Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen er nog niet van dood gegaan of ziek gewordenzijn er risico's als n vrouw plassex doet?
En ik bedoel hiermee dat de dame in de mond van de man pipi doet.
Zolang je er geen liters van binnen kapt en niet elke dag doet kan het niet zoveel kwaad. Als je er in overdrijft is het inderdaad niet gezond zou dan schadelijk kunnen zijn voor je nierenGezond zal het niet zijn he.
Meerdere keren ervaren dat de vrouw of man in kwestie aangaf genoeg water gedronken te hebben en het toch echt te sterk smaakte. helaas heb je het dan al in je mond en plassen ze hun blaas verder leeg . dan is het wel even doorzetten maar het is te doen uiteindelijk. de variatie houd het weer spannendAls de dame in kwestie weinig heeft gedronken of veel koffie op heeft kan het allemaal wat sterker smaken. Sowieso is het handig om te vragen of ze voldoende (water) wil drinken van te voren.
Risico's zijn heel klein. Zelfs als een DVP medicijnen gebruikt die via de urine worden uitgescheiden zal de werkzame dosering laag zijn en voor een keertje ook voor je eigen gezondheid niet relevant. Een soa krijg je zo niet in de mond. Duidelijk zichtbaar bloed in de urine zou theoretisch een risico kunnen zijn als de plas gevende hiv besmet is. Ik denk in de praktijk ook nauwelijks relevant. Hepatitis B zou kunnen.zijn er risico's als n vrouw plassex doet?
En ik bedoel hiermee dat de dame in de mond van de man pipi doet.
Waarom een trechter gebruiken, je mag best morsenHoi ik geef plassex. Heb n goldenshower advertentie op sexjobs draaien. Ik drink zwz altijd veel water tevoren hoor. Ik zou me dood schamen als mijn pis door te weinig drinken vies smaakt bij klant. bij mij komt er geen klein straaltje uit hoor ik zeik je mond helemaal onder (met trechter evt haha ook hoor. Grts jay
Allesoverseks.be is inderdaad een betrouwbare website en hun informatie over plasseks hier is inderdaad de waarheid.Hier staat iets. Site lijkt serieus te zijn, is van een officiële organisatie.
Plasseks
Het heet ook wel watersports, golden shower of pisseks. Waar houd je rekening mee als je van plasseks houdt?www.allesoverseks.be
Ik ben in het verleden wel eens bij Jay geweest en dit was erg lekker. Leuke dame. Echt top. Ik kom er net achter dat ze nu een advertentie heeft voor plassex. Binnenkort ga ik maar weer eens. Ik kijk er al naar uit.Hoi ik geef plassex. Heb n goldenshower advertentie op sexjobs draaien. Ik drink zwz altijd veel water tevoren hoor. Ik zou me dood schamen als mijn pis door te weinig drinken vies smaakt bij klant. bij mij komt er geen klein straaltje uit hoor ik zeik je mond helemaal onder (met trechter evt haha ook hoor. Grts jay
Ik ben inmiddels bij haar geweest. En het was weer top. Wat een heerlijke vrouw is het. Ze begon met een dildo show, ik mocht uiteindelijk die dildo in haar kut stoppen. Daarna wilde ze dat ik haar ging likken. Ik moest op bed gaan likken en ze kwam met haar kut op mijn mond zitten. Ik heb haar heelijk gelikt en daar bij ook haar gevingerd. Haar kut smaakte heerlijk. Ze liet ook al wat pis lopen. Geil, terwijl ik haar bleef likken. Uiteindelijk werd het te nat en ben ik oo de grond gaan liggen. Weer haar lekker kut gelikt, pis geproefd. Toen was ik zo geil en heeft ze me onder gepist. Ze spoot een harde straal hete pis over mn lul en lichaam. Wat lekker was dat. Daarna kwam ze met haar kut op mijn mind en heeft ze me afgetrokken en kwam ik keihard klaar. Wat was dat geil en lekker. Daarna even douchen en was het weer tijd om te gaan.Ik ben in het verleden wel eens bij Jay geweest en dit was erg lekker. Leuke dame. Echt top. Ik kom er net achter dat ze nu een advertentie heeft voor plassex. Binnenkort ga ik maar weer eens. Ik kijk er al naar uit.
Doet zij plassex?Heb de mailadres van Patricia P. voor je
Ik kan @JayIk ben inmiddels bij haar geweest. En het was weer top. Wat een heerlijke vrouw is het. Ze begon met een dildo show, ik mocht uiteindelijk die dildo in haar kut stoppen. Daarna wilde ze dat ik haar ging likken. Ik moest op bed gaan likken en ze kwam met haar kut op mijn mond zitten. Ik heb haar heelijk gelikt en daar bij ook haar gevingerd. Haar kut smaakte heerlijk. Ze liet ook al wat pis lopen. Geil, terwijl ik haar bleef likken. Uiteindelijk werd het te nat en ben ik oo de grond gaan liggen. Weer haar lekker kut gelikt, pis geproefd. Toen was ik zo geil en heeft ze me onder gepist. Ze spoot een harde straal hete pis over mn lul en lichaam. Wat lekker was dat. Daarna kwam ze met haar kut op mijn mind en heeft ze me afgetrokken en kwam ik keihard klaar. Wat was dat geil en lekker. Daarna even douchen en was het weer tijd om te gaan.
Ik kom zeker terug!
ik kan @Jay dus bij iedereen aanraden.Ik ben inmiddels bij haar geweest. En het was weer top. Wat een heerlijke vrouw is het. Ze begon met een dildo show, ik mocht uiteindelijk die dildo in haar kut stoppen. Daarna wilde ze dat ik haar ging likken. Ik moest op bed gaan likken en ze kwam met haar kut op mijn mond zitten. Ik heb haar heelijk gelikt en daar bij ook haar gevingerd. Haar kut smaakte heerlijk. Ze liet ook al wat pis lopen. Geil, terwijl ik haar bleef likken. Uiteindelijk werd het te nat en ben ik oo de grond gaan liggen. Weer haar lekker kut gelikt, pis geproefd. Toen was ik zo geil en heeft ze me onder gepist. Ze spoot een harde straal hete pis over mn lul en lichaam. Wat lekker was dat. Daarna kwam ze met haar kut op mijn mind en heeft ze me afgetrokken en kwam ik keihard klaar. Wat was dat geil en lekker. Daarna even douchen en was het weer tijd om te gaan.
Ik kom zeker terug!
Dank je wel xaldia! Je bent altijd welkom hoor
Klopt, geringe sporen bloed zie je niet in urine.Hoe zie je bloed in de urine? Geringe sporen kunnen voor het oog onzichtbaar zijn? Als de vrouw ongesteld is komt er natuurlijk ook bloed mee.
Lijk me toch niet zo fris !! Opdrinken ook nog zeker? Ik zou als gever v plas. Niet plasjes geven terwijl ik ongesteld zou zijn. Strax ken je er nog aids ofzo van krijgen ook als t opdrink ???Hoe zie je bloed in de urine? Geringe sporen kunnen voor het oog onzichtbaar zijn? Als de vrouw ongesteld is komt er natuurlijk ook bloed mee.