Johnnyangel
Newbie
- 17
- 15/08/23
- 6
Ik maak zelf ook regelmatig gebruik van deze dienst meestal door mijn vinger met haar urine af te likken. Mijn DVP wordt niet meer geregeld ongesteld, ze is bijna 55 jaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat dit gegeven geen rol hoeft te spelen bij het uitzoeken van een geschikte DVP. Een sekswerker kan op elke leeftijd leuk plasseks aanbieden.Mijn DVP wordt niet meer geregeld ongesteld, ze is bijna 55 jaar.
Niet echt een ziekte, maar gewoon de volgende dag goed misselijk. Ik denk eerder een infectie opgelopen.oei... welke ziekte opgelopen?
ik rim nogal eens graag...
Zal dit even beter toelichten, de DVP's die anaal aanbieden zijn in mijn geval altijd brandschoon geweest in de anus. Enkele oude vriendinnetjes die gek zijn op anaal ook. Maar soms tijdens het vrijen met meiden die geen anaal doen, kan het soms gebeuren dat in een moment van passie, mijn tong te diep de anus ingaat. En als die dan niet schoon kun je een infectie oplopen, duurt meestal maar een dag of twee. Een beetje misselijkheid in de buik, dag twee voel ik me alweer stukken beter.Niet echt een ziekte, maar gewoon de volgende dag goed misselijk. Ik denk eerder een infectie opgelopen.
Ik ook na een trio met twee dvp's die ik beide tijdens de hele neuksessie door had gerimd. 1 van beide deed niet aan anale seks maar wou ook maar al te graag mijn tong in haar sterretje. Misselijk,braakneigingen en toch wat gerommel in m'n buik. Duurde maar even maar was toch wel ff schrikken.Niet echt een ziekte, maar gewoon de volgende dag goed misselijk. Ik denk eerder een infectie opgelopen.
WhahahaHeb de mailadres van Patricia P. voor je