Je moet gewoon eens leren aanvaarden dat er dames zijn die wel plezier kunnen halen uit seks met klanten.
Jij zegt pertinent (of dat maak ik toch uit je posts uit) dat elke dame daar tegen haar zin ligt en zelf geen genot kan hebben met een klant.
Dit is gewoon niet waar.
En het is niet omdat je je job graag doet of er plezier uit haalt dat je het daarom gewoon gratis zou moeten doen. Ik doe mijn job ook graag maar ik moet er natuurlijk wel correct voor vergoed worden.
altijd dat veralgemenen en "dvps zijn dit" en "dvps doen dat"… elk dvp is een ander mens met een gans ander karakter die zijn/haar eigen redenen heeft om die job uit te voeren en daar ook zijn/haar eigen invulling aan zal geven.
Daarom reageer ik gepikeerd als er veralgemeend wordt want dat is totaal niet de ervaring die ik heb of ik herken totaal niet sommige dames daarin die ik bezoek.
Mensen moeten eens stoppen met te veralgemenen en dvps als 1 en dezelfde entiteit voor te stellen, alsof ze allemaal exact hetzelfde denken, doen of voelen.
Zeg dan gewoon: naar mijn ervaring… persoonlijk ervaar ik…
Dat is helemáál niet wat ik zeg. Ik denk dat je me door de war haalt met iemand anders. Ik heb in ieder geval zeker nooit gezegd dat elke dvp (of zelfs het merendeel) het tegen haar zin doet en er geen plezier uit kan halen. Zeer zeker niet. Juist het tegenovergestelde: wanneer iemand dát zegt, ben ik degene die daar tegen in gaat.
Maar daar komen we bij het probleem: nuance. Er zijn inderdaad wandelaars hier die zeggen dat alle dvps leugenaarsters zijn, een GFE 'niet bestaat' en dat elke blijk van affectie of plezier geveinsd is (met de slechte bedoeling je meer geld uit de zakken te kloppen).
Dat is gewoonweg niet waar en dat heb ik al zo vaak gezegd. Ik heb heus heel fijne dates met dvps die heel intiem en passioneel aanvoelen. Ik weet ook wel dat ze dat niet zouden doen zonder betaling, maar betaling alléén maakt niet dat een dvp je oprecht aardig vindt en graag een tandje voor je bijsteekt. Het is niet omdat je ervoor betaalt, dat je het niet leuk kunt hebben samen.
Akkoord. Maar nu het andere uiterste. Mannen die beweren dat 'hun' dvps seks met hen hebben uit liefhebberij, omdat het hun hobby is, ze zo graag neuken, zoooo genieten van hen etc. Dat lees ik heel erg in jouw berichten, en je berichten hebben een air van suprematie, zo van: de dvps die ik bezoek zijn 'beter' want die doen het voor hun plezier. En dat is óók flauwekul. Zeker, ze zullen er best plezier uit halen als ze eenmaal bezig zijn met je, maar dat is niet de reden dat ze daar met je liggen. De reden is dat het WERK is, haar inkomen. Dat ze dat op een voor haar prettige manier kan verdienen, akkoord. Maar eens dat jij stopt met betalen gaat ze jou niet meer neuken.
Dus bevind ik mij in de vreemde positie dat ik, die er toch vaak met gestrekt been in gaat (zelfkennis is mij niet vreemd), hier de middenpositie inneem tussen twee zwart-wit uitersten: dames bieden extra's aan tegen betaling omdat ze daaraan verdienen, net zoals ze aan überhaupt seks met je te hebben, verdienen. Dat is niet erg, dat maakt het niet minder lekker of intiem, maar dat is wel een realiteit. Je moet dan ook niet gaan verwachten dat ze vanalles gratis erbij gaan doen omdat ze het/je zo lekker vinden. Want dan kom je bedrogen uit.