- 304
- 21/07/21
- 276
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoezo levensgevaarlijk?Klopt en vaak nieuwe dames, veel wisseling. 's Nachts is 100% van de vrouwen Afrikaans en bijna allemaal in de leeftijdscategorie zeer jong tot 28. Overdag is 20% van de vrouwen Europees en gilf en de rest Afrikaans in alle leeftijden. Kan levensgevaarlijk zijn voor witte mensen, vooral wanneer je stil gaat staan op de hoek van de linnéstraat en weidestraat. Vermijd oogcontact of conversatie met stilstaande groepen drugsdealers.
Nope, jullie blazen de boel op!Met andere woorden, je bevestigt onze analyse
Wat een onzin.....Wel levensgevaarlijk. Zowel overdag als snachts vinden er knokpartijen plaats. Zoiets kan je je leven kosten. Linnébuurt is de gevaarlijkste rosse buurt van belgie, Nederland en Duitsland bij elkaar.
Knokpartijen vinden overal plaats, zelfs op scoutsfuiven..... Heb in al die jaren nooit getuige geweest van een incident. En jij die daar af en toe komt heeft de eerste keer prijs zeker? Pfff...... Idem voor de cowboy verhalen over Molenbeek waarvan ze denken dat heel de gemeente een ghetto is. Sommigen (meestal vlamingen) hebben er precies leut in onze mooie hoofdstad af te breken. Erg... heel erg...En die knokpartijen dan? Daar kun je niet aan overlijden denk je?
Je hebt gelijk, het is nu 10u30. Ik hoor geweerschoten beneden en er zijn al 2 doden en 4 gewonde gevallen..... En bespeur ik daar enig racisme in 'stanislavski'. Het zit de boerenbuiten Vlaming precies in de genen..... tenzij het over ebony's enGoed, ik heb je mening gehoord. Daar heb ik 30 meningen tegenover die anders denken. strafwerk maken stanislavski
De Linnébuurt en de Aarschotstraat liggen beide naast station Brussel Noord (Gare du Nord) !Overlijden aan een knokpartij ?
maar even zonder gekheid, ik wil al een tijdje naar Brussel om de dames te bekijken. Dit is niet de zelfde buurt als Brussel Noord toch?
Ik ben opzoek naar Marokkaanse dames en shemales, waar zitten die?
Overigens beschrijven jullie Brussel en het gevaar zoals Amsterdam in de jaren 80-90 was, wat ik me wel kan voorstellen want Belgie is ook Nederland uit de jaren 80-90 haha.
Gewoon niet laten merken dat je bang bent en die idioten negeren.
Laat zeker iets weten!Ik ga er over twee weken weer eens naartoe. Mijn laatste bezoek vorig jaar aan die beruchte hoek Linnestaat beviel mij uitermate slecht omdat inderdaad een groepje jongeren het op mij had gemund. Ik ben op tijd de straat over gestoken en ze kwamen verder niet achter mij aan. Maar ik kan mij goed voorstellen dat je een paar beuken krijgt als je er te dicht langs loopt. Ben daarna ook vertrokken. Helaas staan de mooiste dames er in de avond, dus ik ga het binnenkort wel weer proberen.
Overigens hou ik mij van harte aanbevolen voor een skinny ebony, dat scheelt zoeken... Een het wisselt zo snel daar (of ik kom te weinig)... Dus tips welkom!
Heel fijn wandeljaar toegewenst!
Triest hoor dat dit zo gaat in Brussel. Je verwacht het in sloppenwijken in Brazilië...De belangrijkste regels in de wijk: vermijd oogcontact of kijken richting de mannen die daar staan. Doe alsof er niemand is. Dat is 1. En twee, hang niet te lang in de buurt. Als je er te lang bent krijgen ze argwaan. En drie, sta niet stil in de buurt van de hoek weidestraat linnestraat. Vier, negeer iedere man die je aanspreekt. Vijf, zorg dat je niet zichtbaar onder invloed bent. Zes, kijk alleen naar dames, dan snappen de mannen wat je daar doet. Werp dus ook geen blik op die gasten. Wil je stilstaan? Begin en einde linnestraat en in de hele plantenstraat kan dat normaal gezien.
Het is niet direct de veiligste buurt van Brussel, maar veel niet inwoners willen dat nogal eens overdrijven.Vergeef me mijn onwetendheid maar de Linnestraat is toch in Brussel en niet in Beirut of Johannesburg of zo, het zal een ruige buurt zijn maar kom op zeg het wordt hier afgeschilderd als ware het de inspiratie voor de Mad Max films , zo erg kan het toch ook niet wezen