Nu... 10.000 keer stoten... Dat is hardcore!Advies is 10.000 stappen per dag. Komt 1 stap overeen met 1 x stoten?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNu... 10.000 keer stoten... Dat is hardcore!Advies is 10.000 stappen per dag. Komt 1 stap overeen met 1 x stoten?
Een kameraad van me was heel wat jaren terug ergens van de snelweg de stad ingereden en kwam bij toeval in die omgeving terecht. Hij kon naderhand niet meer achterhalen hoe hij daarnaartoe was gereden....Ik reed vanmiddag nog over de Rooie Brug. Het Zandpad lag er maar kaal en leeg bij. Bah! Gebeurt niks meer.
Ik en wat vrienden deden vroeger vaak een toer de hoer , dan gingen we vanuit Amsterdam naar Haarlem daarna naar Alkmaar en als we dan op de terugweg waren en we nog geil waren altijd de discussie of Den Haag of Utrecht en dan was het meestal al voorbij middernacht dat we op het zandpad aankwamen en dan net zoals jij zegt omkeren om de volgende ronde te maken want was er altijd wel eentje uitgestapt om zijn zaad te lozen.Op het Zandpad stond er zelfs tot het ochtendkrieken een lange file van auto's. Ik heb er zelf ontelbare keren in gestaan . Kon altijd in 1 keer de bocht maken aan beide draaicirkels van het zandpad (was een geoefende op dit circuit haha). Sommigen haalden dat niet en moesten een paar keer steken. Mooie tijd.
Op de Europalaan ook, lekker rondjes rijden en als er een mooie dame stond, raampje naar beneden om te vragen naar haar service. Er is een hoop nieuwbouw en de oude bedrijven (o.a. OPG, en busremise) zijn tegen de vlakte gegaan.
Ik moet bekennen dat, toen het journaal ooit eens aandacht besteedde aan Groningen, waar men destijds veel overlast ervaarde, ik het idee had dat het allemaal wel meeviel.Was een mooie tijd !
Altijd druk daar
Zou een woonboot ook als eigen woning tellen? Dan heb ik nog wel een suggestie...Utrecht geeft sekswerkers de mogelijkheid vanuit eigen woning te werken onder bepaalde voorwaarden. Zo mag er maar een dame werkzaam zijn per woning