Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je links van hun van kinky of sexjobs?Mijn favoriet was rachel in zaventem, maar is verdwenen even denk ik. Verder ook al verschillende malen plasseks gehad met Paola in kortenberg. En ooit eens in holsbeek met een zekere lina denk ik, was ook lekker. Rachel en Paola gebeurde op bed, geven en ontvangen. Lina onder de douche, ook geven en ontvangen. Ben nu op zoek naar een nieuwe plasdame. M'n droom is ook om trio te doen met 2 dames met plasseks erbij. Mss mogelijk bij tania en naomi in vorst?
- Bericht van half jaar geledenHeb je links van hun van kinky of sexjobs?
Ja, bij de optie plassex (nemend) geeft de dvp in principe aan dat de klant op haar mag plassen. Alleen zijn er veel dvp's die het verkeerd invullen. Of gewoon alles aanvinken.Een vraagje plassex door klant betekent dat jij over de dame mag plassen? Want dat is een optie bij kinky.
Deze heb je hier voor €50 meerZijn er nog recente ervaringen liefst ergens in Vlaams-Brabant of Limburg…. Plasseks geven staat nog op men Bucket list
Bedankt maar dat is helaas nogal uit de richting.
Het was een van de weinige die ik bijna niemand vond, ik was er ook naar op zoekBedankt maar dat is helaas nogal uit de richting.
Wie bedoel je Greetje?? Die is nog lang geen 60, ergens begin 50 maxTer info, die is intussen wel 60+
Kate uit Lanaken (Belgisch Limburg) doet dit. €20 meerprijs als je op haar wil plassen, nog eens €20 om op jou te plassen.
Je mag op haar lichaam plassen, gezicht of mond niet. Ze doet dat wel bij jou, mocht je dat willen
Die idd