv in een prive-huis.
Juist om je meer te kunnen waarderen....

Denk dat ik dus onder die categorie mannen val....

snap je @Lilygirlnexstdoor ? ;)
Ik zou het je zeker aanraden om dames prive te bezoeken.

Hoe lullig het ook klinkt, maar als je een goed lopende dame bezoekt bij een privehuis is dat vaak toch wat meer afwerken.

Ik heb namelijk vaak daar dat afspraken overlappend of dubbel geboekt zijn, en dat is best stressvol. Voor de heren die comentaar hebben ik boek daar niet mijn eigen afspraken.

Bij prive afspraken vooral de laatste gast neem ikzelf meer de tijd. Uitloop is niet erg. Je houd er meer aan over en als de klik er is dan kan ik rustig uren praten. Ik ben zelfs een paar keer weggestuurd door mannen omdat ze toch wel echt moe waren.

Dan wil ik wel eens weten welk privehuis dat is. Waar ik kom in Nederland betaal je €140/150 en voor de extra's ook nog eens tussen de €70 en 100. Ik ken er in Nederland geen waar dat standaard is. Bij mijn thuisontvangst dames betaal ik € 150 all-inn
Dit is in België. Daar zit tongzoenen, pzc, beffen…gewoon in de standaard uurprijs.
Privé Belladonna te Ardooie is 140/u voor deze service

Wow!

Als je, ondanks de relatief hoge prijzen overal, dus letterlijk als bijverdienste bij een andere baan, komende vanuit een relatief goed gezin, wonende in de dure Randstad, 45€ netto overhoudt en daarvoor 2 mannen pijpt en neukt (hoewel zonder extra's) zou het toch een overweging waard zijn om een avondje met een aardige wandelaar op pad te gaan (etentje, bios/concert, wat drankjes, sex) die daar 500€ voor biedt.

Gewoon zwart in een envelopje.

Hem levert het 6 uur een spannendere leuke tijd op, jou 1x neuken ipv 22 halve uurtjes zonder extra (!) of bv 5 uren met extra's.

Snap dat je iemand daarvoor een beetje zou moeten kennen, maar met de nodige mensenkennis kun je volgens mij tot een interessante win/win komen.
Ik bied al zoiets aan. Wel iets duurder €850,- voor 6 uur/de hele avond. Volgens mij best een redelijke prijs

Als iemand gewoon netjes bericht en goed Nederlands spreekt hoef ik je daarvoor niet eens te kennen. Ik ben best wel simpel in omgang dus klik met veel mensen

Wel verwacht ik dan meer dan 1 keer seks hoor haha. Beetje weinig op een hele avond. Doe dit werk niet voor niets

Ja en het was nog voor een hersenbloeding ook plus alle artsen die ze tegenkwam gaven aan dat hij het heel netjes geopereerd had kwa litteken.

Heb hem ook een flinke fooi gegeven, maar hij keek mij wel heel gek aan.

Was wel echt een top arts. Gaf mij ook nog zware pijnstillers voor mijn ontstoken kies en limonade
Een arts mag toch helemaal geen fooi aannemen? :)

Dat is toch goed betaald voor een Oost Europese dame, voor een Osie vind ik dat best veel geld.
Daarom is het een win/win.

Zij ontvangt 100€ voor een half uurtje en betaalt niks aan niemand.

Ik bezoek de mooiste dames met uitstekende service voor een vastomlijnd bedrag zonder gezeur over wat wel en niet mag en mijn wensen zijn toch beperkt.

Dvp's doen vaak aan kortetermijn denken, een klant waar je in eerste instantie wat minder aan verdient kan op jaarbasis veel meer opleveren dan iemand waar je 1 keertje wat meer aan verdient
Helemaal waar dat.
Daarom hoop ik altijd dat dvp's zien wat voor type wandelaar ik ben.

Maar sommigen zouden Harry Styles nog weigeren als hij niet zou willen bijbetalen voor pzc.

Vaak is de logica niet altijd te zoeken bij de DVP, zeker bij de buitenlandse. Je zou zeggen bij een wat mindere klandizie, dat ze dan wellicht de prijzen iets omlaag doen, en wat meer klanten te lokken, maar nee, in plaats daarvan verhogen ze de prijzen, omdat ze dan denken net zo veel inkomsten te generen, als voorheen.
Sommige dvp's verdienen nu
minder op maandbasis dan voor de prijsstijging. Omdat ze net zoveel geld als hun populaire soortgenoten willen vragen namelijk 200 per uur. Ze willen niet onderdoen voor hun collega's die wel dik verdienen en de klanten voor het uitkiezen hebben. Maar zo werkt het nou eenmaal niet, je uiterlijk en service spelen nu eenmaal een grote rol. Je zou zeggen dat deze dames het op een gegeven moment gaan begrijpen dat minder vragen soms meer klanten oplevert dan meer vragen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Helemaal waar dat.
Daarom hoop ik altijd dat dvp's zien wat voor type wandelaar ik ben.

Maar sommigen zouden Harry Styles nog weigeren als hij niet zou willen bijbetalen voor pzc.
Mensen met flink geld zijn juist de ergste klanten. Ik had een klant die een dikke Porsche reed en een mooie villa had, maar hij vond dat ik teveel vroeg om een weekje met hem naar het buitenland te gaan. Voor de duidelijkheid ik vroeg 2000,- lijkt mij heel normaal voor een week.

Mensen met flink geld zijn juist de ergste klanten. Ik had een klant die een dikke Porsche reed en een mooie villa had, maar hij vond dat ik teveel vroeg om een weekje met hem naar het buitenland te gaan. Voor de duidelijkheid ik vroeg 2000,- lijkt mij heel normaal voor een week.
het is niet voor niets, dat die mensen rijk zijn :sneaky:
Door alles maar makkelijk uit te geven, wordt je niet rijk van.

Terug
Bovenaan Onderaan