Recensie Pixie Pink, Nikita's Secrets, Meppel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan1960

Newbie
10
20/09/24
4
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag bij pixie pink geweest en had haar geboekt voor een uur, eenmaal aangekomen deed Pixie de deur open en ging ik me even oprissen in de douche.
Toen naar de bar gelopen en Pixie bood me wat te drinken aan sooo far soo good... dame in kwestie pijpt niet heel erg goed, dus werdt er helaas niet warm of koud van... ook het intieme is helaas niet al te best helaas, erg fake vooral en van de extra die ik geboekt had vond ik het helaas ook een teleurstelling.
Ook zei ze na ongeveer 30-35 minuten dat mijn tijd er op zat en dat ik me weer mocht aankleden terwijl ik voor een uur geboekt heb !
Ga voortaan wel naar andere dames toe die wel doen wat ze beloven en die wel de tijd nemen!

Ik ben gister bij haar geweest. Heb geen klagen. 1,5 uur geboekt 1,5 uur gebleven en 2x toe heerlijk klaar gekomen in haar magische mondje.
Hoeveel was jij kwijt dan? Ook extra's er bij gedaan of een gewone date gehad? Bij mij kwam ze heel "kill" over helaas, en had het gevoel dat ze me zo snel mogelijk weg wou hebben... niet leuk en zeker niet bij zulke hoge bedragen! Ik laat haar voortaan lekker links liggen en dat zou ook mijn advies zijn aan de medewandelaars. Genoeg leukere & knappere dames te vinden, en al helemaal voor dat bedrag!

Als je naar de dames van Nikita gaat weet je van het kost.
Uurtje is standaard € 260. Extra's kost meer.
Ik heb geen extra gedaan.

Verder kom ik hier regelmatig en met verschillende dames een date gehad.
En ja soms heb je geen klik kan gebeuren.
Ik vind de hele opzet bij Nikita verder prima.

Als je naar goedkopere dames gaat is het de vraag waar je terecht komt.
En daar heb ik geen goede ervaringen mee.
Maar jammer dat je geen goede ervaring met haar hebt gehad.

Als je naar de dames van Nikita gaat weet je van het kost.
Uurtje is standaard € 260. Extra's kost meer.
Ik heb geen extra gedaan.

Verder kom ik hier regelmatig en met verschillende dames een date gehad.
En ja soms heb je geen klik kan gebeuren.
Ik vind de hele opzet bij Nikita verder prima.

Als je naar goedkopere dames gaat is het de vraag waar je terecht komt.
En daar heb ik geen goede ervaringen mee.
Maar jammer dat je geen goede ervaring met haar hebt gehad.
Nou ik heb nu een behoorlijk bedrag betaald voor een gfe/pse date met pixie en krijg ik de service die ik ook had kunnen krijgen voor 50,-... ben ook wel eens bij een andere dame geweest bij nikita en toen ging ik glimlachend de deur uit ja... dit keer totaal niet.
Ben ook echt teleurgesteld & eigenlijk ook wel boos hierom want dit kan natuurlijk niet toch?

afgelopen donderdag een date gehad met Pixie Pink

Bij binnen komst prettig ontvangen.
Gelijk even douche daarna colaatje aan de bar en even gekletst.

Vervolgens aan de bar beetje tongen en zakte ze gelijk door haar knietjes om mij heerlijk diep te nemen.

Wat kan ze dit goed.
Daarna verplaatst naar het bed waar ze nog even door ging met diep pijpen en ondertussen mij plagend aan kijken.

Condoompje er om en heb haar in een paar standjes flink genomen.
Ik gaf aan dat ik bijna klaar kwam hield ze het condoom eraf en mocht ik in haar mondje klaar komen.

Zo zei ze nog even alles schoon likken. Ze merkte al snel dan mijn jonge heer niet slap werd maar behoorlijk stijf bleef.
Ze fluisterde of er misschien nog een 2 ronde in zat en ging door met diep pijpen.
Dit hield ze ongeveer 15 minuten vol op vervolgens een condoom te pakken en er op ging zitten. Kon merken dat ze hier behoorlijk van genoot. Ze ging wat naar achteren leunen om zelf met haar hand over haar clit te gaan. Dit hield ze even vol om vervolgens klaar te komen.
Ik draaide haar om en heb haar daarna heerlijk geproefd. Hierdoor kwam ze nog een x klaar.
Ze duwde bij om haalde de condoom er af en begon me weer diep te pijpen. Nu behoorlijk stevig met veel spuug. Dit hield ik niet lang vol en kwam voor de 2e x.

Er was nog wat tijd over en vroeg ze of er een 3x in zat. Hier heb ik vriendelijke voor bedankt.

Heb me aan gekleed nog wat gedronken aan de bar een een sigaartje. Gezellig gekletst wat we de volgende x gingen doen. Ze wilde dan proberen of er toch een 3e x in zat.

Ben na precies 1,5 uur met een lach op me gezicht de deur uit gegaan.

Wat is dit een lieve spontane meid. Hier moeten we zuinig op zijn.

afgelopen donderdag een date gehad met Pixie Pink

Bij binnen komst prettig ontvangen.
Gelijk even douche daarna colaatje aan de bar en even gekletst.

Vervolgens aan de bar beetje tongen en zakte ze gelijk door haar knietjes om mij heerlijk diep te nemen.

Wat kan ze dit goed.
Daarna verplaatst naar het bed waar ze nog even door ging met diep pijpen en ondertussen mij plagend aan kijken.

Condoompje er om en heb haar in een paar standjes flink genomen.
Ik gaf aan dat ik bijna klaar kwam hield ze het condoom eraf en mocht ik in haar mondje klaar komen.

Zo zei ze nog even alles schoon likken. Ze merkte al snel dan mijn jonge heer niet slap werd maar behoorlijk stijf bleef.
Ze fluisterde of er misschien nog een 2 ronde in zat en ging door met diep pijpen.
Dit hield ze ongeveer 15 minuten vol op vervolgens een condoom te pakken en er op ging zitten. Kon merken dat ze hier behoorlijk van genoot. Ze ging wat naar achteren leunen om zelf met haar hand over haar clit te gaan. Dit hield ze even vol om vervolgens klaar te komen.
Ik draaide haar om en heb haar daarna heerlijk geproefd. Hierdoor kwam ze nog een x klaar.
Ze duwde bij om haalde de condoom er af en begon me weer diep te pijpen. Nu behoorlijk stevig met veel spuug. Dit hield ik niet lang vol en kwam voor de 2e x.

Er was nog wat tijd over en vroeg ze of er een 3x in zat. Hier heb ik vriendelijke voor bedankt.

Heb me aan gekleed nog wat gedronken aan de bar een een sigaartje. Gezellig gekletst wat we de volgende x gingen doen. Ze wilde dan proberen of er toch een 3e x in zat.

Ben na precies 1,5 uur met een lach op me gezicht de deur uit gegaan.

Wat is dit een lieve spontane meid. Hier moeten we zuinig op zijn.
Pohh door je recensie zal ik binnenkort ook maar eens op bezoek gaan bij haar.

Ik heb vanmiddag met haar 2 uur gedate, was de max. Vol passie.

Fijne sex en leuk gebabbeld - top 3 en ik loop al wat jaren mee.

Eindelijk nog is een meid die er voor gaat

Topdame

Terug
Bovenaan Onderaan