Regelmatig wat mee hoor, flesje vind het leuk om doen en wordt heel hard gewardeerd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn geval van privé ontvangst doe ik het soms ook. Bij de chinezen een flacon waarheid serum bijvoorbeeld.1x niet een fooitje gegeven aan een dvp en toen voelde ik mij rot op de een of andere manier, moet iedereen zelf weten maar ik geef altijd fooitje.
Altijd chocolaatjes meenemen op den duur worden ze dat ook beu hoorAls je niet weet wat meenemen, neem dan alles mee
Pralines en bloemen. That's my way of doing it.
Je weet niet wat je missen zal danAls je wilt echt pronken met een goed en nuttig geschenk, moet je eerst iemand goed kennen.
Ik waardeer alles!. iemands intentie is wat telt, niet de inhoud..
Het enige dat ik niet accepteer van mijn klanten zijn de gerechten of taarten die door hen worden bereid, want ik ken die grap over 'spacecake' hahaha
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik nog nooit in mijn leven drugs heb gebruikt!Je weet niet wat je missen zal dan
1x in mijn leven een blowtje gerookt. Man wat ben ik daar ziek van geweest. Nooooit meer drugs voor mij.Ik zal je eerlijk vertellen dat ik nog nooit in mijn leven drugs heb gebruikt!
Maar een paar keer werd ik 'high' toen ik mijn vriend hielp met het wiet knippen.
Maar dan heb ik of te veel gelachen of te veel geslapen en hij wilde me niet meer en het was jammer want ik had nog nooit zo veel gelachen tijdens het werken.
Maar verder ik zou het zelf nooit roken..
Moet je licht maar eens opsteken bij een iemand hier hoor En ik heb het niet over drugs hoor. Mijn account naam zegt genoeg wat mijn beroep is. En af en toe eentje voor te ontspannen kan nooit geen kwaad even alles vergeten.Je weet niet wat je missen zal dan
@Kokske13 dat gaat gij toch niet doen met al uw lekkere pasta-gerechtjes he? Ik geef dat ook aan mijn kind.Het enige dat ik niet accepteer van mijn klanten zijn de gerechten of taarten die door hen worden bereid, want ik ken die grap over 'spacecake' hahaha
Eet gij die op?@Kokske13 dat gaat gij toch niet doen met al uw lekkere pasta-gerechtjes he? Ik geef dat ook aan mijn kind.
@ Kokske13 En als je niet braaf bent , dan graag verstandig hey@Belle natuurlijk niet ik weet hoe jij er verzot op bent op mijn pasta gerechtjes. Je kent me toch beter dan dat hè kokkie is braaf hoor.
Maar ik ben altijd braaf voor @Belle . Dat zou toch iedereen hier nu toch al moeten weten.@ Kokske13 En als je niet braaf bent , dan graag verstandig hey
Voor Belle zal ik niet al te braaf zijn. Eerder the good, the bad and the Ugly in 1. Tie her up and make her roarMaar ik ben altijd braaf voor @Belle . Dat zou toch iedereen hier nu toch al moeten weten.
Tja goed kunnen koken is een voordeel hè soms. En de liefde van de vrouw gaat even goed door de maag hoorZe is een smulpaap.
en de liefde van de vrouw gaat door de maag @KnipoogZe is een smulpaap.
weer wat geleerd vandaag, nooit geweten wat de prijs van zo'n ding zou zijn..Wat heb ik allemaal betaald voor een DVP.
En meeste maar ten dele teruggehad omdat ze minder entosiast werden.
Dus soort presentje mijnerzijds.
Meest opvallende zaken , waren een jonge Edelpapegaai van 500€ het rode mannetje. Een spiraaltje van 280€ En een stofzuiger van 80 €
Smaken verschillen jongens!Tja goed kunnen koken is een voordeel hè soms. En de liefde van de vrouw gaat even goed door de maag hoor
Dan ben ik meer je mannetje vrees ik.Smaken verschillen jongens!
Maar lekkere pasta gerechten kan ik ook zelf maken, het is eigenlijk een van de simpelste gerechten..
Dus als ik een 'kokkie' op date heb reken ik meer op een stukje lekker en sappig vlees!
Neen, da's maar schijn hoor. Op die manier heb ik gratis plastic potjes.Eet gij die op?
Papegaaike al teruggevonden? Zo niet, Ik heb er 100 nieuwe gekochtNeen, da's maar schijn hoor. Op die manier heb ik gratis plastic potjes.
"Ge krijgt ze volgende keer wel terug hoor."
Not.