Klopt soms verdienen ze 50 a 100 per dag ,met vaste kosten ervan af.En toch blijven de prijzen ongewijzigd harde tantes die dvp's.![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt soms verdienen ze 50 a 100 per dag ,met vaste kosten ervan af.En toch blijven de prijzen ongewijzigd harde tantes die dvp's.![]()
Ze hebben dus liever verlies dan dat ze de prijzen wat lager gooien en meer klanten krijgen. Ik heb het met ze te doen dan zware tijden.Klopt soms verdienen ze 50 a 100 per dag ,met vaste kosten ervan af.
Dat is zo dat we rapper een uur zouden overwegen. Waar de dame meer aan heeft voor haar zelf. Dan dat een klant voor een half uur of 15 min komt.100 euro vragen ze tegenwoordig voor vluggertjes, hoe minder lang je gaat hoe meer ze tegenwoordig vragen. De korte afspraken zijn juist ideaal voor de dames makkelijk en snel geld verdienen.
Zo is het vaak. Het is vaak intersanter om meer in 1x te kopen dan de zelfde hoveelheid gesprijdDe 'afwerksex' wordt dus duur betaald!
Snelle jelle is dus genaaid.Dat is zo dat we rapper een uur zouden overwegen. Waar de dame meer aan heeft voor haar zelf. Dan dat een klant voor een half uur of 15 min komt.
Bij mijn playstation plus abo is dat ook zo. Betaal ik voor 12 maanden kom ik per maand goedkoper uit dan dat ik mijn abo per maand verleng.
Zo is het vaak. Het is vaak intersanter om meer in 1x te kopen dan de zelfde hoveelheid gesprijd
Haast en spoed is zelden goed.Snelle jelle is dus genaaid.![]()
Daar heb je het nog eens!Haast en spoed is zelden goed.
Snelle jelle naait vooral zichzelf. Om het zo te zeggen.Daar heb je het nog eens!
Als snelle Jelle slim is vraagt ie om korting, de dvp's zullen er wel begrip voor hebben denk ik 'snelheidskorting.Snelle jelle naait vooral zichzelf. Om het zo te zeggen.
Dan krijg je denk ik een 100 procent korting en een levenslange wegblijf bonusAls snelle Jelle slim is vraagt ie om korting, de dvp's zullen er wel begrip voor hebben denk ik 'snelheidskorting.![]()
Jammer snelle jelle dan niet door heeft dat het zo niet werkt. Dames hebben liever dat er een klant komt die langer blijft. Dan dat snelle jelle langs komt.Als snelle Jelle slim is vraagt ie om korting, de dvp's zullen er wel begrip voor hebben denk ik 'snelheidskorting.![]()
Nog even los van de denigrerende woordkeuze... wat probeer je eigenlijk te zeggen?Hoe weet jij wat dames willen?
Een klant die lager is?
Lager dan een dvp kan een vrouw toch niet zakken.
Zwerver misschien, bedelen voor geld.
Dat z'n deurbel wel degelijk 'slimmer' is dan hem!Nog even los van de denigrerende woordkeuze... wat probeer je eigenlijk te zeggen?
ik heb langer qua tijd en niet lager qua niveau...Hoe weet jij wat dames willen?
Een klant die lager is?
Lager dan een dvp kan een vrouw toch niet zakken.
Zwerver misschien, bedelen voor geld.
Maar valt prima te voorspellen. Vroeger waren er bijv. veel meer Poolse dames. Die hebben het economisch een stuk beter gekregen, dus die dames gaan steeds minder de prostitutie in.Maar dat is nu niet aan de orde, jij kijkt vooruit op iets waar je geen weet van hebt. En als er iets verdwijnt komt er altijd iets voor terug zo gaat dat altijd.
Dr zijn nu al legale DvP die zich bedreigd voelen door oa de Oost Europese dames.Er zullen best DVP's overblijven, maar het legale aanbod zal helaas steeds minder worden. Ook omdat de overheid er gewoon vanaf wil.
Het gaat allemaal om deze schrijffout...Omdat ze een klant die lager zou gebleven zijn missen door snelle jelle.
schreiffaut??Het gaat allemaal om deze schrijffout...