2 dagen terug (vrijdag, 20:30) moest ik iemand ophalen van treinstation Brussel-Noord.. vlak aan Aarschotstraat.
Met het interesse om een bezoek te brengen aan de dvp kwam ik 2 uur eerder aan. Niet enkel een bezoek, maar na deze topic(starter) gelezen te hebben wilde ik ook mijn mening met jullie delen, hoe het daar zit.
Wat misschien een rol speelt, ik ben in België geboren, Belg met Turkse afkomst die ook als een Turk eruit ziet.
Alleen was ik beetje te sjiek gekleed om daar te wandelen.. het valt én bij de dames én bij de straathangers/wandelaars op.
Bij dames ondervond ik niet direct een hinder, maar voelde me toch -niet bang- wel een tikkeltje oncomfortabel.
#tip1 ga beetje als een semi-rapper.
Nu, de ghetto boys verkopen daar op 50m afstand van de politieagenten én van de politiebureu (die zich op Aarschotstraat bevindt) drugs (soft&hard).
Ik kan U verzekeren: oogcontact met iemand van een halve seconde is gelijk aan: heb je iets nodig (drugs) vraag!
Een neen, of gemakkelijker "Non" wordt snel aanvaardt/gerespecteerd.
#tip2 toon geen onveilige signalen, wees relaxed, maar vermijdt zoveel mogelijk oogcontact. Wordt je aangesproken: zeg doorwandelend een neen.. Stoppen! = halve bio aanhoren
(1x laten vangen).
Ik was ook benieuwd na de plattegrond hier gezien te hebben voor een rondtoer.
Eerst mijn smaak, blank, slank, klein kontje, een C-cup en een rustige, fijne uitstraling (ja, goed.. ik zie enkel dansende meisjes).
2x heel de Aarschotstraat bewandeld: er waren 2 halve kandidaten, en als twijfelaar ging ik heen en weer..
Dan de andere straten (Linnestraat/Plantenstraat), die parallel meegaan met de Aarschotstraat zien er wat loucher uit, aangezien deze straten wat minder verlicht zijn.
Op Aarschotstraat heb je veel Europese dames (bijna allen), terwijl op Linnestraat en Plantenstraat "enkel" negerinnen met enkel billetjes die 80 kg zullen wegen zitten, hier en daar eentje die inclusief haar billen toch +70 zal wegen.
Ga gerust, maar verwacht geen vlindertjes ofzoiets.. weinig tot geen knappe dames.
Ik ben van Sint-Truiden en hier in Sint-Truiden/Brustem zijn de dames merkbaar knapper.
Al bij al, net ik besloot om de één te bezoeken, ik aankwam ze of bezig of afwezig was.. het duurde iets te lang waardoor ik mijn goesting vaarwel moest zeggen omdat al bijna 20:30 was en ik mijn bezoek moest oppikken van de station.
Ik schreef deze reactie met één oog dicht, ik hou me tegen om niet in slaap te vallen.
Dus vergeef me op mijn fouten zowel naar het begrip toe en de spellingen
Next destination: Gent