Poppers als beginner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar o wee als je eens aan een flesje poppers snuift 😀.
Ik maak geen onderscheid tussen medicatie, drugs of andere middelen. Zolang iemand een weloverwogen en goed geïnformeerde keuze maakt, is het een persoonlijke beslissing, en ligt de verantwoordelijkheid volledig bij die persoon zelf.

Het probleem is dat mensen heel slecht zijn in het inschatten van risico's. Ach, het valt wel mee, hoor je vaak. Pas als er iets misgaat, worden die risico's ineens heel anders gewogen, omdat je dan beseft dat je toch minder 'bulletproof' bent dan je dacht. Veel onverstandige keuzes gaan lange tijd goed: appen tijdens het rijden, seks zonder condoom, of snuiven aan een flesje of poeder op een tafel. Het gaat goed… totdat het fout gaat. En dan komt de spijt.

Bij DVP bezoeken vind ik het gebruik van poppers erg lekker. Ik word daar bloedgeil van maar zoals eerder opgemerkt heeft teveel gebruik tijdens het bezoek een effect op de erectie: die wordt minder. Ook moet je oppassen wanneer het op de huid komt. Zeker de huid in en onder de neus is gevoelig. Bij contact kun je zomaar de huid beschadigen (soort brandblaartje) en loop je een aantal dagen met een korstje onder de neus rond.

Je hoeft geen expert te zijn om aan de lucht die de poppers (is een erg vluchtig goedje) zelf verspreiden te merken dat het geen gezond spul zal zijn. Voorzichtig mee zijn dus.

Terug
Bovenaan Onderaan