Voormalig lid 12783
Stamgast
Waar heb jij je nickname vandaan afkijkerJe doet je naam wel eer aan iig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar heb jij je nickname vandaan afkijkerJe doet je naam wel eer aan iig
Hartelijk dank voor uw korte en geschikte samenvatting van het begin van onze interactie. Er hoeft uiteraard geen discussie gevoerd te zijn en ik was er zeker niet aan het zoeken.@Luna mijn opmerking gaat over pasjes en jouw antwoord was of ik een land wist waar die pasjes effectief waren.
Verder heb ik geen interesse in een discussie over de KvK, dus blijkbaar schrijven we langs elkander heen en wil ik het hier bij laten.
Zucht. Moet ik die ook nog uitleggen. Dialect voor spijker. Maar eigenlijk komt het van mijn vroegere bijnaam speaker.Waar heb jij je nickname vandaan afkijker
De laatste keer heb ik op Fleur Agema gestemt, van de PVV. Dat heeft meer te maken met het falen van de VVD, CDA en PVDAOp welke politieke partij stem jij?
En hoe staat jouw partij tegen over sekswerkers?
Het niet zo zeer tegen sekswerk zijn betekent niet letterlijk dat een partij alle steun aan sekswerkers of de legale uitvoering van het beroep zou willen aanbieden. AIs een partij geen positie heeft of wil nemen, zou het waarschijnlijk kunnen betekenen dat er schijnbaar ernstigere problemen zijn vergeleken met de regulatie van sekswerk. Voorbeelden daarvan: klimaat verandering, inflatie, enz. Net als wat dhr. Klepzeiker hierboven aangegeven heeft, is er kennelijk geen enkele politicus die zijn of haar nek zou willen breken voor de verbetering van de positie van sekswerkers. Men zou ook kunnen zeggen dat deze insteek een kop in het zand aanpak is maar dan zou dit niet de eerste keer zijn waar politici hun kop in het zand steken.De laatste keer heb ik op Fleur Agema gestemt, van de PVV. Dat heeft meer te maken met het falen van de VVD, CDA en PVDA
De PVV kennende zullen ze niet zo zeer tegen sexwerk zijn, maar wel tegen sex werkers uit exotische oorden die hier op een touristenvisa binnenkomen en op de velen oost europese sexwerker, Ondanks dat ik gebruik maakt van deze dames, omdat ze vaak mooier zijn dan de nederlandse dames, heb ik hier best gemengde gevoelens over, of al die dames wel nodig zijn, ze voegen ook niks toe aan de economie.
Ik denk dat het meerendeel dat wel wil @AmberAnnabel maar de middelen er niet voor hebben. Als je doelt op, zolang de man maar kan neuken interesseert het hem niet, denk ik dat je fout zitIk begrijp dat jullie bezoekers niet veel intressen hebben om ons sekswerkers te helpen ons werk uit de criminaliteit te helpen.
Misschien een mooie toevoeging aan de Corona app….. daar zijn veel mensen ook al zo content mee….Geen interesse in politiek en prostitutie is al legaal. Sexwerk goed regelen d.m.v. bv. pasjes Zodat je mensenhandel (uitbuiting) kan verminderen.
@Richard75 Denken is voor jou zeker een probleem, door alleen maar met domme opmerkingen te reageren.Misschien een mooie toevoeging aan de Corona app….. daar zijn veel mensen ook al zo content mee….
Pasjes om sexwerk te reguleren
Daar heb jij helemaal gelijk in ouwe klepzeiker! Heb je al een internetpasje om hier te mogen reageren?Denken voor jou is zeker een probleem, door alleen maar met domme opmerkingen te reageren.
Onderzoeksmiddelen die de recherche wel heeft. zonder onderzoek en bewijslast, kom je niet ver helaas. Ik denk dat je ook vast wel hebt gelezen over de nieuwe wet die men in wil laten gaan waar nu nog aanpassingen op komen. Maar wil je anders jou opmerking verklaren hoe wij dit als wandelaars moeten aanpakken?@Spieker welke middelen mis je?
Mee eens Cor. Zolang de bedragen als nu gehanteerd blijft worden, zal criminaliteit en "handel" altijd aangetrokken blijven worden. Hier valt dan alleen maar te proberen om het te minimaliseren. Maar dat is mijn meningEr is geen sexwerker die op nog meer verplichtingen zit te wachten. Zeker niet op een pasje met registratie in een landelijke database. Met alle datalekken van tegenwoordig. In Duitsland is dat pasjessysteem ook compleet mislukt.
Zo is het Cor! Vandaar ook mijn opmerking over die pasjes. Dat is een totale flop geworden bij onze Germaanse buren. Blijkbaar viel mijn commentaar niet goed bij sommigen maar als er een ding is wat je de overheid niet moet laten doen is het zich gaan bemoeien met dit soort zaken dmv pasjes etc. Voor je het weet ligt er gevoelige informatie op straat (NAW gegevens van DVP's), wordt er aan alle kanten mee gefraudeerd of zorgt het er voor dat er NOG meer in de illegaliteit verdwijnt.Er is geen sexwerker die op nog meer verplichtingen zit te wachten. Zeker niet op een pasje met registratie in een landelijke database. Met alle datalekken van tegenwoordig. In Duitsland is dat pasjessysteem ook compleet mislukt.
Ik ben wel altijd stiekem een beetje benieuwd hoeveel van die rechtschapen Christenen zelf niet af en toe naar een DVP gaan.….Feit is ook dat er (Christelijke) organisaties bestaan die er bij gebaat zijn dat deze beeldvorming rond sexwerk zo blijft. Miljoenen subsidies. Het is een verdienmodel geworden.
Ah, dank je. Ik had hem daar inderdaad laten vallen, kun je het weer overmaken?Ik verlies mijn pasjes altijd op straat . Dat klopt.
Laatst vond ik wel 100€ midden op straat in het Schipperskwartier. Ongelooflijk maar waar.
je mag het houden hoor. Als je het ter plekke uitgegeven hebt en er plezier van hebt gehad vind ik dat meer dan prima haha….Al opgesnoept. Vouw je je geld op of juist niet?
Ik ga niet stemmen op 1 onderwerp. En al zeker niet op een partij die ik niet in een kabinet wil hebben puur voor de sekswerkers. Dat zou heel scheef zijn.Je kan stemmen op partijen die wél voor verbetering van de wetgeving voor sekswerkers zijn: zo als bij1 of d66 (alleen doet d66 helaas vaak niet wat ze beloven)
Je kan sowiso niet(meer) stemmen op partijen die sekswerkers verder willen criminaliseren.
Ik denk dat de meesten hier zich wel netjes kunnen gedragen en deze woorden niet in de mond neemt, uitzondering daargelaten. Die uitzondering krijgt dan ook meestal wel de wind van voren. Ik denk juist dat de criminele sector deze woorden gebruikt.En je kan je uitspreken tegen andere mensen die denigrerende termen zo als "hoer" of slaven termen zo als "je lichaam verkopen" gebruiken.
Dat is misschien wel het mooie van deze site want hier zie ik die discussies echt wel terug. Lees maar gewoon eens een aantal topics.Je kan je proberen zo veel mogelijk te verdiepen in hoe het er aan toe gaat in de bordeels of clubs die je bezoekt. Of alles daar wel op oorden is.
"Niet heel veel" zou correcter zijn ... zeker bij de buitenlandse .Er is geen sexwerker die op nog meer verplichtingen zit te wachten. Zeker niet op een pasje met registratie in een landelijke database. Met alle datalekken van tegenwoordig. In Duitsland is dat pasjessysteem ook compleet mislukt.
Ik snap je goede intenties, echt, maar ik twijfel echt of die laatste zin ooit uitkomt. Momenteel laat de politiek best vaak zien niet zo heel goed naar burgers te luisteren en ik denk dat ze zich liever niet branden aan dit onderwerp. Vandaar dat de VVD het ook gewoon totaal negeert. Lullig maar waar.Ik ga niet stemmen op 1 onderwerp. En al zeker niet op een partij die ik niet in een kabinet wil hebben puur voor de sekswerkers. Dat zou heel scheef zijn.
Ik denk dat de meesten hier zich wel netjes kunnen gedragen en deze woorden niet in de mond neemt, uitzondering daargelaten. Die uitzondering krijgt dan ook meestal wel de wind van voren. Ik denk juist dat de criminele sector deze woorden gebruikt.
Dat is misschien wel het mooie van deze site want hier zie ik die discussies echt wel terug. Lees maar gewoon eens een aantal topics.
Maar om te onderzoeken of een club of raam wel het juiste doet, daar is juist die middelen van de recherche nodig.
Waar ikzelf voorstander van ben is dat dvp's zich meer naar buiten moeten laten zien. En dan niet gelijk met gezicht en al maar meer zoals jij en andere dvp's hier nu doen. Laten weten dat je het werk doet en ook echt leuk vindt. Dat verdient veel respect en kan je de open discussie voeren. Zolang de meesten onderkend en niet in de aandacht willen vallen, zal de discussie op kleinschaligheid blijven. Pas als wij maar vooral ook jullie dvp's zich harder laten horen, zal de politiek gaan luisteren.