@Fredje020 ik heb lange tijd aan de rand van Brussel gewoond en diverse keren de Aarschotstraat bezocht. Het is er zeker niet pluis, het loopt er vol met bontkraagjes, tuig, zigeuners, junks en zakkenrollers. De meeste kamers zijn verschrikkelijk aftands en totaal uitgeleefd.Overlijden aan een knokpartij ?
maar even zonder gekheid, ik wil al een tijdje naar Brussel om de dames te bekijken. Dit is niet de zelfde buurt als Brussel Noord toch?
Ik ben opzoek naar Marokkaanse dames en shemales, waar zitten die?
Overigens beschrijven jullie Brussel en het gevaar zoals Amsterdam in de jaren 80-90 was, wat ik me wel kan voorstellen want Belgie is ook Nederland uit de jaren 80-90 haha.
Gewoon niet laten merken dat je bang bent en die idioten negeren.
De dames achter de ramen zijn niet beter dan in b.v. Antwerpen of Duisburg, daarvoor hoef je niet naar deze stad te reizen. Transen niet gezien in Brussel, ook geen Marokaanse dames tegen gekomen, het is allemaal Oostblok
De laatste keer dat ik er was werd ik overvallen door 2 Noord Afrikaanse mannen.
Voor mij nooit meer.
Ga naar Antwerpen, echt 1000x beter wandelen. En omdat de meeste klanten normaal doen in Antwerpen zijn de dames ook veel relaxter.