In mijn jeugdjaren, heel heel lang geleden, waren er nog jongens-meisjes gescheiden jeugdbewegingen. Bij ons in de groep zat iemand waarvan iedereen wel wist dat ie homo was.
Op één of ander kamp stond ik als jonge gast zo geil dat ik hem eens bij zijn kruis greep en vroeg of hij me wou afzuigen... geen idee hoe ik daarbij kwam of het durfde maar het gebeurde wel.
Lang verhaal kort gemaakt: effe kater belandden we in een toilet en werd ik gepijpt, voor het eerst in mijn leven.
Heerlijk hoor, zonder zijn handen te gebruiken, alles in zijn keel gespoten en doorgeslikt (pre-aidstijdperk).
Gezien de tijdsgeest (eind '70's) en m'n opvoeding ziek geworden van een mengeling van schuldgevoel en walging.
Ik zie het nog zo voor me en nog steeds wind het idee daaraan me nog altijd op, beetje raar want ik val niet op mannen.
Geen idee in welke holebiheterolgbtqi-whatever categorie ik hiermee val.
Nu ja, kan me eigenlijk ook geen bal schelen maar wat ik wel weet is dat II wel weer eens zo'n bi(?)-ervaring wil beleven, liefst in een "professioneel" huis voor de discretie en anonimiteit.
Wie tips heeft in BE-Limburg mag ze me altijd geven.
Ps: bestaat er ook zoiets als een bireview site?