Poll :: Nieuwe dame uitproberen. Wel of geen succes?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak voldoet het uitproberen van een nieuwe DVP aan de verwachtingen?

  • >90%

    Stemmen: 4 6,0%
  • 75-90%

    Stemmen: 9 13,4%
  • 50-75%

    Stemmen: 23 34,3%
  • 25-50%

    Stemmen: 17 25,4%
  • <25%

    Stemmen: 7 10,4%
  • Nog nooit een DVP bezocht

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gaat je niks aan

    Stemmen: 1 1,5%
  • Geen mening

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik wil alleen de uitslag zien

    Stemmen: 6 9,0%

  • Totaal aantal stemmers
    67
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
>90%
Ik ben laat begonnen met wandelen, hoewel het bij mij meer stilstaan genoemd kan worden. Mijn eerste bezoek op latere leeftijd werd destijds meteen mijn vaste dame. Toen zij stopte heb ik denk ik een jaartje geen dame bezocht, daarna iets kortstondig met een prachtige jongedame gehad maar zij stopte heel snel. Mijn volgende dame is weer een jaren lang vast adres geweest en nu ben ik na bijna 2 jaar weer zoekende. Die 2 jaar kwam door familie omstandigheden, waardoor afspreken niet meer mogelijk was. Ik had de hoop weer eens met haar af te spreken dus daardoor 1,5 jaar of zo ook niet echt gezocht naar een nieuwe dame.

Niet de doorsnee bezoeker van dit forum denk ik zo, maar mijn laatste vaste dame had ik wel via Hookers recensies gevonden en eigenlijk hoop ik zoiets weer een keer mee te maken maar heb geen haast. Kwaliteit over kwantiteit.

Ik heb momenteel wel iemand op het oog, geen recensie of topic hier, maar helaas heeft ze nog niet op mijn 2 berichtjes gereageerd.
 
Ik bezoek een mix van dvps en amateurdames.

Van de 20 dames die ik bezocht viel er maar 1 date echt tegen.

De rest waren allemaal dames die wel goede service afleveren.
Bij sommigen was er geen klik aan mijn kant waardoor het eenmalig blijft en bij sommigen was het niet het soort service die ik prefereer (niet echt GFE) maar kan ik niet zeggen dat het slecht was.

En dan zijn er nog 6 dames waar het echt top was. (Helaas is de helft daarvan ondertussen al gestopt)

Dus al bij al bijna enkel positieve ervaringen
 
Oke, dan ga ik voor gaat je niets aan.
😄grapje
Als een dame hier reviews heeft. En voor dat ik meteen weer aangevallen wordt dat ik die zelf niet achter mijn naam heb staan. Als er hier over een dame verteld wordt(wat meer mijn ding is en zelf dus ook doe)
Dan is de kans op een succesvolle date vrij groot. Denk zeker wel 90%plus. Ben zelf de moeilijkste niet en vermaak me meestal wel.
Van de zomer was ik in een gebied waar weinig over de dames bekend was en heb ik een paar keer de gok genomen. Dan krijg je echt te maken met bv een totaal andere dame die open doet of je hoort niets meer. Daar zaten echt missers tussen, dan daalt het percentage wel ver onder de 50%.
Wel grote voldoening als het dan een keertje goed raak is.
 
Eerder zelden 2x dezelfde dame bezocht hoewel het toch vaak op een sisser uitdraait. Zal ook wel de reden van het veranderen geweest zijn. Er is altijd wel iets. Nu een absolute topper gevonden die me op alle vlakken perfect ligt, echt een juweeltje, dus niet meer van plan om voorlopig nog te veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Oke, dan ga ik voor gaat je niets aan.
😄grapje
Als een dame hier reviews heeft. En voor dat ik meteen weer aangevallen wordt dat ik die zelf niet achter mijn naam heb staan. Als er hier over een dame verteld wordt(wat meer mijn ding is en zelf dus ook doe)
Dan is de kans op een succesvolle date vrij groot. Denk zeker wel 90%plus. Ben zelf de moeilijkste niet en vermaak me meestal wel.
Van de zomer was ik in een gebied waar weinig over de dames bekend was en heb ik een paar keer de gok genomen. Dan krijg je echt te maken met bv een totaal andere dame die open doet of je hoort niets meer. Daar zaten echt missers tussen, dan daalt het percentage wel ver onder de 50%.
Wel grote voldoening als het dan een keertje goed raak is.
Nu, ja! Jammer dus dat je je leuke ontdekkingen niet met anderen deelt...
Maar idd... Een goede voorbereiding maakt écht wel het verschil! Weten wat je wil... en wat je zelf aankan. Recensies volgen van mannen die dezelfde doelgroep DVP's volgen... en hun ervaringen afwegen tegenover jou wensen en verlangens.

En... dan heb je dus écht wel een hoge succes rate! Sta er soms zelf nog van verbaasd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan