Een fysiotherapeut kost ca 65 euro per uur.
Dat is inclusief de kamer en inclusief belasting.
Dus elk bedrag dat daar bovenop komt, is voor de sex.
Ik ben bereid om tot ca 160 euro (uiteraal wel legaal) te gaan. Daarboven betaal je simpelweg teveel.
In een huis kost een kamer incl. Belasting al gauw €50-€70. Dus daarbovenop moet een dame dan nog verdienen.
Tevens hangt het ook van je wensen af. Wil je pijpen met, seks met en verder vrij weinig? Dan snap ik dat €150/€180 je max is
Wil je
pzc, anaal, plas etc dan snap ik dat je meer betaald.
Het hangt ook af van hoevaak je wandelt en hoeveel waarde je hecht aan service.
Hier wat voorbeelden uit mijn persoonlijke werkervaring. Ik heb gemerkt dat mijn service en kwaliteit bij de laatste 10x beter zijn dan bij de andere 2. Ik ken mensen die mij toen bij privehuis/thuis niks vonden en nu hardstikke top vinden omdat het zoveel meer service is.
Voorbeeld privehuis:
€150 uurtje (houd ik €65/€70 van over)
€50
pzc
€50 anaal
€250 totaal
Douchen is extra en mag niet onbeperkt. Mits er al een prive douche op de kamer of gang is.
Kamers zijn schoon en opgeruimd
Erg tijd gebonden
Voorbeeld thuis ontvangst:
€150 per uur
€0/€25
pzc
€50 anaal
€200-€225 totaal
Vaak kan je er niet eens douche of opfrissen dan kan je het doen met enkel paar babydoekjes.
Het huis is vaak een bende en soms te afleidend.
Soms afwerken, soms tijdgebonden, soms geen klokkijkers
Voorbeeld priveontvangst (iemand huur per dag/aantal dagen een kamer of appartement)
€250/300 per uur
Alles zit hierin
Je kan onbeperkt douchen met speciale intieme zeep. Ook staat er deo, flesje parfum, gel en een borstel klaar voor je.
Alles is schoon en opgeruimd. Bij binnenkomst krijg je wat drinken en soms na afloop nog een drankje met een lekker pepermuntje oid als je vertrekt.
Ik hoef niet op de klok te kijken. Overal staat 30min tussen gepland. Staan we op 70 min ipv 60 en wil je nog douchen? Geen stress, doe lekker douchen.