- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag bij pixie pink geweest en had haar geboekt voor een uur, eenmaal aangekomen deed Pixie de deur open en ging ik me even oprissen in de douche.
Toen naar de bar gelopen en Pixie bood me wat te drinken aan sooo far soo good... dame in kwestie pijpt niet heel erg goed, dus werdt er helaas niet warm of koud van... ook het intieme is helaas niet al te best helaas, erg fake vooral en van de extra die ik geboekt had vond ik het helaas ook een teleurstelling.
Ook zei ze na ongeveer 30-35 minuten dat mijn tijd er op zat en dat ik me weer mocht aankleden terwijl ik voor een uur geboekt heb !
Ga voortaan wel naar andere dames toe die wel doen wat ze beloven en die wel de tijd nemen!
Toen naar de bar gelopen en Pixie bood me wat te drinken aan sooo far soo good... dame in kwestie pijpt niet heel erg goed, dus werdt er helaas niet warm of koud van... ook het intieme is helaas niet al te best helaas, erg fake vooral en van de extra die ik geboekt had vond ik het helaas ook een teleurstelling.
Ook zei ze na ongeveer 30-35 minuten dat mijn tijd er op zat en dat ik me weer mocht aankleden terwijl ik voor een uur geboekt heb !
Ga voortaan wel naar andere dames toe die wel doen wat ze beloven en die wel de tijd nemen!