Ah, dus omdat ik zelf geen homo ben, heb ik iets tegen homoseksualiteit? Wordt een leuke discussie zo.tsja, als je het niet ziet en je het niet door hebt is het geen duidelijk seksueel overschrijdend gedrag lijkt me. En lijkt me dus dat je iets tegen homoseksualiteit hebt of zo. Anders zie ik er geen logica in
Omdat ik het niet merk, wil dat nog niet zeggen dat het ok is. Ik ken een verhaal van een frituuruitbater die hondenbrokken in z'n stoofvlees verwerkte. Niemand die het doorhad, dat stoofvlees werd zelfs als het lekkerste van de streek bestempeld. Jij vindt dat blijkbaar ok? En kom niet aanhollen met voedselveiligheid, huisdierenvoeding is perfect geschikt voor menselijke consumptie.
Leuk voor jou. Ik ben geneigd om wat verder te kijken dan alleen het uiterlijk en dan kan ik me niet van de indruk ontdoen dat 80% van de transgenders eigenlijk gewoon - niet alleen biologisch - een man is en blijft. Verwarring omtrent de betekenis van het begrip gender (toegejuicht door de woke brigade), mentale problemen en/of (overduidelijk van toepassing op shemales) een soort seksualisatie van het eigen lichaam, enz hebben tot de ombouwing geleid, niet een echte transproblematiek - iets wat uiteraard wel degelijk bestaat (genderdysforie). Waarom zien al die shemales eruit als bimbo's? Omdat dat zo vrouwelijk is? Speciale definitie dan.Ik weet niet over welk peil jij het hebt, maar als ik seks zou hebben met een vrouw ik die heel aantrekkelijk zou vinden en later hoor dat ze is omgebouwd zou ik er hartelijk om moeten lachen. Goed geslaagde operatie. En het zou me er niet van weerhouden om terug te gaan.
Moest ik overigens te maken krijgen met een "echte" transgender, dan zou ik genuanceerder reageren, maar dan nog zou ik zo'n date liever niet laten plaatsvinden. Ik wil 100% vrouw en dat kan zo iemand me gewoon niet geven (opvoeding, enz). En ja, ongetwijfeld bezoek ik wel eens een vrouwelijke dvp die wat mannelijks in zich draagt, maar dat is dan in principe van een andere gradatie.
Laatst bewerkt: