- 20
- 08/07/21
- 107
Op welke politieke partij stem jij?
En hoe staat jouw partij tegen over sekswerkers?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeten ze op het werk jouw forumnaam dan?Gezien mijn positie ga ik niet mijn politieke voorkeur hier uitspreken.
Alleen M.R. . Die zit nu naast mijWeten ze op het werk jouw forumnaam dan?
In NL hebben we geen stemplicht.Hebben jullie stemplicht ?
Alleen voor valse piano'sIn NL hebben we geen stemplicht.
Het lijkt er op dat je sekswerk afkeurt. Maar je maakt er zelf gebruik van? Je zit in elk geval op dit forum. Dat snap ik niet.Ik heb geen vertrouwen in de politiek, dus ik weiger de moeite te nemen om met verkiezingen naar de stembus te lopen. Zodra mijn stempas binnen is scheur ik hem altijd meteen door.
Heb niet echt verstand van hoe de wet er momenteel voorstaat, maar ik snap wel dat ze prostitutie niet zomaar 100% legaliseren want het gaat om het signaal dat er wordt afgegeven. Aan de ene kant zou het verkopen van je lichaam niet de norm moeten zijn, maar aan de andere kant zijn de normen en waarden in Nederland al dermate verpauperd door individualisering dat het geen verschil meer uitmaakt. Dus zoeken ze maar steeds weer een gulden middenweg.
Ik vind dat prostitutie onder het gedoogbeleid hoort: wel afkeuren, maar niet handhaven behoudens extreme gevallen. Dus net als drugshandel, illegaal downloaden en mensen die veel geld verdienen via marktplaats.
Klopt, maar ik ben zelf ook niet perfect. Wat ik bedoel te zeggen is: ik vind het niet erg als iemand een DVP wil zijn, maar tegelijkertijd vind ik het ook weer niet het meest ideaal vanuit maatschappelijk oogpunt. Als mijn dochter naar me toekomt en zegt dat ze DVP wil zijn dan zou ik niet meteen blij worden.Het lijkt er op dat je sekswerk afkeurt. Maar je maakt er zelf gebruik van? Je zit in elk geval op dit forum. Dat snap ik niet.
Bananenmonarchie. Was het maar een republiek...banana republiek Holanda.
Hebt u een goed voorbeeld van een land waar de invoering van "pasjes"(?) effectief was om mensenhandel te bestrijden?Geen interesse in politiek en prostitutie is al legaal. Sexwerk goed regelen d.m.v. bv. pasjes Zodat je mensenhandel (uitbuiting) kan verminderen.
Nee, was een voorstel van een mij bekende geregistreerde DVP.Hebt u een goed voorbeeld van een land waar de invoering van "pasjes"(?) effectief was om mensenhandel te bestrijden?
Volgens mij staat zij hoogstwaarschijnlijk bij de KvK (Kamer van Koophandel) ingeschreven als eenmanszaak onder categorie(ën) Overige Dienstverlening en/of Massage en Wellness Diensten. Onder deze categorieën ligt er eigenlijk geen peil op te trekken of de diensten iets met sekswerk te maken hebben. Dit is niet de aangewezen verplichte registratie volgens het WRS voorstel.Nee, was een voorstel van een mij bekende geregistreerde DVP.
Dat klopt. Geloof sbi 996Volgens mij staat zij hoogstwaarschijnlijk bij de KvK (Kamer van Koophandel) ingeschreven als eenmanszaak onder categorie(ën) Overige Dienstverlening en/of Massage en Wellness Diensten. Dit is niet de aangewezen verplichte registratie volgens het WRS voorstel.
@Luna bij de les blijven Dit heeft niets met haar voorstel betreffende pasjes te makenVolgens mij staat zij hoogstwaarschijnlijk bij de KvK (Kamer van Koophandel) ingeschreven als eenmanszaak onder categorie(ën) Overige Dienstverlening en/of Massage en Wellness Diensten. Onder deze categorieën ligt er eigenlijk geen peil op te trekken of de diensten iets met sekswerk te maken hebben. Dit is niet de aangewezen verplichte registratie volgens het WRS voorstel.
Ze legt uit hoe registratie nu in de praktijk werkt. Vind ik wel relevant in deze discussie.@Luna bij de les blijven Dit heeft niets met haar voorstel betreffende pasjes te maken
Ik zie geen nood om mezelf te verdedigen. Ik had me slechts afgevraagd wat de dame er precies mee bedoelde met "pasjes" en tegelijkertijd was ik benieuwd naar de mogelijkheden of er landen zijn waar "pasjes" echt effectief zijn inzake de strijd tegen mensenhandel.@Krekel je hoeft Luna niet te verdedigen dat kan ze zelf heel goed. Haar uitleg is goed maar is niet relevant t.a.v. oplossing met pasjes waar mijn opmerking over gaat.
Je doet je naam wel eer aan iig@Luna mijn opmerking gaat over pasjes en jouw antwoord was of ik een land wist waar die pasjes effectief waren.
Verder heb ik geen interesse in een discussie over de KvK, dus blijkbaar schrijven we langs elkander heen en wil ik het hier bij laten.
Komende verkiezingen... Geen idee, de laatste tweede kamer verkiezingen VVD. Omdat ik niet zou willen dat Eucalypta Kaag minister president zou worden. Democratie is de minst slechte kiezen.Op welke politieke partij stem jij?