Prijzen van 2023/2024/2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn maximum is 500 voor 2 uurtjes veel dames vragen veel meer dan een jaar geleden niet normaal.
Ja het is idd enorm gestegen bij sommige. Daardoor ook al 1 van mijn favoriete dames niet meer bezocht omdat haar nieuwe prijs voor mij niet meer prettig aanvoelt.
Ik zou niet meer kunnen genieten en enkel maar denken aan het geld dat ik kwijt ben.

Dan is de lol eraf.

Een fysiotherapeut kost ca 65 euro per uur.
Dat is inclusief de kamer en inclusief belasting.
Dus elk bedrag dat daar bovenop komt, is voor de sex.
Ik ben bereid om tot ca 160 euro (uiteraal wel legaal) te gaan. Daarboven betaal je simpelweg teveel.

Voor aftrekken vragen ze tegenwoordig ook al geld.
Kreeg deze advertentie toegestuurd om te delen:

Niet de duurste maar voor aftrekken mag je al €10 betalen, nog nooit gezien :ROFLMAO:

Wil niet lullig doen en eigenlijk zou ik het niet moeten zeggen... maar... ik zou persoonlijk facesitting overslaan al kreeg ik 200 euro toe ( bedoel ik degene waar zijn hele hoofd volkomen v verdwijnt dan ).

Ik had toch iets meer charmantere foto's geplaatst.

Wil niet lullig doen en eigenlijk zou ik het niet moeten zeggen... maar... ik zou persoonlijk facesitting overslaan al kreeg ik 200 euro toe ( bedoel ik degene waar zijn hele hoofd volkomen v verdwijnt dan ).

Is wel een dorp waar veelal weinig qua prostitutie gebeurt.

We kunnen stellen dat ze het daar niet gewent zijn en misschien sneller reageren 😝

Het is ook aantrekkingskracht.

Van straatdealers, inbrekers, plofkrakers tot wapendealers en Europeese drugsspelers. Een idee wat ik zo over de vloer heb gehad.

En vaak de liefste klanten ooit.

Je slaat de spijker op de kop en zeker ook boeiend wat je een paar berichten later opmerkt.

Je hebt ook zelden last met met deze mensen mede omdat ze niet gebaat zijn bij gedoe.

Ik vind het van jongs af ook boeiende mensen. Heb me ook in vele kringen begeven. Nooit gedoe gehad.

We denken het waarschijnlijk allemaal, maar of het nu heel chique is dat hier zo te schrijven? Sorry, dit vind ik niet Joke waardig als ik eerlijk ben.

Een fysiotherapeut kost ca 65 euro per uur.
Dat is inclusief de kamer en inclusief belasting.
Dus elk bedrag dat daar bovenop komt, is voor de sex.
Ik ben bereid om tot ca 160 euro (uiteraal wel legaal) te gaan. Daarboven betaal je simpelweg teveel.
In een huis kost een kamer incl. Belasting al gauw €50-€70. Dus daarbovenop moet een dame dan nog verdienen.

Tevens hangt het ook van je wensen af. Wil je pijpen met, seks met en verder vrij weinig? Dan snap ik dat €150/€180 je max is

Wil je pzc, anaal, plas etc dan snap ik dat je meer betaald.

Het hangt ook af van hoevaak je wandelt en hoeveel waarde je hecht aan service.

Hier wat voorbeelden uit mijn persoonlijke werkervaring. Ik heb gemerkt dat mijn service en kwaliteit bij de laatste 10x beter zijn dan bij de andere 2. Ik ken mensen die mij toen bij privehuis/thuis niks vonden en nu hardstikke top vinden omdat het zoveel meer service is.

Voorbeeld privehuis:
€150 uurtje (houd ik €65/€70 van over)
€50 pzc
€50 anaal
€250 totaal

Douchen is extra en mag niet onbeperkt. Mits er al een prive douche op de kamer of gang is.

Kamers zijn schoon en opgeruimd

Erg tijd gebonden

Voorbeeld thuis ontvangst:
€150 per uur
€0/€25 pzc
€50 anaal
€200-€225 totaal

Vaak kan je er niet eens douche of opfrissen dan kan je het doen met enkel paar babydoekjes.

Het huis is vaak een bende en soms te afleidend.

Soms afwerken, soms tijdgebonden, soms geen klokkijkers

Voorbeeld priveontvangst (iemand huur per dag/aantal dagen een kamer of appartement)
€250/300 per uur
Alles zit hierin

Je kan onbeperkt douchen met speciale intieme zeep. Ook staat er deo, flesje parfum, gel en een borstel klaar voor je.

Alles is schoon en opgeruimd. Bij binnenkomst krijg je wat drinken en soms na afloop nog een drankje met een lekker pepermuntje oid als je vertrekt.

Ik hoef niet op de klok te kijken. Overal staat 30min tussen gepland. Staan we op 70 min ipv 60 en wil je nog douchen? Geen stress, doe lekker douchen.

In een huis kost een kamer incl. Belasting al gauw €50-€70. Dus daarbovenop moet een dame dan nog verdienen.

Tevens hangt het ook van je wensen af. Wil je pijpen met, seks met en verder vrij weinig? Dan snap ik dat €150/€180 je max is

Het hangt ook af van hoevaak je wandelt en hoeveel waarde je hecht aan service.

Hier wat voorbeelden uit mijn persoonlijke werkervaring. Ik heb gemerkt dat mijn service en kwaliteit bij de laatste 10x beter zijn dan bij de andere 2. Ik ken mensen die mij toen bij privehuis/thuis niks vonden en nu hardstikke top vinden omdat het zoveel meer service is.

Voorbeeld privehuis:
€150 uurtje (houd ik €65/€70 van over)
€50 pzc
€50 anaal
€250 totaal

Douchen is extra en mag niet onbeperkt. Mits er al een prive douche op de kamer of gang is.

Kamers zijn schoon en opgeruimd

Erg tijd gebonden

Voorbeeld thuis ontvangst:
€150 per uur
€0/€25 pzc
€50 anaal
€200-€225 totaal

Vaak kan je er niet eens douche of opfrissen dan kan je het doen met enkel paar babydoekjes.

Het huis is vaak een bende en soms te afleidend.

Soms afwerken, soms tijdgebonden, soms geen klokkijkers

Voorbeeld priveontvangst (iemand huur per dag/aantal dagen een kamer of appartement)
€250/300 per uur
Alles zit hierin

Je kan onbeperkt douchen met speciale intieme zeep. Ook staat er deo, flesje parfum, gel en een borstel klaar voor je.

Alles is schoon en opgeruimd. Bij binnenkomst krijg je wat drinken en soms na afloop nog een drankje met een lekker pepermuntje oid als je vertrekt.

Ik hoef niet op de klok te kijken. Overal staat 30min tussen gepland. Staan we op 70 min ipv 60 en wil je nog douchen? Geen stress, doe lekker douchen.
Ach ja alles heeft zijn voor en nadelen....ik heb eens een studenten meisje liggen krikken in haar kamer in een gemeenschappelijk studentenhuis..terwijl ik lag te pompen...komt er een mannelijke huisgenoot de kamer binnen...en zegt tegen het meisje...waar ligt het tosti ijzer ik heb honger... .Zei zegt staat hier achter het bed in de kast....oke zegt die gast....lusten jullie er straks ook eentje..........schijnbaar vonden ze dat beide heel normaal....

Ach ja alles heeft zijn voor en nadelen....ik heb eens een studenten meisje liggen krikken in haar kamer in een gemeenschappelijk studentenhuis..terwijl ik lag te pompen...komt er een mannelijke huisgenoot de kamer binnen...en zegt tegen het meisje...waar ligt het tosti ijzer ik heb honger... .Zei zegt staat hier achter het bed in de kast....oke zegt die gast....lusten jullie er straks ook eentje..........schijnbaar vonden ze dat beide heel normaal....
Mooie tijden zijn dat 😂

Klopt..maar ik heb ze voortaan toch maar bij mij thuis laten komen
Maar dan hebben we het ook over uitzonderingen. De meeste denken dat de uitzondering de regel is maar zo werkt het niet.

Naast dat je ook zn uitzondering moet vinden, moet je het als man dan ook echt wel van je persoonlijkheid en aantrekkingskracht hebben.

En bij dat laatste, and I mean this is all my disrespect, schorft het behoorlijk aan persoonlijkheid.

Ook aan uiterlijk valt het bij de meeste niet mee maar daar kun je lang niet altijd wat aan doen.

Ik heb veel dames/meiden gewoon thuis bezocht..vond dat altijd wel spannend...van wat tref ik aan..en is het wel allemaal serieus..

ik zit er ook niet echt mee in mijn maag met dat voorval met dat tosti ijzer..maar 1 keer was genoeg...stel dat je er weer bent en die gast komt voor de frituurpan..nee dank je...

Dat zijn zaken die niet zoveel voor me toevoegen en 'anaal' is sowieso niet mijn ding.
Ik probeerde uitsluitend een rationele berekening te maken.
Boven de 160 euro per uur, doe ik het gewoon niet, want dan is het niet meer redelijk voor mij.
Dat andere mannen daar anders over denken, is prima.

ik zit er ook niet echt mee in mijn maag met dat voorval met dat tosti ijzer..maar 1 keer was genoeg...stel dat je er weer bent en die gast komt voor de frituurpan..nee dank je...

Nu niet zo kinderachtig zijn! Niets zo lekker als een vers gebakken kroketje na of tijdens een lekkere beurt.. en weer door!

Terug
Bovenaan Onderaan