dat heb ik ook nooit zo goed begrepen, eigenlijk zouden ze korting moeten geven als je ze wilt beffen.En wie gaat nu betalen voor beffen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat heb ik ook nooit zo goed begrepen, eigenlijk zouden ze korting moeten geven als je ze wilt beffen.En wie gaat nu betalen voor beffen
We zijn niet bereid maar we hebben geen keus..Dus ze vragen meer. Ze weten hoe mannen zijn.Deze poll bevestigt de reden waarom we meer en meer extra moeten betalen voor PZC, CIM en anaal.
1 op 2 van de wandelaars is bereid extra te betalen. Dus de dames vragen er extra voor.
Als je als klant ervaring hebt zie je dat meteen welke dame echt is en welke niet. Maar wat je zegt klopt wel een goede dvp zal je goed behandelen zelfs als je haar smaak niet bent. Maar niet alle dvp's kunnen het dat zie je ook helaas aan de negatieve recensies hier op het forum.Het genieten van de dame kan ook te maken hebben met dat de dvp er voldoening uit haalt om de klant een goed gevoel te geven als onderdeel van de goede service wat vooral belangrijk is bij langere dates aangezien daar veel voor wordt betaald
Wel als je je zonder condoom laat pijpen dan is er altijd een kans op een soa voor beide partijen. Als dat niet het geval was dan pijpte iedere dvp zonder condoom.
Heb niet evenveel gezegd maar risico is risico.. heb gelezen dat sommige leden doen echt nooit bare, Ik ben single en thuis moet ik geen uitleggeven.Nee, dat klopt niet. Bij allebei zijn er risico's, maar niet evenveel.
Dat kan, elk heeft zijn eigen leven en keus, sommige zijn single andere niet. heb respect aan de elk mening.Bare vind ik veel risicovoller, dat doe ik dan ook niet met dvp's die er mee adverteren
Het kan vriezen, het kan dooien. Op dit forum houden we enorm van open deuren intrappen.Elk heeft zijn eigen mening , dat hebben op de poll gezien. we zijn allemaal anders. Sommige hou van dit, andere dat..
Betalen voor bepaalde extra's zoals anaal snap ik maar van 50 naar 100 gaan voor anaal snap Ik niet. Je hebt wel degelijk een keus weigeren en goedkopere opties kiezen want die zijn er ook. Als ik me door geiligheid liet leiden dan betaalde ik makkelijk 300 euro voor een uurtje seks maar dat zou ontzettend dom zijn van mij.We zijn niet bereid maar we hebben geen keus..Dus ze vragen meer. Ze weten hoe mannen zijn.
Niet als je binnen zit.Als het regent wordt je nat
Daar heb jij helemaal gelijk anNiet als je binnen zit.