Vandaag gestart met PrEP, meteen met twee tabletten. Ik ben benieuwd naar de bijwerkingen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVier keer per jaar SOA testen à € 270 en de PrEP kost € 19,33 per 30 tabletten. Ik heb mijn tabletten online besteld via Stevens Apotheken.Ben benieuwd, ook naar de kosten.
Een SOA test die 270 euro per stuk kost? Tering een eind.Vier keer per jaar SOA testen à € 270 en de PrEP kost € 19,33 per 30 tabletten. Ik heb mijn tabletten online besteld via Stevens Apotheken.
Tot op een paar maanden geleden was het 7,50 per maand via de GGD, maar de test periode is helaas ten einde gelopen. Ofwel de volledige mep betalen dan maar. De wachtlijsten via de GGD zijn sowieso heel erg lang op het moment, dus via de huisarts of andere manier is dan een betere optie.Ben benieuwd, ook naar de kosten.
Erg foute huisarts heb jij....Ik moet eerst maar eens opzoek naar een andere huisarts dan want die van mij zegt gewoon je moet een condoom gebruiken ik ga je geen Prep geven. en de GGD hier val ik niet in de doelgroep dus kom ik bij andere locaties uit.
Deze huisartsen zijn prep-vriendelijk en sommigen ontvangen ook passanten.Ik moet eerst maar eens opzoek naar een andere huisarts
Dank voor het delen, Heb nu maar voor de makkelijkheid een online gekozen. Er was 1 huisarts enigszins bij mij in de buurt maar die heeft pas februari tijd voor een passant.Deze huisartsen zijn prep-vriendelijk en sommigen ontvangen ook passanten.
Onderaan bij "Online en Klinieken" staan nog meer mogelijkheden. Dat is vaak wel duurder dan bij een huisarts.
Succes!
Vind ik ook. Medicijnen moet je niet slikken voor de lol.Ieder zijn ding maar snap niet dat iemand speciaal zulke toch zware medicijnen (denk ik dan, ben geen arts) om een Dame zonder condoom in haar kontje te kunnen nemen.
Vermoed ook dat dit niet zonder bijwerkingen zal verlopen.....
Als het zo zwaar zou zijn dan zou de GGD het niet zo promoten. Je wordt trouwens gewoon in de gaten ermee gehouden door testjes die ook samengaan met de SOA test. Gebruik het al meer als 5 jaar dagelijks zonder complicaties.Ieder zijn ding maar snap niet dat iemand speciaal zulke toch zware medicijnen
Je kan toch perfect hetzelfde argument maken bij homo's?Ieder zijn ding maar snap niet dat iemand speciaal zulke toch zware medicijnen (denk ik dan, ben geen arts) om een Dame zonder condoom in haar kontje te kunnen nemen.
Klopt, er zijn hier veel would-be dokters die onnozele zaken posten over bijwerkingen (lees: die zijn er zelden) of proactief gebruik van antibiotica (lees: dat is iets compleet anders. Oh ja, de werking van een anticonceptiepil mindert ook niet door preventief gebruik hoor Smurf ).Je kan toch perfect hetzelfde argument maken bij homo's?
Deze situatie is toch net de reden dat men prep op de markt heeft gebracht?