Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar zo hard komen die klanten niet meer.
Het aanbod van DVP's is dusdanig teruggelopen dat degene die overblijven het vast nog wel druk hebben en de prijzen hoog kunnen houden.
Maar het is een sterfhuisconstructie. In ieder geval in Nederland.
Het aanbod loopt helemaal niet terug. Integendeel: in dure crisistijden is er eerder een overaanbod van dames die in dit beroep een uitweg zoeken.

Maar het is niet altijd meer zo zichtbaar als vroeger. Veel gebeurt redelijk discreet met online contacten. En wie vooral online zoekt, komt dan vaak in circuits terecht waar organisaties achter zitten die niet meteen de kwaliteit van de dienstverlening centraal stellen. Het zijn misschien die dames die opvallen en een ietwat vertekend beeld geven van de situatie.

Geloof jij echt dat prostitutie gaat verdwijnen? Veranderen, zoals alles, maar verdwijnen? Prostitutie is een noodzakelijk element in de maatschappij. Enig idee wat er anders allemaal zou kunnen gebeuren?
Helemaal verdwijnen zal het natuurlijk niet. Maar de feiten zijn duidelijk.
In NL loopt het aantal privéhuizen en ramen hard terug.
Dus het legale aanbod wordt dus snel minder

Ten dele wordt dat ondervangen door privéontvangst door voornamelijk buitenlandse dames. Afgezien dat dat vrijwel altijd illegaal is, denk ik dat het aanbod van buitenlandse dames zal gaan teruglopen. Zeker als een land als Roemenië wat rijker wordt, zullen de vrouwen niet meer deze kant opkomen als prostituee.

Geloof jij echt dat prostitutie gaat verdwijnen? Veranderen, zoals alles, maar verdwijnen? Prostitutie is een noodzakelijk element in de maatschappij. Enig idee wat er anders allemaal zou kunnen gebeuren?
Het zou wel meer gereguleerd moeten worden. Ik geloof dat er nog veel dames min of meer gedwongen dit werk doen. Met name buitenlandse dames. Moeten toch vaak 40 procent afstaan.

Het aanbod loopt helemaal niet terug. Integendeel: in dure crisistijden is er eerder een overaanbod van dames die in dit beroep een uitweg zoeken.

Maar het is niet altijd meer zo zichtbaar als vroeger. Veel gebeurt redelijk discreet met online contacten. En wie vooral online zoekt, komt dan vaak in circuits terecht waar organisaties achter zitten die niet meteen de kwaliteit van de dienstverlening centraal stellen. Het zijn misschien die dames die opvallen en een ietwat vertekend beeld geven van de situatie.
Even alleen over Nederland, het aantal ramen en privehuizen is de afgelopen jaren heel heel hard gedaald. Als ik op Kinky op de regio's zoek waar ik 10 jaar geleden wel eens zocht vind ik gewoon minder dan toen. Nee, ik heb bovenstaande niet bijgehouden in een Excel sheet of zo, dit is gewoon wat ik waarneem.

Wanneer ik bovenstaande verliezen beschouw, en er van uit zou gaan dat het aantal sekswerkers ondanks alles toch gelijk blijft, dan zou er dus ergens buiten mijn zichtveld een gigantisch ondergronds netwerk van prostituees moeten zijn. Kan hoor, maar ik zie het niet. Persoonlijk denk ik toch echt dat het aantal sekswerkers al jaren wat afneemt.

Ze worden niet zozeer minder knap, maar ik vind ze wel minder aantrekkelijk worden.
En dat komt door de explosie van tatoeages en siliconen. Ik heb nog nooit, ik herhaal nog nooit, een vrouw gezien waar dit een verbetering was.
Voor mij exact dezelfde reden dat ik bij een aantal dames meteen maar naar de volgende advertentie kijk.
Sommige dames beseffen waarschijnlijk al dat ze daardoor wat minder goed in de markt liggen, als je tenminste de prijzen bekijkt.
Bijvoorbeeld Tatum:
Tattooages: Lichaam/Gezicht
Half uur met condoom : ( 50 euro )
Uur met condoom : ( 70 euro )

Half uur zonder condoom : ( 70 euro )
Uur zonder condoom : ( 100 euro )

Helemaal verdwijnen zal het natuurlijk niet. Maar de feiten zijn duidelijk.
In NL loopt het aantal privéhuizen en ramen hard terug.
Dus het legale aanbod wordt dus snel minder
Het aantal fysische winkels loopt ook fel terug, maar de verkoop is er nog wel altijd. Dat bedoel ik met 'veranderingen'.
Ten dele wordt dat ondervangen door privéontvangst door voornamelijk buitenlandse dames.
Het overaanbod van buitenlandse dames overschaduwt gewoon het eveneens bestaande aanbod van 'inlandse' dvp's. Was dat vroeger dan zoveel uitgebreider? Ik denk het niet. In de jaren stillekes kon je hier op de laatste bladzijde van de toen nog uitsluitend papieren krant een aantal berichtjes lezen, meestal geordend per telefoonzone. Daarin boden dames hun diensten aan, veelal in teksten met rare afkortingen want de prijs liep per letter :) Dat waren er heel wat minder dan wat ik nu online aan 'dames van bij ons' kan vinden.

Verder kon je 'vuile boekjes' kopen, waarin ook advertenties te vinden waren. Stel je voor zeg: je moest kopen, betalen, om de advertenties te kunnen zien.

Ook hadden we de uitzuipcafès, waar je binnenging met een dikke broek, maar waar je eerst flink mocht afdokken voor appelsapchampagne en coupekes, voor je ook maar een hand op je gulp zou voelen.

Vroeger was alles beter. Vooral in onze gefilterde herinneringen :)
Afgezien dat dat vrijwel altijd illegaal is, denk ik dat het aanbod van buitenlandse dames zal gaan teruglopen. Zeker als een land als Roemenië wat rijker wordt, zullen de vrouwen niet meer deze kant opkomen als prostituee.
Je bent duidelijk geen economist. Kijk, toen de productie van goederen in ons land te duur werd, verhuisde die naar Japan. Made in Japan was een synoniem voor brol. Maar dat veranderde spoedig en nu is made in Japan eerder al een kwaliteitslabel, want de productie van goedkope dingen verhuisde naar andere oorden. China op kop.

Er zullen altijd landen zijn die het overnemen als in andere landen de economie evolueert. De seksindustrie is geen uitzondering hierop. De wereld is groot, en er is ontzettend veel armoede.

Persoonlijk denk ik toch echt dat het aantal sekswerkers al jaren wat afneemt.
Er zijn er nooit zoveel geweest. 30 jaar geleden vond ik er geen duizenden advertenties in kranten, en er zaten ook geen duizenden dames in louche kroegjes. Als je nu eens probeert in te schatten, hoeveel aanbiedingen je vindt op Redlights, Kinky, Afspraakjes enz, dat is toch duidelijk meer dan vroeger. Misschien bevalt het merendeel je minder, dat kan. Maar er zijn nog andere dingen van vroeger die ik liever had dan wat er nu te koop is. We worden misschien langzaam maar zeker oud :)
Het zou wel meer gereguleerd moeten worden. Ik geloof dat er nog veel dames min of meer gedwongen dit werk doen. Met name buitenlandse dames. Moeten toch vaak 40 procent afstaan.
Daar heb je groot gelijk in. Maar als de dame er geil uitziet en de klant kan verleiden, stelt die klant zich meestal geen vragen meer en hij gaat op het aanbod in. Wij zijn allemaal vooral correct denkende mensen zolang we geen persoonlijke voordeeltjes dreigen te mislopen :)

We merken ook in de sekssector wel dat er zoals overal meer regels bijkomen. Maar anderzijds moeten we ook wel beseffen dat de 'alles legaal' situatie zonder twijfel kosten genereert die de dames of hun organisaties op de klant gaan verhalen. En begint weer het verhaal van prijzen die te fel stijgen.

Laatst bewerkt:
Het aanbod is juist toegenomen bij prive ontvangst. Alleen is het wel jammer dat privehuizen aan het verdwijnen zijn want nu hebben prive ontvangst dames bijna geen concurrentie meer en kunnen ze vragen wat ze willen.

Het aantal fysische winkels loopt ook fel terug, maar de verkoop is er nog wel altijd. Dat bedoel ik met 'veranderingen'.
Ja, maar in beide gevallen blijft dat legaal.
Privéontvangst is dat vrijwel nooit.
Het overaanbod van buitenlandse dames overschaduwt gewoon het eveneens bestaande aanbod van 'inlandse' dvp's. Was dat vroeger dan zoveel uitgebreider? Ik denk het niet.
Inderdaad.
Maar, en ik herhaal mezelf, vroeger was er echt een veel uitgebreider aanbod van legale NL DVP's.
Vroeger was alles beter. Vooral in onze gefilterde herinneringen :)
Nee hoor; op veel gebieden niet. Maar nu juist wel op het gebied van aanbod van DVP's.
Je bent duidelijk geen economist.
Nee, maar jij ook niet. Want je gaat helemaal niet in op de kern van mijn betoog en dat is dat het aantal buitenlandse DVP's terug zal lopen als ze geen (economische) noodzaak meer zien om naar NL te gaan.

Klopt, helaas geldt voor sekswerk dat een deel van die verandering de vorm krijgt van volledig digitale content zoals OnlyFans. Sekswerk is er nog, maar de fysieke prostitutie loopt terug.

Er zijn er nooit zoveel geweest. 30 jaar geleden vond ik er geen duizenden advertenties in kranten, en er zaten ook geen duizenden dames in louche kroegjes.
30 Jaar geleden kon ik nog amper fietsen, daar kan ik niks over zeggen. Maar in de afgelopen 10 jaar is het aanbod in prostutie, op de voor mij inzichtelijke plekken, echt wat afgenomen.

Nee, maar jij ook niet. Want je gaat helemaal niet in op de kern van mijn betoog en dat is dat het aantal buitenlandse DVP's terug zal lopen als ze geen (economische) noodzaak meer zien om naar NL te gaan.
Maar dat is nu niet aan de orde, jij kijkt vooruit op iets waar je geen weet van hebt. En als er iets verdwijnt komt er altijd iets voor terug zo gaat dat altijd.

Maar dat is nu niet aan de orde, jij kijkt vooruit op iets waar je geen weet van hebt. En als er iets verdwijnt komt er altijd iets voor terug zo gaat dat altijd.
Ja maar niet 1 op 1, die privehuizen en ramen die gesloten zijn gaan we niet meer terugkrijgen.

Daarvoor in de plaats krijgen we nu OnlyFans accounts, ik vind dat geen goede deal eerlijk gezegd.

200 per uur betaalde ik jaren geleden al voor een uurtje met een dame.
Dus zoveel duurder is het niet geworden 🤷‍♂️
Dat klopt wel ,enkel er zijn nu dames die 250 of meer vragen per uur ,dat is wel teveel van het goede.
Als ze minder klandizie hebben waarom gaan de prijzen dan niet omlaag?
Ze vinden dat ze dat behoren te verdienen .

Klopt ,toch zijn het veel dames qua service niet waard.
Dat kan je altijd tegen komen. Met een dame is dat nu een Dame die 200€ per uur vraagt of 100€. Als je maar 100€ kwijt bent tegen over 200€ ga je er minder van wakker liggen. Omdat je verwachtingen lager gaan liggen.

Dvps zijn als een russiche roulette of het klikt of het knalt in je gezicht.

Dat kan je altijd tegen komen. Met een dame is dat nu een Dame die 200€ per uur vraagt of 100€. Als je maar 100€ kwijt bent tegen over 200€ ga je er minder van wakker liggen. Omdat je verwachtingen lager gaan liggen.
100 euro vragen ze tegenwoordig voor vluggertjes, hoe minder lang je gaat hoe meer ze tegenwoordig vragen. De korte afspraken zijn juist ideaal voor de dames makkelijk en snel geld verdienen.

100 euro vragen ze tegenwoordig voor vluggertjes, hoe minder lang je gaat hoe meer ze tegenwoordig vragen. De korte afspraken zijn juist ideaal voor de dames makkelijk en snel geld verdienen.
Dat korte dates relatief duurder zijn was altijd al zo en geldt in alle branches. In het tuincentrum is een zak met 1 kilo grind ook relatief duurder dan een zak met 5 kilo grind, in de supermarkt is een halve watermeloen ook relatief duurder dan een hele.

Is ook logisch, zowel bij DvP als bij retail, die kleinere porties hebben samen meer omkosten. De supermarkt is meer verpakkingsmateriaal kwijt, de dame moet zich vaker opfrissen (er van uitgaande dat ze dat ook doet, natuurlijk)

Terug
Bovenaan Onderaan