Poppers als beginner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar o wee als je eens aan een flesje poppers snuift 😀.
Ik maak geen onderscheid tussen medicatie, drugs of andere middelen. Zolang iemand een weloverwogen en goed geïnformeerde keuze maakt, is het een persoonlijke beslissing, en ligt de verantwoordelijkheid volledig bij die persoon zelf.

Het probleem is dat mensen heel slecht zijn in het inschatten van risico's. Ach, het valt wel mee, hoor je vaak. Pas als er iets misgaat, worden die risico's ineens heel anders gewogen, omdat je dan beseft dat je toch minder 'bulletproof' bent dan je dacht. Veel onverstandige keuzes gaan lange tijd goed: appen tijdens het rijden, seks zonder condoom, of snuiven aan een flesje of poeder op een tafel. Het gaat goed… totdat het fout gaat. En dan komt de spijt.

Bij DVP bezoeken vind ik het gebruik van poppers erg lekker. Ik word daar bloedgeil van maar zoals eerder opgemerkt heeft teveel gebruik tijdens het bezoek een effect op de erectie: die wordt minder. Ook moet je oppassen wanneer het op de huid komt. Zeker de huid in en onder de neus is gevoelig. Bij contact kun je zomaar de huid beschadigen (soort brandblaartje) en loop je een aantal dagen met een korstje onder de neus rond.

Je hoeft geen expert te zijn om aan de lucht die de poppers (is een erg vluchtig goedje) zelf verspreiden te merken dat het geen gezond spul zal zijn. Voorzichtig mee zijn dus.

Voor de eerste keer gebruikt en wat een heerlijke (soft) SM sessie gehad met iemand die ik al een paar jaar al ken en met wie ik al een vertrouwde relatie heb. Ik werd toen echt geiler en ontspannen en ik heb wel genoten. 3 keer tijdens 1 uur afspraak en was wel genoeg. In het begin wel een beetje tachycardie na de eerste en ik merkte na de derde wel dat ik niet meer hard was. Uiteraard is het geen veilige stof, dus goed opletten.

Bij anaalliefhebbers M/V kan ik me inbeelden dat het ontspannende effect heilzaam kan zijn als de auto die in de garage moet wat groter is en het poortje nog wat stroef open gaat...

Maar ik vind het voor de rest maar een rare logica. Je staat geil, je kiest een leuke dvp, je staat nog geiler als je haar naakt ziet. en dan ga je tijdens de seks ruiken aan een flesje, waardoor je nog geiler wordt maar je harde fluit wordt er snel plat van, zodat je niet meer deftig kan neuken. Waarvoor je eigenlijk naar die dvp ging, toch? En dat zorgt dan voor een verhoogd genot. Het genot van op de knapste dame te liggen met een sabel van soepel rubber.

Zo bekeken is een leuke dame toch zelf de beste popper. Een mix van clitolitus tumidus met kutanium knijperoïde, en di-tittelarium, waar ik nooit een slappe van krijg als ik er aan snuif :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan