Persoonlijke hygiëne – Waarom je je kont moet wassen na het poepen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

poesjemiauw

Newbie
5
03/03/25
13
Ik wil een belangrijk onderwerp aankaarten waar niet veel over gesproken wordt, maar wat echt invloed heeft op hygiëne en persoonlijke verzorging: het goed schoonmaken van je kont na het poepen.

Sinds kort werk ik in een privéhuis en ik heb helaas meerdere keren meegemaakt dat mannen, ondanks dat ze gedoucht hebben, daar beneden nog steeds enorm stinken. Het lijkt erop dat de geur diep in de huid is getrokken omdat het niet goed is schoongemaakt. Alsof alleen water over je huid laten stromen genoeg is… Nou, dat is het duidelijk niet.

Het ergste? Ik heb zelfs meegemaakt dat er een remspoor op het bed zat. Dat is gewoon respectloos en echt een teken dat sommige mensen hun hygiëne totaal niet serieus nemen.

Ik weet dat in veel culturen het normaal is om je kont te wassen met water na het poepen in plaats van alleen wc-papier te gebruiken. En eerlijk? Dat zou overal genormaliseerd moeten worden. Alleen vegen is simpelweg niet genoeg om echt schoon te zijn.

Ik vind het niet mijn verantwoordelijkheid om volwassen mensen te leren hoe ze zich moeten wassen, maar ik wil het onderwerp toch bespreekbaar maken omdat slechte hygiëne impact heeft op anderen. Ik denk dat dit ook geldt in relaties, bij dates of in andere situaties waarin je dicht bij iemand komt.

Wat vinden jullie? Hoe zorgen jullie voor een goede persoonlijke hygiëne? En hoe zouden we dit taboe kunnen doorbreken zonder iemand naar beneden te halen?

Laten we hier een open en respectvolle discussie over voeren!

Ik wil een belangrijk onderwerp aankaarten waar niet veel over gesproken wordt, maar wat echt invloed heeft op hygiëne en persoonlijke verzorging: het goed schoonmaken van je kont na het poepen.

Sinds kort werk ik in een privéhuis en ik heb helaas meerdere keren meegemaakt dat mannen, ondanks dat ze gedoucht hebben, daar beneden nog steeds enorm stinken. Het lijkt erop dat de geur diep in de huid is getrokken omdat het niet goed is schoongemaakt. Alsof alleen water over je huid laten stromen genoeg is… Nou, dat is het duidelijk niet.

Het ergste? Ik heb zelfs meegemaakt dat er een remspoor op het bed zat. Dat is gewoon respectloos en echt een teken dat sommige mensen hun hygiëne totaal niet serieus nemen.

Ik weet dat in veel culturen het normaal is om je kont te wassen met water na het poepen in plaats van alleen wc-papier te gebruiken. En eerlijk? Dat zou overal genormaliseerd moeten worden. Alleen vegen is simpelweg niet genoeg om echt schoon te zijn.

Ik vind het niet mijn verantwoordelijkheid om volwassen mensen te leren hoe ze zich moeten wassen, maar ik wil het onderwerp toch bespreekbaar maken omdat slechte hygiëne impact heeft op anderen. Ik denk dat dit ook geldt in relaties, bij dates of in andere situaties waarin je dicht bij iemand komt.

Wat vinden jullie? Hoe zorgen jullie voor een goede persoonlijke hygiëne? En hoe zouden we dit taboe kunnen doorbreken zonder iemand naar beneden te halen?

Als ik bij thuis ga doe ik dat altijd. Elders is dat vaak niet mogelijk.

En dan nog afvragen waarom bepaalde mannen veel niet mogen.. 🥴 geldt ook voor oksels, zweetvoeten en slechte adem.
wat zijn nog andere zaken die jullie meemaken en die storend zijn? Ik doe zelf altijd mondwater voor bezoek en kauwgom onderweg. En sws thuis ervoor gedouched. Maar zijn er blinde vlekken die mannen hebben waarvan we niet bewust zijn? of zijn dit de drie dingen. Over kont wassen, ik dacht dat iedereen dit deed, maar recent las ik ook dat niet iedereen handen wast naar WC dus zou eigenljk ook weer niet zo verrast moeten zijn! Walgelijk...

@Venus Voornamelijk de drie bodyparts die ik net heb opgenoemd, ook kan een man een storende huidsgeur hebben waardoor ik niet echt dichtbij wil komen (ook na het douchen) en het dan focus puur op de seks, of het willen beffen nadat ze hebben gerookt of een slechte adem dan is het voor mij een grote nee. Ballen likken met haar erop wordt ook vaak gevraagd, doe ik ook niet aan. Wederzijdse hygiëne is idd belangrijk voor een geslaagde date. Gelukkig ben je bekend bij mij en kan je bevestigen dat ik zelf schoon ben. Wisselende recensies bij mij of andere meiden zullen ook meerendeels door dit komen.

wat zijn nog andere zaken die jullie meemaken en die storend zijn? Ik doe zelf altijd mondwater voor bezoek en kauwgom onderweg. En sws thuis ervoor gedouched. Maar zijn er blinde vlekken die mannen hebben waarvan we niet bewust zijn? of zijn dit de drie dingen. Over kont wassen, ik dacht dat iedereen dit deed, maar recent las ik ook dat niet iedereen handen wast naar WC dus zou eigenljk ook weer niet zo verrast moeten zijn! Walgelijk...
Ja, ik dacht ook dat sommige dingen vanzelfsprekend waren, maar blijkbaar niet… Handen niet wassen na de wc is al erg, maar als je bedenkt dat sommigen hun kont ook niet goed schoonmaken, wordt het alleen maar erger. Echt onbegrijpelijk hoe weinig aandacht sommigen aan hygiëne besteden!

Ik sluit me helemaal aan bij monicamm – slechte adem, zweetvoeten en oksels die ruiken alsof ze in geen dagen gewassen zijn, horen daar ook bij. Ik snap dat je na het werk niet altijd even fris meer bent, maar in de meeste gevallen is er gewoon een douche beschikbaar in een privé huis. En laten we eerlijk zijn: de zeep is gratis (bij ons lol), dus er is geen enkele reden om daar zuinig mee te doen. Niemand die klaagt als je jezelf echt goed schoonmaakt!

En dan nog iets: lange, onverzorgde schaamhaar… dat maakt het er ook niet frisser op. Als je het niet wilt scheren of trimmen, prima, maar was het op z'n minst goed. Haar houdt geur vast, en als je daar beneden al niet fris ruikt, wordt het met een bos haar alleen maar erger.. vind lange schaamhaar sws een turn off maar er zijn veel mannen die dat echt niet willen trimmen..

@Venus Voornamelijk de drie bodyparts die ik net heb opgenoemd, ook kan een man een storende huidsgeur hebben waardoor ik niet echt dichtbij wil komen (ook na het douchen) en het dan focus puur op de seks, of het willen beffen nadat ze hebben gerookt of een slechte adem dan is het voor mij een grote nee. Ballen likken met haar erop wordt ook vaak gevraagd, doe ik ook niet aan. Wederzijdse hygiëne is idd belangrijk voor een geslaagde date. Gelukkig ben je bekend bij mij en kan je bevestigen dat ik zelf schoon ben. Wisselende recensies bij mij of andere meiden zullen ook meerendeels door dit komen.
goed om te horen! Wel vervelend, sommige mannen hebben helaas hele slechte gewoonten, vind het vooral ook zielig voor henzelf want uiteindelijk hebben ze zelf ook enorm last van. Was laatst iemand die ervoor zorgde dat hele metro stonk, absoluut geen pretje. En idd, jouw hygiene is top.

Voor alle zekerheid, werk je als dame van plezier? Is toch een ander perspectief dan gastheer bijvoorbeeld.

Biedt het huis geen mogelijkheden om even op te frissen? Uiteraard zou de man in een ideale wereld daar zelf aan denken, maar sanitaire opties in het huis zouden al wat problemen wegnemen.
Ja, ik ben een dvp. Op de kamer zijn douches en zeep gewoon aanwezig, dus er is alle mogelijkheid om je op te frissen. Maar in deze branche heb ik geleerd dat iedereen een andere definitie van 'schoon' heeft… Wat voor de één fris genoeg is, kan voor een ander nog steeds verre van hygiënisch zijn.

Een goed voorbeeld hiervan is een klant die net gedoucht had, maar toch een remspoor op het bed achterliet. Dat laat wel zien dat alleen even onder de douche staan niet genoeg is als je jezelf niet écht goed schoonmaakt. Daarom blijft het een uitdaging om mensen bewust te maken van wat echt schoon is en niet alleen wat 'goed genoeg' voelt voor henzelf

Als er telkens een grote schone handdoek op het bed wordt gelegd ter hoogte van het onderlichaam of beter nog een laken, kun je viezigheid voorkomen. Het nadeel is dan een nog hogere energierekening.

Denk vooral dat dit soort mannen niet veel om hun hygiene geven omdat ze van nature weinig geven over andere en vooral veel waarde hechten aan eigen comfort. ik denk dat het niet alleen hygiene is maar ook persoonlijkheid. gaat hard klinken, maar denk dat dit gewoon ook door jullie en door gastdame gewoon doorgegeven moet worden. misschien home pagina van website(weet niet waar je werkt) stuk over hygiene.

Alleen gewoon douchen is denk ik inderdaad niet genoeg voor dat probleem. Je moet met de douchekop de anus goed schoonspuiten, het best hurkend zodat het water alles goed schoon kan spoelen. Vind het zelf anders ook niet hygiënisch.

Jij bent de parel van MM echt waar! Ik heb een uur lang een van de beste seks van mijn leven met jou gehad. Het is dat ik zware borderline heb en daardoor maar max 1x date per dame want anders was ik 100% verslaafd aan je señorita guapa.
Fijne avond!

Ik heb al vaker hier geopperd dat medewandelaars ook hun reet goed moeten wassen want ík heb geen zin om andermans aarslucht tijdens het tz-en of op het bed te moeten ruiken! 🤢

Dus heren: even je vinger goed tussen je geschoren bilnaad heen en weer halen en een vinger in je sterretje met de douchekop erop en om het helemaal goed af te maken met douchegel/zeep nawassen en afspoelen! 🚿🧼🧽

Zo maak je niet alleen de dames heel blij mee maar ook de klanten die daarna komen! 😗

Hygiëne is belangrijk. Het is wel een misvatting dat schaamhaar niet hygiënisch is. Ook anus, pik en kut met zeep is een no go. Ik scheer me helemaal nooit behalve baard en snor en was mijn edele delen gewoon met lauw water. Nog nooit klachten gehad van dvp's, en ik heb aardig wat wandelingen gemaakt. Ik rim de dames en ik word zelf ook af en toe door een dvp gerimd als ze dat aanbiedt. Een tijdje een vaste dvp gehad die dit heerlijk kon en nooit gezeik over hygiëne, is bij mij altijd in orde. Jammer dat scheren belangrijk wordt gevonden. Lekker om een dame te beffen met een goed gevuld grasveldje beneden.

Wat doen jullie met die mannen? Wijzen jullie ze erop?

Ik vraag het wel eens aan mijn vaste dvps. Soms zweet je onderweg of heb je eerder iets gegeten waardoor je ondanks tanden poetsen twijfels hebt. Ik denk dat de vieze mannen het zelf niet doorhebben.....ik ga er dus vanuit dat het bij mij ook wel eens fout Kan zitten.Altijd goed om dingen bespreekbaar te maken.

Ik heb een vaste DVP die haar wensen duidelijk uitspreekt....daar kom ik altijd keurig geschoren met een guertje op mijn lichaam en op mijn gezicht ....en als ik niet vaak genoeg naar de kapper ga krijg ik het ook te horen.....maar ze doet het allemaal op een keurige manier en ik wordt beloond voor de moeite.

Ik weet dat in veel culturen het normaal is om je kont te wassen met water na het poepen in plaats van alleen wc-papier te gebruiken.
Dat doe ik al jaren (thuis heb ik een wc-douche). Zou inderdaad standaard moeten zijn.
En daar beneden ook aan de achterkant gewaxt, dus geen konthaar.

Dat is ook een beetje te wijten aan de privehuizen misschien. Ik weet niet of douchen voor de seks de norm is of zelfs mogelijk.
Bij de ramen bijvoorbeeld niet, en dan kun je dus tegen slechte hygiene aanlopen als sekswerker.
Veel mannen gaan ook even tussendoor of na hun werk.. na een hele dag werken.

Ik doe momenteel alleen prive ontvangst en ga altijd fris gedoucht en geschoren de deur uit. Ik zou mij kapot schamen als ik zou stinken tijdens een date.

Terug
Bovenaan Onderaan