MeesterMees
Newbie
- 5
- 13/01/25
- 4
Als deze mannen deze dames echt bezoeken? De bovenstaande verhalen zouden zomaar uit de duim gezogen kunnen zijn? Of promotie van de zg. bookers? Of het zijn mannen die geld teveel hebben?Waarom dan die bezoeken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls deze mannen deze dames echt bezoeken? De bovenstaande verhalen zouden zomaar uit de duim gezogen kunnen zijn? Of promotie van de zg. bookers? Of het zijn mannen die geld teveel hebben?Waarom dan die bezoeken?
Het vervelende is , amateurtjes lezen die prijzen ook en gaan ook dergelijke bedragen vragen.Als deze mannen deze dames echt bezoeken? De bovenstaande verhalen zouden zomaar uit de duim gezogen kunnen zijn? Of promotie van de zg. bookers? Of het zijn mannen die geld teveel hebben?
Niet dusWaarom dan die bezoeken?
Zijn vaak hun vriendjes. Of ze hebben een klantje zo gek gekregen.Als deze mannen deze dames echt bezoeken? De bovenstaande verhalen zouden zomaar uit de duim gezogen kunnen zijn? Of promotie van de zg. bookers? Of het zijn mannen die geld teveel hebben?
Voor dat bedrag mag je dan ook heel veel inzet, geilheid en sex zonder remmingen verwachten .Romy Indie vraagt ook 600 euro per uur. En die verlaagt nog steeds niet haar tarief.
En een diploma dat je bij haar bent geweest om aan je vrienden in de kroeg te laten zien.(met handtekening)Voor dat bedrag mag je dan ook heel veel inzet, geilheid en sex zonder remmingen verwachten .
Het is geen bezoekje, het is een experience?En een diploma dat je bij haar bent geweest om aan je vrienden in de kroeg te laten zien.(met handtekening)
Dat zekerEn een diploma dat je bij haar bent geweest om aan je vrienden in de kroeg te laten zien.(met handtekening)
Werk een selfie van jullie beiden samen dan niet meer?En een diploma dat je bij haar bent geweest om aan je vrienden in de kroeg te laten zien.(met handtekening)
Er valt veel geld te verdienen, mannen zijn bereid veel geld te betalen dus gaan de prijzen omhoog zo werkt de markt.Het vervelende is , amateurtjes lezen die prijzen ook en gaan ook dergelijke bedragen vragen.
Dus toch wel marktbederf.
Is hier ook zo, er zit voor mij ook een maximumbedrag aan. Er zijn al privé ontvangst dames, waar ik zeker een fijne tijd mee had, die ik niet meer bezoek door fors gestegen prijzen. Voelt voor mij ergens ook niet goed een visje uit te gooien of het tegen de oude prijs kan. Wordt zo'n date bij een 'ja' nog leuk? Tot dusver niet gedaan en volop andere dames aan het bezoeken.Geen last van ik heb een tarief waar ik nooit over heen ga
Maar wat was dan de prijs en wat is ie dan nu?Is hier ook zo, er zit voor mij ook een maximumbedrag aan. Er zijn al privé ontvangst dames, waar ik zeker een fijne tijd mee had, die ik niet meer bezoek door fors gestegen prijzen. Voelt voor mij ergens ook niet goed een visje uit te gooien of het tegen de oude prijs kan. Wordt zo'n date bij een 'ja' nog leuk? Tot dusver niet gedaan en volop andere dames aan het bezoeken.
Raamdames vind ik niet goedkoop, privehuisdames wel, maar er is inderdaad zat aanbod met betere prijzen en waar je de dames ook nog eerst kan zien vantevorenGewoon net als Johnny walker goedkope raamdames blijven bezoeken keuze zat in jouw omgeving.
Gewoon recenseren en die prijsstijging benoemenSommigen binnen pakweg 2 jaar van 120/30 naar 200/30, anderen van 130/30 naar 200/45. Is voor mij simpelweg boven budget.
Als deze mannen deze dames echt bezoeken? De bovenstaande verhalen zouden zomaar uit de duim gezogen kunnen zijn? Of promotie van de zg. bookers? Of het zijn mannen die geld teveel hebben?