Plannen Prostitutie Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik reed vanmiddag nog over de Rooie Brug. Het Zandpad lag er maar kaal en leeg bij. Bah! Gebeurt niks meer.
Een kameraad van me was heel wat jaren terug ergens van de snelweg de stad ingereden en kwam bij toeval in die omgeving terecht. Hij kon naderhand niet meer achterhalen hoe hij daarnaartoe was gereden....
ik had het jaren later bij de Europalaan. Vanuit de richting Beneluxlaan was weinig van de activiteiten te zien, maar eenmaal bij een naburig bedrijf weet je niet wat je meemaakt.
Intussen zijn zowel de dames als het bewuste bedrijf verdwenen.
Hoe druk het was bij het Zandpad zal iemand vast kunnen vertellen, de Europalaan was destijds nog een komen en gaan van auto's.
Je vraagt je af waar de wandelaars van daar in de huidige tijd hun heil zoeken.
 
Op het Zandpad stond er zelfs tot het ochtendkrieken een lange file van auto's. Ik heb er zelf ontelbare keren in gestaan 😆😆. Kon altijd in 1 keer de bocht maken aan beide draaicirkels van het zandpad (was een geoefende op dit circuit haha). Sommigen haalden dat niet en moesten een paar keer steken. Mooie tijd.

Op de Europalaan ook, lekker rondjes rijden en als er een mooie dame stond, raampje naar beneden om te vragen naar haar service. Er is een hoop nieuwbouw en de oude bedrijven (o.a. OPG, en busremise) zijn tegen de vlakte gegaan.
 
Op het Zandpad stond er zelfs tot het ochtendkrieken een lange file van auto's. Ik heb er zelf ontelbare keren in gestaan 😆😆. Kon altijd in 1 keer de bocht maken aan beide draaicirkels van het zandpad (was een geoefende op dit circuit haha). Sommigen haalden dat niet en moesten een paar keer steken. Mooie tijd.

Op de Europalaan ook, lekker rondjes rijden en als er een mooie dame stond, raampje naar beneden om te vragen naar haar service. Er is een hoop nieuwbouw en de oude bedrijven (o.a. OPG, en busremise) zijn tegen de vlakte gegaan.
Ik en wat vrienden deden vroeger vaak een toer de hoer , dan gingen we vanuit Amsterdam naar Haarlem daarna naar Alkmaar en als we dan op de terugweg waren en we nog geil waren altijd de discussie of Den Haag of Utrecht en dan was het meestal al voorbij middernacht dat we op het zandpad aankwamen en dan net zoals jij zegt omkeren om de volgende ronde te maken want was er altijd wel eentje uitgestapt om zijn zaad te lozen.
 
Goed idee zo'n toer de hoer. Daar leende Utrecht zich uitstekend voor, want er was altijd wel weer een nieuwe dame die haar gordijntjes opendeed bij een volgende ronde langs de bootjes. Dat vertier hebben we helaas niet meer daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan