Johnny Walk
Meubelstuk
Zonder kan wel, maar als je elders met kan krijgen en je vindt het lekker dan kunnen klanten daarvoor gaan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTja, ehm waar koop jij het dan?Met vind ik lekkerder en gebruik het al 25 jaar en kerngezond, wel goed uitkijken welke soort poppers, want er is veel troep op de markt. En niet nemen bij hart issues
En hoe onderscheid je de troep van de goeie bij het uitkijken?Met vind ik lekkerder en gebruik het al 25 jaar en kerngezond, wel goed uitkijken welke soort poppers, want er is veel troep op de markt. En niet nemen bij hart issues
En hoe onderscheid je de troep van de goeie bij het uitkijken?
Is inmiddels 25 jaar geleden, maar je kon het toen gewoon in de winkel kopen (Powerhouse Nijmegen), via internet zou destijds trouwens tamelijk lastig zijn geweest.Ik ben blij dat ik er vanaf ben,je krijgt bij regelmatig gebruik veel bijwerkingen.
Ik.kreeg keelontsteking, longontsteking en ben net op tijd gestopt voor blijvende copd.
1 keer kan geen kwijt,maar het is meer geestelijk verslavend,je denkt dat je zonder niet kan,betere ervaring hebt,krijgt.
Maar eigenlijk zoalsmetalle soorten drugs,is de drugs,poppers je goede ervaring.
Ik gebruik al ff niet meer en eigenlijk bezoek ik de dvps ook veel minder nu,ze missen me al,althans ahaha
Ben blij dat ik er vanaf,geestelijk verslavend en zeer slecht voor je longen
Dat heeft met cardiovasculaire overactiviteit te maken?Niet combineren met sildenafil houdende erectiemiddelen!